Въпроси относно Scania 142 (баба Яга )
Форум на българските шофьори
Неделя, 19 Май, 2024, 17:47:53 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Въпроси относно Scania 142 (баба Яга )  (Прочетена 12807 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
DimitarTodorov
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 5
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« -: Събота, 10 Октомври, 2015, 11:18:47 »
ОтговорОтговор

Здравейте колеги.Съвсем пресен съм във форума.Чувал съм за разни митове и легенди и за това реших да се регистрирам тук и да попитам.Надявам се да ми дадете някакъв акъл.Малко предистория:
 Имам Scania 142.Дърто но вярно добиче.Горски шофьор съм.Камиона ми е с кран за трупи.Конфигурацията на мостовете е 4x2.В мокро време (разбирайте кал до ушите) срещам значителни затруднения в придвижването по горските пътища.Няма значение дали ще е празна или натоварена.Чувал съм (и съм виждал) как такива камиони (в конкретния случай MAN) го бяха направили от 4x2 на 6x4 като му бяха присадили задни мостове от КАМАЗ  Ъ? Питането ми е...мамка му възможно ли е това и при мен?Ще си реша в доста голяма степен рози проблем...най-вероятно е възможно...но дали си струва.Пари за друг камион нямам.А и този камион има сантиментална стойност за мен.Обичам си го.Ще се радвам ако ми дадете някакъв акъл...благодаря и безаварййно шофиране.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Събота, 10 Октомври, 2015, 11:18:47 »

 Активен
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1929
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #1 -: Събота, 10 Октомври, 2015, 11:43:41 »
ОтговорОтговор

Предният мост ако не е двигателен пак ще си буксуваш в калта ако ще отзад да сложиш още десетина моста,,,,,

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Събота, 10 Октомври, 2015, 11:43:41 »

 Активен
цецодебел
Потребител герой
*****

Рейтинг: +539/-57
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 861
Теми: 17



Активност
0%


« Отговор #2 -: Събота, 10 Октомври, 2015, 12:15:49 »
ОтговорОтговор

Здравейте колеги.Съвсем пресен съм във форума.Чувал съм за разни митове и легенди и за това реших да се регистрирам тук и да попитам.Надявам се да ми дадете някакъв акъл.Малко предистория:
 Имам Scania 142.Дърто но вярно добиче.Горски шофьор съм.Камиона ми е с кран за трупи.Конфигурацията на мостовете е 4x2.В мокро време (разбирайте кал до ушите) срещам значителни затруднения в придвижването по горските пътища.Няма значение дали ще е празна или натоварена.Чувал съм (и съм виждал) как такива камиони (в конкретния случай MAN) го бяха направили от 4x2 на 6x4 като му бяха присадили задни мостове от КАМАЗ  Ъ? Питането ми е...мамка му възможно ли е това и при мен?Ще си реша в доста голяма степен рози проблем...най-вероятно е възможно...но дали си струва.Пари за друг камион нямам.А и този камион има сантиментална стойност за мен.Обичам си го.Ще се радвам ако ми дадете някакъв акъл...благодаря и безаварййно шофиране.
А как се узаконява този мелез?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Карам си нормално , вече съм ПЕНСИЯ
DimitarTodorov
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 5
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #3 -: Събота, 10 Октомври, 2015, 12:41:39 »
ОтговорОтговор

Мислил съм за вариант и с преден двигателен мост...Но май там е доста по-трудно...нямам никаква представа дали изобщо може да стане.И за узаконяването нямам представа...Ако ги знаех тези неща нямаше да пиша тук.Питам дали някой тук е правил тази дивотия?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2183
Теми: 113



Активност
0.2%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #4 -: Събота, 10 Октомври, 2015, 17:52:22 »
ОтговорОтговор

142-истинска Скания,но не си играй с преформънси...че се пре.беш

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
DimitarTodorov
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 5
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #5 -: Понеделник, 12 Октомври, 2015, 08:41:18 »
ОтговорОтговор

Абе и мен ме бута на мисълта,че ще си вкарам таралеж в гащите.Ще си я карам така...пък дай Боже по-натам 6x6.....

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
IvanovIvan
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +15/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 148
Теми: 17



Активност
0%

« Отговор #6 -: Понеделник, 12 Октомври, 2015, 19:25:09 »
ОтговорОтговор

Не вярвам да се получи с присаждане на мостове , по скоро да сасипеш камиона . А и с такива доработки няма озаконяване , освен ако не мине през Декра ама става дълга и широка .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #7 -: Понеделник, 12 Октомври, 2015, 21:18:26 »
ОтговорОтговор

За мен по лесно е да се добави раздатка, и преден двигателен мост от колкото да се преправя окачване, шаси, и .....
 Подробноста е да се знае  предавателното число на  задния диф. и раздатката да  е от Скания.
По-малко ще е преправянето. Или вариант направо  мостове, кардани  раздатка от камион донор, естествено и окачването на раздатката, и  преправяне на карданите. Ама трябва много мерене и инжинерен ум. Само в Гърция съм виждал такова нещо. То и на други места сигурно има, ама не съм бил там за да ги видя.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
DimitarTodorov
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 5
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #8 -: Вторник, 13 Октомври, 2015, 09:28:48 »
ОтговорОтговор

За мен по лесно е да се добави раздатка, и преден двигателен мост от колкото да се преправя окачване, шаси, и .....
 Подробноста е да се знае  предавателното число на  задния диф. и раздатката да  е от Скания.
По-малко ще е преправянето. Или вариант направо  мостове, кардани  раздатка от камион донор, естествено и окачването на раздатката, и  преправяне на карданите. Ама трябва много мерене и инжинерен ум. Само в Гърция съм виждал такова нещо. То и на други места сигурно има, ама не съм бил там за да ги видя.

Ами на мен това ми беше идеята.Камион за донор.Но не съм проучвал нещата как стоят с преден двигателен мост...Може там да е по-лесно.Но ме притеснява друго.Да не да се наложи да сменям скорости.Май ще се откажа от тази идея....

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Mandor
Потребител герой
*****

Рейтинг: +543/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 740
Теми: 33



Активност
0%


« Отговор #9 -: Вторник, 13 Октомври, 2015, 20:52:17 »
ОтговорОтговор

Ако имаш донор, вероятно ще си има и скорости. Само имай впредвид, че при рязане на кардани, след това трябва да се балансират.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Да пишеш на български с латински букви е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно.
Продавам 405,бензин,на части
На шестия ден Господ видя, че не може да направи всичко и създаде инженерите.
DimitarTodorov
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 5
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #10 -: Петък, 29 Януари, 2016, 15:30:07 »
ОтговорОтговор

Колеги гледам че темата седи още та да не пускам друга ще я използвам.
 Имам проблеми със скоростите.По точно при превключване от 5-та на 6-та.Почти винаги много трудно минава на бързия блок.И така карането по баир особенно е кошмар.Чува се някакво продължително свистене като нревклча копчето на лоста.Вдигах кабината...гледах.Обаче нищо не се вижда.Явно е че превключването е пневматично.Да не би да има нещо разкачено някъде.Дайте акъл каде да погледна.Ще съм благодарен.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!