Евро-6 от Iveco
Форум на българските шофьори
Петък, 03 Май, 2024, 12:26:41 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Евро-6 от Iveco  (Прочетена 2314 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Trucker_Boy
Потребител герой
*****

Рейтинг: +404/-56
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2630
Теми: 374



Активност
0%


« -: Събота, 16 Юли, 2011, 05:30:37 »
ОтговорОтговор




Iveco и FPT Industrial обявиха готовност да посрещнат изискванията на новия екологичен стандарт Евро-6 само с помощта на усъвършенствана и уникална технология SCR (Selective Catalytic Reduction). Тя ще бъде въведена при новата гама двигатели Cursor и Tector за камиони и автобуси.Новите двигатели са оборудвани с технологията на FPT Industrial SCR only (само селективна каталитична редукция) за обработка на отработилите газове. Тя включва оптимизирано изгаряне на гориво-въздушната смес в цилиндрите и последваща обработка на изгорелите газове в изпускателната система.Новите Tector и Cursor.Евро-6 от Iveco идва и с нова гама на двигателите Tector и Cursor. При тях ключ към оптимизирането на горивната ефективност е постигането на високо налягане в цилиндрите и високо налягане на впръскване. За постигане на тези цели са направени важни промени в дизайна на цилиндровия блок и цилиндровата глава, водещи до по-голяма здравина на структурата, по-висок капацитет на охлаждащата система, по-голям работен обем.
Tector и Cursor получават последно поколение Common Rail оборудване с дюзи, впръскващи горивото с налягане до 2200 бара. Нов блок за електронен контрол ще управлява параметрите на двигателите и прецизно ще следи работата на системата за обработка на отработилите газове. Двигателите Cursor ще използват турбина с променлива геометрия. Електронен контрол ще отговаря за пълненето на цилиндрите с въздух при ниски обороти на двигателя и за повишаване на ефективността на моторната спирачка. Освен това всички двигатели ще използват и клапанен тип моторна спирачка, която да подпомага пасивната регенерация на DPF и да повиши ефективността на моторната спирачка с до 30% в сравнение със сегашните настоящи двигатели Евро-5.
Източник: www.kamioni.bg

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
Форум на българските шофьори
« -: Събота, 16 Юли, 2011, 05:30:37 »

 Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!