Прогресивно намаляване на работата за бусове в Европа
Форум на българските шофьори
Неделя, 05 Май, 2024, 16:11:33 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Прогресивно намаляване на работата за бусове в Европа  (Прочетена 5546 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
mexks
Начинаещ
*

Рейтинг: +6/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 26
Теми: 4



Активност
0%


« -: Понеделник, 17 Април, 2017, 11:16:47 »
ОтговорОтговор

Колеги да споделя едно мое наблюдение от последните месеци относно работата за бусове по Европа, по - конкретно релацията Италия -България.
Напоследък вече се получавам няколко отговора от фирми от които съм товарил преди редовно по тази релация че въпросните товари вече ги возят камиони защото им дават по ниски цени за транспорт, което е нормално, но се чудя с това темпо къде ще му излезе края и дали скоро няма да сменяме професията.
Съдейки по предлагането на товари в момента, си мисля че и при камионите е трудно да си напълнят обема и почнаха да вземат и малките паленца и кашони които предимно возим ние.
Друго наблюдение е че цените са изпилени до край и се чудиш как да ти излезе математиката.. Отделно износа от България е направо трагичен, съдейки по предлагането в борсата(като зададеш във филтъра търсене на товари до 1,5 тона от Бг към Италия излизат не повече от 10-15 товара дневно, а обратна посока около 80-100 товара)
Другото нещо е че от тези 15 товара, всъщност са 7-8 ,просто ги предлагат няколко спедиции и така износа става още по плачевен.
Та сега си мисля, с това темпо колко още ще се кара по   Европа...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Понеделник, 17 Април, 2017, 11:16:47 »

 Активен
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +66/-131
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 958
Теми: 19



Активност
0%


« Отговор #1 -: Понеделник, 17 Април, 2017, 11:35:59 »
ОтговорОтговор

В една друга тема ти споменах,че както си научиш клиентите така ще работят с тебе.
Във въпростната фирма в която работех,пратките от Италия(експрес,както ги наричаш) ги докарваха в Германия и от там ги взимахме за BG  и RO.
Сметките излизат защото се пътува няколко пъти в седмицата и си в група с големи лог.компании.
За това големите изяждат малките.Работи се по тарифа.Нищо че ти може да дадеш по-добра цена ,клиента има договор с нас.
При българите тази дейност може би ще изчезне,говоря за Европа,защото сме далече.При поляците се получава,защото са на един ден път от NL,B,F,DK,UK,а Германия им е като тяхна.
Отделно като ограничат бусовете с тахо от 2018г.  говоря по спомен,съвсем ще се променят нещата.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Понеделник, 17 Април, 2017, 11:35:59 »

 Активен
American
Потребител герой
*****

Рейтинг: +195/-111
Активен Активен

Пол: Мъж
United States United States

Публикации: 834
Теми: 40



Активност
0.4%

General Lee


« Отговор #2 -: Понеделник, 17 Април, 2017, 16:15:49 »
ОтговорОтговор

При един от най-големите посредници (40% от всички товари) забелязвам че промениха тактиката. Товарите им "висят" на лоуд-борда и немогат да ги покрият, но пари не дават.
С две думи: не им пука дали товара ще бъде превозен, но те да реализират печалба.
Ако днес товара неможе да бъде покрит, към 5пм сменят татата с утрешна, и така докато на клиента не му писне, и си намери друг.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

smoking gun
mexks
Начинаещ
*

Рейтинг: +6/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 26
Теми: 4



Активност
0%


« Отговор #3 -: Вторник, 18 Април, 2017, 10:03:08 »
ОтговорОтговор


Отделно като ограничат бусовете с тахо от 2018г.  говоря по спомен,съвсем ще се променят нещата.
Колега да те питам това сигурно ли е?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Emcho_K
Начинаещ
*

Рейтинг: +2/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 32
Теми: 5



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #4 -: Вторник, 18 Април, 2017, 10:25:45 »
ОтговорОтговор

Обърнах интернета, никъде не намерих информация за подкрепа на това твърдение Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
mexks
Начинаещ
*

Рейтинг: +6/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 26
Теми: 4



Активност
0%


« Отговор #5 -: Вторник, 18 Април, 2017, 12:54:18 »
ОтговорОтговор

В една друга тема ти споменах,че както си научиш клиентите така ще работят с тебе.
Във въпростната фирма в която работех,пратките от Италия(експрес,както ги наричаш) ги докарваха в Германия и от там ги взимахме за BG  и RO.
Ясно ми е колега че такъв е бил принципа на работа и че въпросните товари са с сключен договор.  Само дето аз говоря за товарите които не се возят на тази принцип.  Това са определен процент товари предимно малки, които се публикуваха системно в борсите.  Та въпрсните товари се возеха от бусове.  Сега точно при тях наблюдавам че ги взимат камиони, което осезаемо се усеща на работата при бусовете.  Моят извод личен е че собствениците на камиони все по трудно си запълват обема на МПС-та, и се принуждават да правят все по големи групажи, като карат камионите си да взимат разни кашончета и единични паленца . А това са основните товари за бусовете.  Та от това ми наблюдение съдя че работата върви на зле... 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
micyri
Потребител герой
*****

Рейтинг: +66/-131
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Germany Germany

Публикации: 958
Теми: 19



Активност
0%


« Отговор #6 -: Вторник, 18 Април, 2017, 15:02:29 »
ОтговорОтговор

Колега да те питам това сигурно ли е?
За сигурно не мога да ти кажа,бях го чул след като въведоха дневниците за бусове и последвалите няколко глоби.За това и нашите колеги който караха бусове започнаха да спят на хотела на Cenad.Следващата нощ си спяха в базата ни в Wurzburg.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
mexks
Начинаещ
*

Рейтинг: +6/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 26
Теми: 4



Активност
0%


« Отговор #7 -: Вторник, 18 Април, 2017, 15:41:30 »
ОтговорОтговор

За сигурно не мога да ти кажа,бях го чул след като въведоха дневниците за бусове и последвалите няколко глоби.За това и нашите колеги който караха бусове започнаха да спят на хотела на Cenad.Следващата нощ си спяха в базата ни в Wurzburg.
Ама аз тези дневници ги знам.  Те са си само за Германия, и бусове с немски регистрация.  Лично съм попълвал такива като работех в Германия, ако говорим за едни и същи дневници де.  Разграфена ти е седмицата и часовете във всеки един ден от нея, като почнеш да караш си слагаш едни четрички по часовата графика и след 3 или 4 часа каране спираш за 30 мин почивка и си я отбелязваш в графиката на пауза.  Така си пишеш табличка за цялата седмица и в дните които не караш си отбелязваш пауза за целия ден.  Та тези таблички при проверка могат да ти искат с голяма задна дата ако не се лъжа, но това е само за Германия, в другите държави го няма.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
SEMPER
Потребител герой
*****

Рейтинг: +282/-100
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1266
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #8 -: Четвъртък, 20 Април, 2017, 21:03:18 »
ОтговорОтговор

Не е ставало никога дума да закачат с тахографи транспорта под 3,5 тона. Този вид превозни средства не се ползват масово за транспортни услуги, а за всякакви предназначения, включително и за частно ползване. В Германия  и сега тълкуването на регламента е супер либерално, когато касае използване на превозни средства над 3,5 тона, когато става дума за извършване на дейности различни от транспортни.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!