Форум на българските шофьори
Неделя, 19 Май, 2024, 17:33:09
Добре дошъл/дошла,
Гост
. Моля,
въведи своето потребителско име
или
се регистрирай
.
1 Час
1 Ден
1 Седмица
1 Месец
Завинаги
Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Начало
Обяви
Мрежа
Галерия
Търси
Календар
Членове
Етикети
Вход
Регистрация
Чат
Форум на българските шофьори
>
Товарни автомобили
>
Други камиони
>
Американски камиони
Страници:
1
...
4
5
[
6
]
Надолу
« назад
напред »
Изпечатай
Автор
Тема: Американски камиони (Прочетена 65409 пъти)
0 Членове и 4 Гости преглежда(т) тази тема.
American
Потребител герой
Рейтинг: +204/-111
Неактивен
Пол:
United States
Публикации: 834
Теми: 40
Активност
0.4%
General Lee
Re:Американски камиони
«
Отговор #75
-:
Петък, 20 Декември, 2013, 04:38:18 »
Отговор
Freightliner Columbia следва поради приликата си с последните два, разликата е само в предния капак и фаровете, които са като взети на готово от джип-а на мерцедес
И накрая последния от марката Freightliner Cascadia
Изцяло е нов, незнам за никакви прилики със старите модели, в повечето случай е оборудван с двигател Detroit DD15
Но Америка не е само Freightliner, по-късно ще ви запозня с най-големите по реитинг, престиж, търсене, и цена, кралете на вечния сблъсък, съперниците Kenworth и Peterbilt.
Активен
smoking gun
Форум на българските шофьори
Re:Американски камиони
«
Отговор #75 -:
Петък, 20 Декември, 2013, 04:38:18 »
Активен
ceko1969
Пълноправен потребител
Рейтинг: +71/-1
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 134
Теми: 1
Активност
0%
Re:Американски камиони
«
Отговор #76
-:
Четвъртък, 09 Януари, 2014, 23:31:12 »
Отговор
American
, закъсвате ли с тия камиони в тая мразовита зима дето ви е налегнала напоследък
Активен
Форум на българските шофьори
Re:Американски камиони
«
Отговор #76 -:
Четвъртък, 09 Януари, 2014, 23:31:12 »
Активен
RFF
Младши потребител
Рейтинг: +23/-1
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 80
Теми: 0
Активност
0%
Re:Американски камиони
«
Отговор #77
-:
Четвъртък, 09 Януари, 2014, 23:54:50 »
Отговор
Цитат на: ceko1969 в Четвъртък, 09 Януари, 2014, 23:31:12
American
, закъсвате ли с тия камиони в тая мразовита зима дето ви е налегнала напоследък
Закъсват, хлъзгат се. Виж филма!
http://www.youtube.com/watch?v=l5_jtiL0SpM
Активен
0898677590
ПЪТНА ПОМОЩ
ДЕНОНОЩНО
Monster
Старши потребител
Рейтинг: +298/-4
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 252
Теми: 16
Активност
0%
Re:Американски камиони
«
Отговор #78
-:
Понеделник, 26 Януари, 2015, 14:54:06 »
Отговор
Скоро лафих с едни братушки и те ми разправят защо има толкова много инциденти с американските камиони и какви са разликите с европейските.Американските камиони имат 2 предимства по-леки са/триосен влекач тежи 7,5тона/и са по издържливи/по-голям пробег от евроаналозите/.Всичко останало са само недостатъци/красотата е субективно мнение/:
-по-старите до 2002-2004година са най-здрави защото нямат почти нищо електронно, по-новите имат АддБлу и ЕГР, а най-новите половината модели са еднакви с европейските Евро4,5 и 6. Например Детроит Дизел фактически е МП4, Паккар си е Даф ,Мак и Волво вече е само волво с 6 или 8 цилиндъра.
Братушките много съжаляват,че вече не съществува Волво двигател за американския пазар,защото изкарвал по над 3 милиона километра, докато евроверсията с около 400000по-малко. Също вече не съществува Мерцедес двигател за американския пазар,заради еко изискванията. Той се слага на Фрайдлайнер познава се по фаровете от МЛ-клас и волан. Къминс-а е станал голям боклук и дава грешки в компа.
-Мерцедес двигател за американския пазар е рядко срещан и трудно се намират части. Той е най-безшумния от всички американски двигатели,но въпреки това,е по-шумен от който ида е еврокамион.Шумът идва от всякъде/двигател,скорости,свалени стъкла,ако дърпаш хладилно полуремарке и зад теб/Следва разглобяване на табло и тапицерия,после слагане на дунапрен и пяна за изолация.
-Кабината е алуминий и пластмаса, тоест живееш в панелка/лятато-горещо зимата студено/. Ако стъпиш на пода през лятато ще си изпържиш кожата. Но през зимата ще замръзнеш затова допълнително се поставя печка една по 3 или 4 киловата.
-Инсталацията е 12волта, а не 24 и се преправя за полуремаркето. Заради дапълнителните консуматори слагаш трети акумолатор,ако си по на север ще ти трябва четвърти такъв./Това съм го чувал много пъти и не е ЕШК/
-Спирачките нямат много общо с европейските,освен това налягането е различно и в резултат има много клипчета с катастрофи.
-Дългото междуосие влошава управляемостта-по-лесна отиваш в канафката или насрещното. Тук се реже и скъсява шасито за да не станеш извънгабаритен.
-Блокировките на диференцяла и полуоските трябва да се преправят, защото ако ги забравиш блокирани и бързо потеглиш се чупят.
-Оригиналните фарове са майка си и баща си, затова се слагат руски.
-Трябва да се провери предавателното отношение за да знаеш кога колко газ да дадеш и да не съкратиш живота на двигателя.
-Частите са най-евтини в регионите на Санкт Петербург и Владивосток, защото има редовни контейнерни линий. В приволжието е ной-изгодно да караш Камаз. Специализираните сервизи и най-вече майстори са ограничени.
Имаше и други проблеми, но не мога да се сетя какви са.
Активен
Тариката
Пълноправен потребител
Рейтинг: +18/-16
Неактивен
Публикации: 208
Теми: 11
Активност
0%
Re:Американски камиони
«
Отговор #79
-:
Сряда, 28 Януари, 2015, 14:36:50 »
Отговор
Километража е в мили,а резервоара в галони.
Активен
Haydutyn
Пълноправен потребител
Рейтинг: +25/-6
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 212
Теми: 12
Активност
0%
Re:Американски камиони
«
Отговор #80
-:
Понеделник, 23 Февруари, 2015, 10:52:19 »
Отговор
Цитат на: Monster в Понеделник, 26 Януари, 2015, 14:54:06
Имаше и други проблеми, но не мога да се сетя какви са.
Аз като слушах мой познат мигрирал в Щатите малко съжаляваше ,че е отищъл! Проблеми вика колкото искаш:
-Тия американци не могат да карат камиони,вероятно заради автоматичните скорости. Неграта ще изпаднат от кабината, защото седалката е с ганкстерски наклон. Индийците ще запалят камйона с тоя тамян, а в кабината полувината семейство. Китайците както в Илиянци не умират смисъл един ако умре и веднага идва друг с неговите документи. Незнам кримират ли ги, как влизат нелегално ама не намаляват. Началника ги строи на паркинга и им се кара, после може малко физзарядка. Латиносите са с най-голямо самочуствие и са опасни за себе си и околните-не могат да преценят дължината на полуремаркето. Както в Европа мюсулманите са най-големите сомоубийци и най-много рискови маневри правят. Той се обажда да наклевети някой,вика тия тъпанари шерифите мене спират и проверяват.
-Славянския акцент като го чуят и никой не ще да ти дава изгодни товари-май си купил колегата фабрика на 9-ти септември.Тия па наште българи масово купуват камиони не виждат, че нещата вървят на зле със всяка изминала година. Латиносите и неграта са монополисти и навлата са под и около долар за миля. Товарите се пренасочиха към Мексико се трябва да уча испански, горе доло закърпил английския.
-Цените на навлото падат единственото, което ни спасява засега е ниската цена на нефта.
-Новите модели камиони много са паянтови-само по сервизи си губиме времето.
-Повечето шофьори имат най-простата тираджийска книшка до 2 оси полуремарке и се подбиват цените.
Активен
dino412
Старши потребител
Рейтинг: +126/-8
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 472
Теми: 5
Активност
0%
Re:Американски камиони
«
Отговор #81
-:
Сряда, 27 Януари, 2016, 00:57:27 »
Отговор
Гарсониери, едностайни, двустайни и мезонети.......поглед отвътре:
http://www.youtube.com/watch?v=7LUOy4Wtz50
http://www.youtube.com/watch?v=3vCD5vmOMHk
http://www.youtube.com/watch?v=38QluOPERwc
http://www.youtube.com/watch?v=4So7xOrFroQ
Активен
Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
seamengb
Начинаещ
Рейтинг: +3/-0
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 5
Теми: 0
Активност
0%
Re:Американски камиони
«
Отговор #82
-:
Сряда, 27 Януари, 2016, 09:33:40 »
Отговор
Като е станало на въпрос за гарсониери, мезонети...
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.745471355540855.1073741828.127175184037145&type=3
Тия карат двойка с жена си,основно военни товари,че ги удря дължината в някои щати с тоя кемпер къде го карат
Бая джиткат, 400 000 мили за 3 години и нещо гледам вече на тоя камион/кемпер... На предния 500 000 имаха.
579385_466305686790758_227714430_n.jpg
(59.11 KB, 960x720 - видяно 5518 пъти.)
Активен
Тариката
Пълноправен потребител
Рейтинг: +18/-16
Неактивен
Публикации: 208
Теми: 11
Активност
0%
Re:Американски камиони
«
Отговор #83
-:
Петък, 08 Април, 2016, 15:10:07 »
Отговор
Цитат на: Monster в Понеделник, 26 Януари, 2015, 14:54:06
Скоро лафих с едни братушки и те ми разправят защо има толкова много инциденти с американските камиони и какви са разликите с европейските.Американските камиони имат 2 предимства по-леки са/триосен влекач тежи 7,5тона/и са по издържливи/по-голям пробег от евроаналозите/.Всичко останало са само недостатъци/красотата е субективно мнение/:
-по-старите до 2002-2004година са най-здрави защото нямат почти нищо електронно, по-новите имат АддБлу и ЕГР, а най-новите половината модели са еднакви с европейските Евро4,5 и 6. Например Детроит Дизел фактически е МП4, Паккар си е Даф ,Мак и Волво вече е само волво с 6 или 8 цилиндъра.
Братушките много съжаляват,че вече не съществува Волво двигател за американския пазар,защото изкарвал по над 3 милиона километра, докато евроверсията с около 400000по-малко. Също вече не съществува Мерцедес двигател за американския пазар,заради еко изискванията. Той се слага на Фрайдлайнер познава се по фаровете от МЛ-клас и волан. Къминс-а е станал голям боклук и дава грешки в компа.
-Мерцедес двигател за американския пазар е рядко срещан и трудно се намират части. Той е най-безшумния от всички американски двигатели,но въпреки това,е по-шумен от който ида е еврокамион.Шумът идва от всякъде/двигател,скорости,свалени стъкла,ако дърпаш хладилно полуремарке и зад теб/Следва разглобяване на табло и тапицерия,после слагане на дунапрен и пяна за изолация.
-Кабината е алуминий и пластмаса, тоест живееш в панелка/лятато-горещо зимата студено/. Ако стъпиш на пода през лятато ще си изпържиш кожата. Но през зимата ще замръзнеш затова допълнително се поставя печка една по 3 или 4 киловата.
-Инсталацията е 12волта, а не 24 и се преправя за полуремаркето. Заради дапълнителните консуматори слагаш трети акумолатор,ако си по на север ще ти трябва четвърти такъв./Това съм го чувал много пъти и не е ЕШК/
-Спирачките нямат много общо с европейските,освен това налягането е различно и в резултат има много клипчета с катастрофи.
-Дългото междуосие влошава управляемостта-по-лесна отиваш в канафката или насрещното. Тук се реже и скъсява шасито за да не станеш извънгабаритен.
-Блокировките на диференцяла и полуоските трябва да се преправят, защото ако ги забравиш блокирани и бързо потеглиш се чупят.
-Оригиналните фарове са майка си и баща си, затова се слагат руски.
-Трябва да се провери предавателното отношение за да знаеш кога колко газ да дадеш и да не съкратиш живота на двигателя.
-Частите са най-евтини в регионите на Санкт Петербург и Владивосток, защото има редовни контейнерни линий. В приволжието е ной-изгодно да караш Камаз. Специализираните сервизи и най-вече майстори са ограничени.
Имаше и други проблеми, но не мога да се сетя какви са.
Някой от изброените дефекти се избягват като си купиш "канадка". Тя има двойни стъкла, шумо и топло изолирана кабина, подгряване на двигателя, резервоарите и другото е по-поръчка.
Активен
ivopifeca
Потребител герой
Рейтинг: +196/-2525
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 2183
Теми: 113
Активност
0.2%
ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК
Re:Американски камиони
«
Отговор #84
-:
Петък, 08 Април, 2016, 21:19:04 »
Отговор
Мани,мани,тва-тия Кразове да не ти се случват
Активен
Етикети:
Страници:
1
...
4
5
[
6
]
Нагоре
Изпечатай
« назад
напред »
Отиди на:
Моля, избери:
-----------------------------
Начало
-----------------------------
=> Новини
=> Правила
=> Уроци и упътвания
=> Интересни връзки
=> Важни теми
=> Забрани за пътуване
-----------------------------
Работодатели
-----------------------------
=> Бял списък
=> Черен списък
=> Разни
-----------------------------
Трудова борса
-----------------------------
=> Предлагам
=> Търся
=> Сайтове за работа
-----------------------------
Борса за превозни средства и резервни части
-----------------------------
=> Продавам
=> Купувам
-----------------------------
Товарни автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> DAF
=> MAN
=> Iveco
=> Volvo
=> Scania
=> Renault
=> Mercedes-Benz
=> Други камиони
=> Снимки на камиони
-----------------------------
Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета
-----------------------------
=> Автобуси
=> Тролейбуси
=> Микробуси
=> Ремаркета
=> Специализирани превози
-----------------------------
Трактори и пътно-строителни машини
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Леки автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Alfa-Romeo, Lancia, FIAT
=> BMW, Mercedes-Benz, Opel, Ford
=> Daewoo, Hyundai, KIA
=> Mitsubishi, Nissan, Honda, Toyota, Mazda, Daihatsu, Subaru
=> Renault, Peugeot, Citroen
=> VW, Audi, Seat, Skoda
=> Други автомобили
=> Ретро автомобили
=> Снимки на леки автомобили
-----------------------------
Таксиметрови превози
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Пътувания
-----------------------------
=> Пътища и пътувания
=> Инциденти
=> GPS
=> Радиостанции
-----------------------------
Дискусии и проблеми
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Предложения
=> Законодателство
=> Политика и икономика
=> Похвали и оплаквания
-----------------------------
Съюз на българските транспортни работници
-----------------------------
=> Новини
=> Общ раздел
-----------------------------
Разни
-----------------------------
=> Информатика
=> Споделено
=> Рождени и именни дни
=> Майстори
=> Региони
=> Видео
=> Празни приказки
=> Кошче
Реклама
Google Plus
Реклама
Зареждане...