Придърпва на газ
Форум на българските шофьори
Събота, 18 Май, 2024, 05:10:19 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Придърпва на газ  (Прочетена 7754 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2183
Теми: 113



Активност
0.2%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« -: Неделя, 05 Април, 2015, 16:42:49 »
ОтговорОтговор

Откакто сложих газ на Алфата ми придтрпва на газ,само когато загрее,на бензин е перфектна.Кабели,свещи,капачка,палец,са сменени преди няколко месеца ???Възможно ли е,нещо от тях да е сдало багажа,казаха ми за свещите...Дензо са и от преди няколко месеца.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Неделя, 05 Април, 2015, 16:42:49 »

 Активен
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #1 -: Сряда, 06 Май, 2015, 23:32:52 »
ОтговорОтговор

Откакто сложих газ на Алфата ми придтрпва на газ,само когато загрее,на бензин е перфектна.Кабели,свещи,капачка,палец,са сменени преди няколко месеца ???Възможно ли е,нещо от тях да е сдало багажа,казаха ми за свещите...Дензо са и от преди няколко месеца.
Каква марка е АГУ-то, какъв тип е с "плочка" за моноинжекцион или с отделни дюзи и комп? Питам защото май твоята Алфа е с "пълна инжекция'(многоточков инжекцион) .
  Иво, като развиеш свещите виж как е електрода(т.е с каква форма е, цилиндрична-като нов или с конусовидна форма т.е по износен) . Виж колко мм е луфта м/у централния електрод и електрода за "маса" .
 А ми ако те съмняват кабелите запали мотора късно вечер т.е когато е се стъмнило и да няма улично осветление по край теб и виж да ли някой кабел не "пресветва" в тъмнината. А за капачката и палеца сваляш и проверяваш визуално, ако пазиш старите и и ти се занимава започваш да пробваш и да видиш да ли има някаква разлика със старите части, разбира се да са що годе читави.
 Макар, че "газаджиите "  по някога правят едни "хитрини"- като обръщат тръбата на засмуквания свеж въздух навътре към мотора и тогава двг-то като загрее засмуква топъл въздух и при топъл мотор, колата става мудна. Това газаджиите го правят за да могат да регулират оборотите на празен ход при движение с висока скорост т.е колата да не гасне като превключваш от 4-та на 5-та предавка.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Сряда, 06 Май, 2015, 23:32:52 »

 Активен
American
Потребител герой
*****

Рейтинг: +203/-111
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
United States United States

Публикации: 834
Теми: 40



Активност
0.4%

General Lee


« Отговор #2 -: Четвъртък, 07 Май, 2015, 05:34:47 »
ОтговорОтговор

Цицио, трябва да отвиеш малко кранчето, бедна е сместа.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

smoking gun
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2183
Теми: 113



Активност
0.2%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #3 -: Петък, 08 Май, 2015, 23:51:50 »
ОтговорОтговор

Мерси...днес карах и работеше перфектно и изведнъж започна да притриса...откачах кабелите един по един при радещ двигател,оказа се че на 3-ти,като го откача няма разлика,смених свещи,имах нови в жабката същото,възможно ли е да е кабел?....Същия го откачих и откъм дис.капачка и прескачаше искра...може ли да е палец?Колата е АЛФА РОМЕО 75 серия 116 с двата двойни карбуратори Делорто.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #4 -: Събота, 09 Май, 2015, 01:37:40 »
ОтговорОтговор

Мерси...днес карах и работеше перфектно и изведнъж започна да притриса...откачах кабелите един по един при радещ двигател,оказа се че на 3-ти,като го откача няма разлика,смених свещи,имах нови в жабката същото,възможно ли е да е кабел?....Същия го откачих и откъм дис.капачка и прескачаше искра...може ли да е палец?Колата е АЛФА РОМЕО 75 серия 116 с двата двойни карбуратори Делорто.
Ами смени, местата на кабелите примерно 2-ри сложи на 3-ти и виж дали проблема пак ще остане в 3-ти.
За палеца не ми се вярва да е той, защото ако беше той щеше да се менят не работещите цилиндри, по е възможно да е капачката.
 Аз си мислех, че твоята Алфа е инжекция  Намигване , пък тя каква била. По принцип тези Делорто са си сложна технология поне за мен, все пак първите 75-ци са съвсем малко по- малки от мен на възраст  Смотан .До колкото знам Делорто имат хиляда серии които се слагат на Алфа и трябва да се пипат и настройват от грамотни хора, не е като да сложиш на Жигула 1200, карбуратор на Лада 5-тица  Ухилен Ухилен Ухилен .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2183
Теми: 113



Активност
0.2%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #5 -: Събота, 09 Май, 2015, 16:13:23 »
ОтговорОтговор

Изненада!Днес я карам цял ден и няма никви проблеми ???Все пак си поръчах нови кабели...колата е с газова,Емо.Все още работи и перфектно на бензин.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2183
Теми: 113



Активност
0.2%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #6 -: Събота, 09 Май, 2015, 16:16:36 »
ОтговорОтговор

Ами смени, местата на кабелите примерно 2-ри сложи на 3-ти и виж дали проблема пак ще остане в 3-ти.
За палеца не ми се вярва да е той, защото ако беше той щеше да се менят не работещите цилиндри, по е възможно да е капачката.
 Аз си мислех, че твоята Алфа е инжекция  Намигване , пък тя каква била. По принцип тези Делорто са си сложна технология поне за мен, все пак първите 75-ци са съвсем малко по- малки от мен на възраст  Смотан .До колкото знам Делорто имат хиляда серии които се слагат на Алфа и трябва да се пипат и настройват от грамотни хора, не е като да сложиш на Жигула 1200, карбуратор на Лада 5-тица  Ухилен Ухилен Ухилен .
Прав си за карбураторите..но ако не са пипани,и колата се кара редовно на бензин,няма да има проблем с тях.А при карбураторните Алфи има един специфичен звук при ускорение,който липсва при инжекциите ;)Отпред е на торсиони,имат си и гресьорки :)Супер здрави автомобили!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
динко
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +31/-12
Неактивен Неактивен

Italy Italy

Публикации: 204
Теми: 5



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #7 -: Събота, 09 Май, 2015, 22:47:31 »
ОтговорОтговор

Иво- торсионите какво общо имат с карбуратора.Напъни се малко и ще разбереш кое къде стои и какво върши,не се прехласвай новите техники оставиха доста народ гладен-горивото трябва да се докара до момент на работа да му дадеш шанс да пламне в точния момент на точния цилиндър,какво е захранването на двигателя, 2 карбуратора на 4 цилиндъра-1-ви карбуратор захранва 1 и 3 цилиндър 2 дава гориво на 2 и 4  имаш проблем от качество и количество на гориво,сгъстяване в горивна камера,трудни за докарване до нормална работа и понеже си алфист ще и търсим мъката,газта ми е малко зор но с италианския диалект се справяме ще търсим помощ от извора все пак до скоро бяха на въоръжение тук.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
m@n
Младши потребител
**

Рейтинг: +21/-67
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Maldives Maldives

Публикации: 64
Теми: 2



Активност
0%

« Отговор #8 -: Понеделник, 11 Май, 2015, 14:04:03 »
ОтговорОтговор

Алфа Ромео и газ са несъвместими... Все едно да сложиш газ на Ferrari.  Ухилен Ухилен Ухилен
А Алфата си е Ferrari за бедни. Кола за удоволствие и адреналин. На моята откакто и махнах газовия инжекцион с който си дойде от Италия - стана като нова. А когато искам евтин транспорт се качвам на колелото Намигване


Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2183
Теми: 113



Активност
0.2%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #9 -: Понеделник, 11 Май, 2015, 20:51:50 »
ОтговорОтговор

Сложих газ,откакто подарих Кромата на сестрами-като взе книжка.Работя на 15 км от нас,и няма как...а тия коли трябва да се карат,на бензин нема как да стане Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #10 -: Сряда, 13 Май, 2015, 20:28:00 »
ОтговорОтговор

Алфа Ромео и газ са несъвместими... Все едно да сложиш газ на Ferrari.  Ухилен Ухилен Ухилен
А Алфата си е Ferrari за бедни. Кола за удоволствие и адреналин. На моята откакто и махнах газовия инжекцион с който си дойде от Италия - стана като нова. А когато искам евтин транспорт се качвам на колелото Намигване



Аз пък съм на другия принцип ако мога ще сложа газ на всичко, макарче от 7-8 години карам само печки, точно поради някои мой скрупули  Ухилен Ухилен Ухилен . (Разни хора, разни идеали  Намигване Смотан Смотан Смотан )
 А между другото едно време  Енцо Ферари е плакал като малко дете когато е победил за пръв път в автомобилно състезание автомобил на Алфа, затова, че не винаги Алфа е била алтернатива за бюджетна спортна кола  Намигване Усмивчица .
Иво не се съмнявам, че твоята Алфа върви на бензин  Намигване , просто исках да ти кажа(напиша), че тези карбуратори Делрото се пипат само от грамотни хора. Аз лично за себе си не бих докоснал такова нещо, макарче съм си разглобявал гнп-то и в последствие на следващата кола нафтовата помпа на комънрейла ( и все още си я карам  Ухилен Ухилен )

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2183
Теми: 113



Активност
0.2%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #11 -: Четвъртък, 14 Май, 2015, 20:02:13 »
ОтговорОтговор

Как да му обесня на колегата Ман,че Алфата е била много преди Ферари...че първите две състезания във Ф1 са спечелени от Алфа.А настройките на карбураторите нямат нищо общо с газовата,мойта си работи добре на бензин,настройки са необходими само ,ако някой голфаджийски майстор е въртял по карбураторите,не ги ли пипаш няма ядове.Единствено гумените фланци ако са нацепени трябва да се подменят,без да ги настройваш Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
m@n
Младши потребител
**

Рейтинг: +21/-67
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Maldives Maldives

Публикации: 64
Теми: 2



Активност
0%

« Отговор #12 -: Четвъртък, 14 Май, 2015, 22:24:35 »
ОтговорОтговор

Как да му обесня на колегата Ман,че Алфата е била много преди Ферари...че първите две състезания във Ф1 са спечелени от Алфа....

Не е нужно да ми обясняваш. Знам историята на Алфа и точно това казвам - Алфа си е спортна кола и не и приляга газова уредба. Още в началото на своето съществуване, Алфа Ромео е произвеждала коли, заемащи призови места в спортните състезания и съхранила водещите си позиции в тази област до 1933 г. когато била национализирана. След Втората световна война, освен с производството на скъпи спортни автомобили фирмата започнала и производство на коли за масовия потребител. Моделът Alfa Romeo 6 C 1750 Gran Sport неведнъж е побеждавал в различни състезания. Например през 1930 г. в състезанието "Миле миля" тази кола заела първо място, развивайки средна скорост от над 100 км/ч. Нито един друг автомобил преди това не успял да достигне такава средна скорост. Мощността на двигателя била около 100 к.с.

ALFA_ROMEO_6C_1750_GS

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #13 -: Петък, 15 Май, 2015, 00:09:26 »
ОтговорОтговор

А настройките на карбураторите нямат нищо общо с газовата,мойта си работи добре на бензин,настройки са необходими само ,ако някой голфаджийски майстор е въртял по карбураторите,не ги ли пипаш няма ядове.Единствено гумените фланци ако са нацепени трябва да се подменят,без да ги настройваш Намигване
Макар и да се занимавам 99.9 % само с печки  са ми ясни съвсем малко тези old school горивни с-теми  Смотан , до толкова, че да не пипам(гумения фланец(тампон) е ясен даже последно сменях такъв точно на Голфа на нашите  Ухилен ) едно време при първата ми кола(ВАЗ 2101) Жига 1200 съм си играл с карбуратори но бях последна година в гимназията  Смотан и имаше до мен много грамотен и опитен мой близък, но това си бяха все пак доста по елементарни неща  Намигване . Макарче един комънрейл 1-во поколение да не говорим за 2-ро или 3-то е 100 пъти по-сложен, но ако нямаш желание да се научиш, двойните или 3-ни карбуратори си остават сложно нещо. Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!