Завива си защото на полуремаркето гумите са 9-ки/магистрално/,иначе по-големи. На влекача са 10-ки/магистрален/най-често, ако е за извън пътя е слагат и 24цола
Междуосието на европейските влекачи е 3,8 - 4 метра, а американските 5 метра (например). Самосвалите 3-осни и дори 4-осни с два завиващи моста трудно завиват, поради близките мостове и че двойни гуми. Тези "24 - инча (цола)" става за диаметър на джанта. А "9-ки и 10-ки" не идват за диаметър на джанта, за ширина - стават. Какво точно е?
Регистрацията на тази най-масова (композиция) горе на снимката е до 80К паунда, което е 36288кг
Това е композиция плюс товар. Ако те хванат превишен, там ще разтоварваш докато не нагласиш тежеста.
Но дори и да не превишаваш този грос, от 36тона, може да си отгоре на някой от осите и пак да имаш ядове, а те са:
на кормилната ос 12К паунда
на двойката диф 34К паунда
на двойката на ремаркето 34К пауда
има ремаркета с раздалечени оси (spread axle) най-често рифер или фледбед, на които позволяват до 40К паунда
изглеждат така:
Ремаркето на снимката е 53 фута, най често срещаните ремаркета.
Интересно е, благодаря за разяснението!
За първата ос на влекача, ще е теглото на 5 450 килограма, за задните (както и осите на ремаркето) 15 440 - така ли идва? Има много европейски влекачи с по-натоварена предна ос. При натоварване на лафета една не малка част (например 20%) отива и на предната ос и често стигат теглото на 7-8 и повече тона. На американските, освен на тези лафети които се местят, разположението на лафета е такова, че не прехвърля към първа ос. Натоварване с максимална маса и спазване на осовото натоварване изглежда трудно.
При вас ползват ли се Евро палета, изглежда ще се хващат по 40 в 53' полуремарке?