Превози на товарни автомобили върху железопътни платформи.
Форум на българските шофьори
Сряда, 15 Май, 2024, 21:23:39 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Превози на товарни автомобили върху железопътни платформи.  (Прочетена 2707 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ИванТ
Потребител герой
*****

Рейтинг: +969/-25
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 567
Теми: 46



Активност
0%

Категории: В, В+Е, С, С+Е, D, D+E, М, Ткт


« -: Неделя, 11 Март, 2012, 12:00:01 »
ОтговорОтговор

Дали потребител на форума се е възползвал от това да пътува върху железопътни платформи? Преди няколко години се лансираше идея да се изградят терминали до град Драгоман (какъвто има изграден) и до град Свиленград, чрез които товарните автомобили могат да бъдат прехвърлени на железопътни състави и реално да не участват в пътното движение.
Интересно е, как се изразява проблема с времето за почивка и дали може да се почива нормално, когато се движите в железопътен влак? Ще се радвам да бъдат споделени и допълнителни особености при този начин на придвижване.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!
Форум на българските шофьори
« -: Неделя, 11 Март, 2012, 12:00:01 »

 Активен
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-3007
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #1 -: Неделя, 11 Март, 2012, 13:00:12 »
ОтговорОтговор

   Мога да споделя при интерес опита от пътуванията си със совалката под Ла Манш-а, доколкото това също са железопътни платформи. Цялата операция обаче трае около час, вкл. товаренето, пътуването и разтоварването. Самото пътуване трае около 35-40 мин.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Неделя, 11 Март, 2012, 13:00:12 »

 Активен
dinko_68
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +77/-4
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 154
Теми: 2



Активност
0%


« Отговор #2 -: Неделя, 11 Март, 2012, 13:03:12 »
ОтговорОтговор

Дали потребител на форума се е възползвал от това да пътува върху железопътни платформи? Преди няколко години се лансираше идея да се изградят терминали до град Драгоман (какъвто има изграден) и до град Свиленград, чрез които товарните автомобили могат да бъдат прехвърлени на железопътни състави и реално да не участват в пътното движение.
Интересно е, как се изразява проблема с времето за почивка и дали може да се почива нормално, когато се движите в железопътен влак? Ще се радвам да бъдат споделени и допълнителни особености при този начин на придвижване.
Колега, има по Европа-та много такива терминали и железопътни платформи, както ги наричаш и се ползват не толкова за да не участват в движението товарните автомобили а преди всичко защото има стоки които се транспортират но е забранено през съответната държава да преминават транзит. Другата причина е защото на много фирми(основно от BG,Ro,PL,TR и др.разбира се) им излиза по евтина да те качи на влак от колкото да плати 200-300 евро за пътна такса, както е за Швейцария (Como-Bassel 296км и пътна такса 198 евро и то за Евро 5).Има разбира се и други причини които налагат качването на влак.

...Интересно е, как се изразява проблема с времето за почивка и дали може да се почива нормално, когато се движите в железопътен влак? Ще се радвам да бъдат споделени и допълнителни особености при този начин на придвижване.
По първата част на въпроса ти ще кажа, че проблема е решен много простичко защото няма такъв. Пътуването с влак както и с ферибот се признава за почивка независимо дали се налага да слезеш  преди минимума от 9 ч. който е определен за почивка. (т.е. ако си пътувал с влака например 6 часа след като слезеш си продължаваш почивката като си бройкаш тези 6 ч. въпреки, че аз лично съм бил мародерстван точно за такова прекъсване и то от немските полицаи но това е друга тема)
 Що се отнася до това дали може да се почива нормално-да, има си обособено купе за тази цел където шофьорите след като качат на платформите своите машини задължително отиват в него а там си има легла, т.е. един вид спален вагон, както му се вика.Освен спален вагон в доста от влаковете за тази цел си има обособен лек кухненски бокс където можеш да се храниш да си направиш кафе,чай и др. В някой дори си има и персонал за тази цел- е разбира се не ти е барман и сервитьорка Ухилен. Освен всичко това в някои случаи има и където при получаване на билета за влака или при самото качване получаваш и бутилка минерална вода и храна( лека закуска,пр.сандвич+доза масло и сладко,бисквита или вафла...), получаваш също и еднократен чаршаф( покривало за леглото)

 Това е в общи линии, кой знае какви особености няма освен, че когато качиш камиона си си длъжен да го обезопасиш с клинове (кучки ) поне на по два от моста на композицията, като ги поставиш съответно отпред и отзад на гумата. Другото важно изискване е да метнеш колан възможно най отзад на ремаркето външно и го стегнеш с тришчотка. Бризента на ремаркето трябва да е затворен и закопчан на всякъде плътно (това също е изискване) за да не се издува от струята вятър който може да навлезе в товарното помещение през отворите.Има и определена височина на композицията в която трябва да си и тя е 4.00м но има и допуски. Страничните огледалата също трябва да са прибрани навътре към стъклата.

 Това е в общи линии за транспортирането на камион с влак.
 
Лек и усмихнат ден на всички.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
valentin
Начинаещ
*

Рейтинг: +9/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 31
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #3 -: Понеделник, 09 Юли, 2012, 13:42:01 »
ОтговорОтговор

Колегата го е описал добре аз съм пътувал от Вьоргъл до Бренеро 100 евро някъде беше ,ако имаш претоваррване задължително на влака иначе е 1 евро на килограм желязо и хартия само с влака.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!