Код НКПД-83322005 и 83322006
Разликата е, че 2006 е международен транспорт, който е на такъв договор, не може да е на 2-ри договор на 4 часа. При 2005 може да се работи допълнително на втори ТД.
2006 е за международен шофьр над 12 тона
2005 е за шофьор за над 12 тона
при 2006 можеш да работиш само на един договор
при 2005 можеш да работиш на 2 договора, като на втория си назначен само на 4 часа
при 2006 командировките са по-високи от колкото при 2005
и още
като си на 2006 ти се плащат пълни осигуровки на 8 часа
при 2005 могат да те цакат с по 4 часа осигуровка или да те пускат в неплатен , докато си в Париж примерно- измамите на някои алчни чорбаджии.
П.П.
Също, скоро забелязах, че една от фирмите ме е осигурявала 3-категория, а по ТД съм бил с код 2005, и управлявах камион 12 и повече тона, беше си 20 т камион. Някой знае ли , какво би трабвало да се направи в случая, че да съм бил на 2-ра категория? Среща с счетоводителя, шефа или направо Инспекцията?