Ако правилно съм загревал реотана,се получава,че има още ел.двигатели из тролейте освен основният или тотално нищо не съм сгрял ?
Този основния е тягов и също работи като генератор, за да спира. При ЗиУ, произведения ток минава през мощни резистори. При Икарус се връща в мрежата - рекуперация.
При руските има двигател за компресора, за хидравлика и за генератора. При унгарския, един двигател върти всичко всичко това.
Освен това има електромотор за чистачките, при руския са два.
П.П.Относно заглавията Илчев ,питаш ли ме ,лесно ли ми е да кръстим нещо дето не му знам името
Много лесно "Компресор"!
Мерси бацета,сгреех.
Обаче имам ош един въпрос и той е как връща тролея назад(виждал съм ,че може) променяйки посоката на въртене на основния ел.мотор или по-друг начин ?
Ако питаш кое копче се натиска. При ЗиУ има една голяма ръчка под седалката и там са механични превключватели. При Икарус е малко копче на таблото.
Ако питаш принципно, като всеки ел. двигател. На статора или ротора, сменяш посоката на тока!