Ман ТГА 18.430 , D20,2006 година - автомат
Форум на българските шофьори
Вторник, 14 Май, 2024, 03:01:25 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Ман ТГА 18.430 , D20,2006 година - автомат  (Прочетена 3165 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Geman
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2
Теми: 1



Активност
0%

« -: Четвъртък, 01 Август, 2013, 19:38:37 »
ОтговорОтговор

Здравейте,колеги купих си този модел на Ман (с малката кабина е-без легло) и искам да знам всичко за него

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Четвъртък, 01 Август, 2013, 19:38:37 »

 Активен
kron
Старши потребител
****

Рейтинг: +166/-7
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 489
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #1 -: Четвъртък, 01 Август, 2013, 21:41:54 »
ОтговорОтговор

Здравей колега,честито като за начало.Какво по точно искаш да знаеш има доста писано за Ман в раздела разгледай.Като цяло аз лошо не мога да кажа за камиона карай го с читави горива сменяй горивни филтри редовно не пести от там,не икономисвай и от смяна на масло на скоростната кутия да не страдаш.Иначе като цяло евтина подръжка един от скъпите елементи в този камион е възглавниците на кабината малко са скъпички Ухилен.За автомата не мога да кажа много че от скоро карам подобен камион.За мотора има някой партиди хапват малко повечко масло но има и другата крайност където хич не го пипат Ухилен.Според зависи с какъв диференциал е камиона дава добър разход на гориво не е от най бързите камиони но все пак е камион и не сме на състезание.Регулирай клапани не се щади че от тази икономия страдат доста камиони Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Четвъртък, 01 Август, 2013, 21:41:54 »

 Активен
Geman
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2
Теми: 1



Активност
0%

« Отговор #2 -: Събота, 17 Август, 2013, 10:29:15 »
ОтговорОтговор

Благодаря ти много за съветите !! Аз лично изчетох всички неща свързани с Ман-овете тук,но исках да знам има ли някои специфики при този вид камион

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
zezo
Младши потребител
**

Рейтинг: +14/-0
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 51
Теми: 11



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #3 -: Събота, 17 Август, 2013, 19:32:18 »
ОтговорОтговор

Виж си и кабела от дюзите до ЕДЦ-то.Като свалиш буксата и потече масло-сменяй.Иначе влиза в ЕДЦ-то и оставаш на пътя.Относно клапаните-реглаж на всеки 200 000 км.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Живей у борчове,та да те помнят хората....
kron
Старши потребител
****

Рейтинг: +166/-7
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 489
Теми: 7



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #4 -: Сряда, 21 Август, 2013, 07:46:53 »
ОтговорОтговор

Кога замине кабела и без да сваляш буксата от въпросния протича масло,не бой се на пътя не сме останали е сменихме един такъв кабел някъде към 600лв струва кабела.Но е редно да се сменя както казва колегата че почва да пълни компютъра с масло и имало няква вероятност да стане беля да изгори така бяха казали в Ман сервиз в София.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!