Междуосието е късо на американските влекачи по принцип,а но канадските е най-дълго. Разбира се всичко може да е поръчково. Например руснаците ползват американски влекачи да дърпат одновно 3 вида полуремаркете:
Контейнеровози/за Финландия преди нарочно да девалвират руската рубла/даже се налагаше скъсяване на шаси за да влезнат в 16,5м съчленено ППС;
Цистерни/защото като е празна няма да буксува с два двигателни моста/и обикновенно полуремаркетата са руски и двуосни, защото са по-евтини/съчленено ППС ти е5оси и по-малък разход/. Друго предимство,е че се ползват предимно от нефто-газовата индустрия-тук изискванията са за офроуд-на ресьори и висок клиренс.
Извънгабаритни товари/но много бързо ги износват/в резултат американски влекачи останаха предимно в сибирски федерален окръг, защото разтоянията са огромни кара се на двойка. За да се преодолее този проблем има нова мода да се слагат европейски двигатели на24волна-предимно Волво в американския влекач на12волта.
Руснаците имат дума "Батон"-гума на преден мост или буге. Която за Европа е 385 на 22,5 обикновенно. Като не само в Евразийския съюз, но и в бинша Югославия за батонь слагат Кама 202-аналог на Мишелин и Нокиан, Кордиант-аналог на Бриджстоун или Кама 201-аналог на Файърстоун. В Северна Америка заизвън пътя е слагат и 24цола джанта на първа ос, ако нямаш ограничение във височина например нисък мост. Ако имаш такива препятствия слагаш 11-ки. Тук ползват батони Мишелин, Пирели, Бриджстоун или Файърстоун.
За диференцялите в Европа най-често е 315/295на нисък влекач/ на 22,5. Докато за америките се ползват 9-ки тоест 274,3209см или 10-ки тоест 304,8см или по-рядко 11-ки 335,28см като джантите са отново 22,5 предимно. Тук отново на двойните гуми слагат определини марки предимно японски-Тойо, Нитто, Сумитомо, Отани и т.н.