Най-лошият камион
Форум на българските шофьори
Петък, 17 Май, 2024, 08:23:50 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 2 [3] 4   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Най-лошият камион  (Прочетена 55161 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
bruto
Старши потребител
****

Рейтинг: +83/-15
Неактивен Неактивен

Canada Canada

Публикации: 277
Теми: 5



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #30 -: Събота, 11 Май, 2013, 23:56:02 »
ОтговорОтговор

Веднага ти светкам лампата. Скания и Волво направиха такъв дизайн за да пробият на американският пазар. Скания не успя да пробие при американците, но пък Волво направо кърти мифки на американска територия.
Ооооо да ,да абсолютно вярно.Северно-американската сглобка на ВОЛВО е върха ,а ако и си я поръчаш с екстрите ,няма кой да я бие .А за I-SHIFT да не говорим .......кърти мифки  Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #30 -: Събота, 11 Май, 2013, 23:56:02 »

 Активен
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1925
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #31 -: Неделя, 12 Май, 2013, 09:03:16 »
ОтговорОтговор

Някъде видях назад в темата, че конструктора на КРАЗ бих хванал с жена си,,, може и така да е, но на тези конструирали двигателите ЯМЗ шапка им свалям в Света няма друг двигател като този, на един МАЗ 88ма година точно за година му смених 3 двигателя, 3 скоростни кутии и 2 диференциала, той също трябва да се впише в тази класация ,,,,,,,

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
Форум на българските шофьори
« Отговор #31 -: Неделя, 12 Май, 2013, 09:03:16 »

 Активен
!na
Потребител герой
*****

Рейтинг: +385/-20
Неактивен Неактивен

Пол: Жена
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1171
Теми: 17



Активност
0%

Devoted to trucks. Devoted to Volvo.


WWW
« Отговор #32 -: Неделя, 12 Май, 2013, 09:37:29 »
ОтговорОтговор

...Защо е нужно да се правят кабини с муцуни и такива  без ? Вероятно всеки си има предимството , но и недостатъците.

Сегашният дизайн на кабините е свързан с изискванията за максимална дължина на композицията.
Т.е. по-малката дължина на кабината допринася за освобождаването на повече място за товар в ремаркето.
В Америка, Канада и Австралия няма такива изисквания, а и пътищата са предимно прави.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

My truck runs on diesel, I run on 100% passion
American
Потребител герой
*****

Рейтинг: +203/-111
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
United States United States

Публикации: 834
Теми: 40



Активност
0.4%

General Lee


« Отговор #33 -: Неделя, 12 Май, 2013, 19:21:53 »
ОтговорОтговор

В Америка, Канада и Австралия няма такива изисквания, а и пътищата са предимно прави.

Прави са докато не ти се наложи да правиш деливъри в центъра на някой град. Аз съм правил деливъри в "мазето" на небостъргач. Вътре с една маневра на заден заставаш на док-а и после навън. Там апойтментите за доставка ги правят през ноща, в малките часове когато няма движение. В центъра почти всички улици са еднопосочни и има много мостове с лимит на тежеста, както и много ниски мостове.


Скания не успя да пробие при американците, но пък Волво направо кърти мифки на американска територия.

Дедо, мислиш ли че тая Скания с муцуната е продавана някога в Америка ? Защото аз не съм виждал, а съм сигурен че ако се продаваше щеше да бъде даже по-продаван от Волво.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Неделя, 12 Май, 2013, 22:37:57 от МИНКО ИЛЧЕВ » Активен

smoking gun
American
Потребител герой
*****

Рейтинг: +203/-111
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
United States United States

Публикации: 834
Теми: 40



Активност
0.4%

General Lee


« Отговор #34 -: Неделя, 12 Май, 2013, 19:29:57 »
ОтговорОтговор

     Поредни публикации!!!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Неделя, 12 Май, 2013, 22:38:35 от МИНКО ИЛЧЕВ » Активен

smoking gun
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #35 -: Понеделник, 13 Май, 2013, 00:11:26 »
ОтговорОтговор



Дедо, мислиш ли че тая Скания с муцуната е продавана някога в Америка ? Защото аз не съм виждал, а съм сигурен че ако се продаваше щеше да бъде даже по-продаван от Волво.
Ще ти отговоря аз вместо него.....Само две думи- V8

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
American
Потребител герой
*****

Рейтинг: +203/-111
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
United States United States

Публикации: 834
Теми: 40



Активност
0.4%

General Lee


« Отговор #36 -: Понеделник, 13 Май, 2013, 00:34:19 »
ОтговорОтговор

Данчо не те разбирам.

Иначе направих "рисърч" и виждам че ги има само в южна Америка- Бразилия

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* Scania-America.png (108.22 KB, 634x470 - видяно 1171 пъти.)
Активен

smoking gun
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #37 -: Понеделник, 13 Май, 2013, 00:37:36 »
ОтговорОтговор

Е как да не ме разбираш?
 Нали в Америка е на почит V8 а тъй таченото VOLVO  няма такъв двигател за разлика от SCANIA.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
American
Потребител герой
*****

Рейтинг: +203/-111
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
United States United States

Публикации: 834
Теми: 40



Активност
0.4%

General Lee


« Отговор #38 -: Понеделник, 13 Май, 2013, 00:57:07 »
ОтговорОтговор

Нямаме V образни двигатели, всичко е с редови 6-так.
Затова и "Cab-over, also known as Cab Over Engine" които са правени в средата на миналия век изглеждат толкова куцо.
V образния двигател е много по-подходящ когато кабината е над двигателя.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

smoking gun
pumix
Старши потребител
****

Рейтинг: +66/-28
Неактивен Неактивен

Публикации: 360
Теми: 2



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #39 -: Понеделник, 13 Май, 2013, 10:07:52 »
ОтговорОтговор

Е как да не ме разбираш?
 Нали в Америка е на почит V8 а тъй таченото VOLVO  няма такъв двигател за разлика от SCANIA.
На почит е при така наречените мускулести автомобили,а и не само.Американците са болни на тая тема под капака на колата да имат двигател способен да задвижва и камион.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

На руска кола вратата и на жена устата,се затварят с удар!!!
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #40 -: Понеделник, 13 Май, 2013, 21:25:21 »
ОтговорОтговор

Нямаме V образни двигатели, всичко е с редови 6-так.
Затова и "Cab-over, also known as Cab Over Engine" които са правени в средата на миналия век изглеждат толкова куцо.
V образния двигател е много по-подходящ когато кабината е над двигателя.
Колега, никога не съм бил в Северна Америка, но смятам че там няма V8-ци(при камионите) не само заради дизайна на кабината, защото ако не ме лъже паметта един от най-здравите мотори на MACK ЕЕ9 e V8. Според мен един V8 мотор е много по-скъп като себестойност за производителя отколкото аналогичния на него редови "шестак".(за леките автомобили съм 101 % сигурен)
  А по въпроса за Скания на Американския пазар си е фирмена политика, смятам че е много трудно и свързано с доста пречки и финансов ресурс една европейска марка да стъпи там. Според мен да се сравняват с Волво не е много удачно защото да не забравяме връзката им с Мак, защото е много по-лесно да имаш бизнес партньор на един непознат в началото пазар особено пък странния по не за мен американски.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Тариката
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +18/-16
Неактивен Неактивен

Публикации: 208
Теми: 11



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #41 -: Сряда, 15 Май, 2013, 13:43:08 »
ОтговорОтговор

    Американско Volvo може да бъде,с какъвто искаш двигател/Къминс,Волво,Детроит Дизел,Катерпиляр/и съответно и скоростна кутия/Хендрикс,Алисън и т.н./.Доката Скания може да е само с двигател Скания.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2183
Теми: 113



Активност
0.2%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #42 -: Петък, 17 Май, 2013, 23:21:36 »
ОтговорОтговор

    Американско Volvo може да бъде,с какъвто искаш двигател/Къминс,Волво,Детроит Дизел,Катерпиляр/и съответно и скоростна кутия/Хендрикс,Алисън и т.н./.Доката Скания може да е само с двигател Скания.
Е нека да си е с Волво мотор!Нека да не е с Кразов-американски боклук-двигател Усмивчица

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« Отговор #43 -: Неделя, 19 Май, 2013, 15:34:55 »
ОтговорОтговор

    Американско Volvo може да бъде,с какъвто искаш двигател/Къминс,Волво,Детроит Дизел,Катерпиляр/и съответно и скоростна кутия/Хендрикс,Алисън и т.н./.Доката Скания може да е само с двигател Скания.
Колега, това е обичайна търговска политика от доста години на повечето американски марки( Mack, Кenworth, Peterbilt, Freightliner, International)тежкотоварни автомобили, да предлагат избор на клиентите си  на повече от един доставчици на двг-та. И с предавателните кутии е по същия начин. Пък щом "побратимената" марка Мак може защо и Волво US  да не може  Усмивчица ?
  Според мен ако Волво не бяха придобили основната част от Мак никога нямаше да са това, което са на американския пазар-защото със това придобиване се откриват много неща: технологии и иновации от Мак, "ноу хау" за маркетинга на марката на този пазар, та да стигнем до логистичната мрежа на резервните части, а пък и да не ЗАБРАВЯМЕ ,че всяко правителство гледа с "добро око" на компания която инвестира в "родното" производство, а не е само конкурент на "родните" марки.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
крис
Младши потребител
**

Рейтинг: +13/-5
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 99
Теми: 6



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #44 -: Петък, 08 Ноември, 2013, 16:26:56 »
ОтговорОтговор

Нека и аз да се включа по тази тема,макар че отдавна никой нищо не е писал тук,доколкото съм запознат от доста време в щатите не се внася скания,или и да се прави някакъв внос то той е доста мижав,това е защото имало някакъв критерий в САЩ,който го покрива само волво,но и това не е много сигурно,има и друга теза,Saab е не просто завод за производство на леки а-ли и камиони а е един много голям концерн в който се произвеждат и самолетите грипен многоцелеви изтребители които са най голямата конкуренция на руските Миг и американските F,сами се сещате че ако Америка купува тези камиони(като се има в предвид че американския пазар е много голям) то те самите ще наливат пари срещу себе си,разбира се тук става въпрос за много пари,които се влагат след това в разработки т.н.това разбира се е само едно предположение,истината е обаче,че почти всички марки товарни автомобили отговарят на съвременните изисквания и не вярвам че сканията може да изостава по някой показател зад волвото.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 2 [3] 4   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!