Aз да попитам - след като "С" е ограничена до 18/19 тона, това с каква категория се кара?
Направо 18 тона го кажи, въпреки че предполагам си забравил кавичките. Но не се сещам кой в тази тема го е твърдял. От двама и трима, сега си четвърти пишеш в тази тема. С Вальо (Valiosport) спорихме дали е необходимо "ТктЕ" например или направо "СЕ", за трактор с поне едно ремарке. Този колега съфорумник не е влиза тук, а и телефонният номер изглежда на закрит - дано има друго обяснение от логичното.
А тази приказка за "С" съм я чел от доста "велики шофьори", родени за това и учили 4 години само за "С"-то. За последното си представям, столетия ще са им необходими да научат що-годе за професията. За "С" има ограничение, ама то е отдолу - над 3,5 тона, още по-точно над 7,5 тона, иначе е "С1". На тези, ако им кажеш, че влекачите са с обща допустима маса - 18; 19; 19,5 и дори 21 тона, ще обяснят - няма такова нещо 7,5 тона е влекачът. Не съм сигурен какво точно твърдят: точно 7,5 или с 1 килограм по-малко, понеже "можел" да се движи в забрана над 7,5 тона или около 7,5 тона. Явно целият шофьорски стаж им е в Мрежата и дори не са виждали талон на влекач например на живо. Нека оставим графа (F.1), ако някой ми снима графа (G) на влекач произведен последните години да е само близо до 7,5 тона. Ще давам награда, а и да ви излъжа повечето им харесва.
Колкото до В+ и ограничение до 110 км/ч, как си представяте лъскавите мощни "джиБове" да се влачат толкова бавно?
Не съм го осмислил, а съм го препечатал или прекопирал. Демек за автомобили с обща допустима маса над 1,8 тона до 110 км/ч. Тоест почти всички електрически - на тях ще им е лесно и сега предимно пречат на камионите върху пътя, друго трудно се вижда. А и с джиповете има разни льольовци и не е задължително, които не им изнася разходът и решението е и те да пречат на камионите.