Регламент 561 - въпроси и отговори
Форум на българските шофьори
Вторник, 07 Май, 2024, 08:42:38 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Анкета
Въпрос: Чели ли сте регламент 561
Да.
Не, управлявам МПС-та извън, този регламент.
Не, слушал съм и съм "чувал", това е достатъчно!
Да съм чел регл... какво?!

Страници: 1 ... 43 44 [45] 46   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Регламент 561 - въпроси и отговори  (Прочетена 276152 пъти)
0 Членове и 2 Гости преглежда(т) тази тема.
SOLAR
Потребител герой
*****

Рейтинг: +234/-16
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Belgium Belgium

Публикации: 530
Теми: 53



Активност
0%

ЛЕТИМ ПО ПЪТИЩАТА БЕЛИ


encho.ganev
« Отговор #660 -: Четвъртък, 30 Април, 2020, 16:38:39 »
ОтговорОтговор

Чухте ли за решенията на европейската комисия за транспорт ? 11 часа каране , 5.30 на смена ..
ко стана бе ,нали не било верно ?

29.04.2020

Европейската комисия одобри исканията на България за временни изключения (дерогация) на правилата в международния автомобилен транспорт. Това стана ясно по време на днешната видеоконференция на министрите по транспорт на Европейския съюз, относно въздействието на COVID-19 върху транспортния сектор.

По предложение на министъра на транспорта, информационните технологии и съобщенията Росен Желязков, за да бъде избегнато налагането на разнородни правила от държавите, ЕК прие подхода, който успешно се прилага в България, в областта на автомобилните превози. Въвежда се промяна на дневното време за управление, като се увеличава от 9 часа на 11 часа. Променят се и периодите на управление между които водачът ползва непрекъсната почивка по време на работа от поне 45 минути, от четири часа и половина на пет часа и половина.

Водачите ще могат да ползват две последователни намалени седмични почивки от минимум 24 часа при следните условия:

    водачът ползва поне четири седмични почивки през тези четири последователни седмици, от които поне два са редовни седмични почивки;
    компенсацията за тези две намалени седмични почивки трябва да се вземе преди следващия период на почивка.

Дава се възможност на водача да ползва нормалните седмични почивки в превозното средство, доколкото то разполага с подходящи условия за спане за всеки водач и превозното средство е неподвижно.

По отношение на въпроса с удължаването на валидността на документите, свързани с предоставянето на транспортни превози, министрите се обединиха около предложението, валидността на тези документи да бъде удължена с 6 месеца, от датата на изтичането на срока им. Това се отнася само за документи, които изтичат в периода от 1 март до 31 август 2020 г. Това решение ще бъде предложено от Европейската комисия на Европейския парламент за приемане.

Европейската комисия прие пакет от възстановителни мерки в подкрепа на транспортния сектор. Аналогични законодателни предложения ще бъдат направени и на национално ниво.

ВИЖ-> Министерство на транспорта, информационните технологии и съобщенията

ЛЕКИ ПЪТИЩА !

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Форум на българските шофьори
« Отговор #660 -: Четвъртък, 30 Април, 2020, 16:38:39 »

 Активен
Етикети:
Страници: 1 ... 43 44 [45] 46   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!