Снимки на композицията,която управлявате
Форум на българските шофьори
Неделя, 19 Май, 2024, 18:13:10 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 ... 25 26 [27] 28   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Снимки на композицията,която управлявате  (Прочетена 168045 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Tarykata
Младши потребител
**

Рейтинг: +298/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 88
Теми: 1



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #390 -: Вторник, 02 Ноември, 2021, 22:13:41 »
ОтговорОтговор

  Междуосието е късо на американските влекачи по принцип,а но канадските е най-дълго. Разбира се всичко може да е поръчково. Например руснаците ползват американски влекачи да дърпат одновно 3 вида полуремаркете:
   Контейнеровози/за Финландия преди нарочно да девалвират руската рубла/даже се налагаше скъсяване на шаси за да влезнат в 16,5м съчленено ППС;
   Цистерни/защото като е празна няма да буксува с два двигателни моста/и обикновенно полуремаркетата са руски и двуосни, защото са по-евтини/съчленено ППС ти е5оси и по-малък разход/. Друго предимство,е че се ползват предимно от нефто-газовата индустрия-тук изискванията са за офроуд-на ресьори и висок клиренс.  
   Извънгабаритни товари/но много бързо ги износват/в резултат американски влекачи останаха предимно в сибирски федерален окръг, защото разтоянията са огромни кара се на двойка. За да се преодолее този проблем има нова мода да се слагат европейски двигатели на24волна-предимно Волво в американския влекач на12волта.

   Руснаците имат дума "Батон"-гума на преден мост или буге. Която за Европа е 385 на 22,5 обикновенно. Като не само в Евразийския съюз, но и в бинша Югославия за батонь слагат Кама 202-аналог на Мишелин и Нокиан, Кордиант-аналог на Бриджстоун или Кама 201-аналог на Файърстоун. В Северна Америка заизвън пътя е слагат и 24цола джанта на първа ос, ако нямаш ограничение във височина например нисък мост. Ако имаш такива препятствия слагаш 11-ки. Тук ползват батони Мишелин, Пирели, Бриджстоун или Файърстоун.
   За диференцялите в Европа най-често е 315/295на нисък влекач/ на 22,5. Докато за америките се ползват 9-ки тоест 274,3209см или 10-ки тоест 304,8см или по-рядко 11-ки 335,28см като джантите са отново 22,5 предимно. Тук отново на двойните гуми слагат определини марки предимно японски-Тойо, Нитто, Сумитомо, Отани и т.н.
    

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #390 -: Вторник, 02 Ноември, 2021, 22:13:41 »

 Активен
Етикети:
Страници: 1 ... 25 26 [27] 28   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!