Закачане и разкачане на ремаркета
Форум на българските шофьори
Петък, 17 Май, 2024, 04:43:29 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2] 3 4 ... 6   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Закачане и разкачане на ремаркета  (Прочетена 35869 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
матадора
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +39/-3
Неактивен Неактивен

Публикации: 128
Теми: 2



Активност
0%


« Отговор #15 -: Понеделник, 29 Април, 2013, 19:59:03 »
ОтговорОтговор

     
     Наскоро закачвах такова без да "усложнявам". Бях закачил всичко, тръгнах назад и то също, бутнах леко ръчната, като очаквах да "хване" първо ремаркето. Обаче влекача спря и ремаркето леко се плъзна назад и се подпря на краката.    
Минко,опитай в такъв случай да блокираш чрез паркинг спирачката,но не по обичайния начин,а чрез изтеглянето и първо назад,към теб,и тогава да я завъртиш.Карал съм ДАФ и ВОЛВО,и при двете композиции паркинга,задействан по този начин,действа единствено на полуремаркето.Но да отбележа,действието и само върху колелетата на полуремаркето и е докато продължаваш да я дърпаш към себе си.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Ако съдбата ти обърне гръб...бъди търпелив,изчакай я да се наведе!
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Понеделник, 29 Април, 2013, 19:59:03 »

 Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2284/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2136
Теми: 136



Активност
3.4%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #16 -: Сряда, 01 Май, 2013, 00:14:04 »
ОтговорОтговор

Минко,опитай в такъв случай да блокираш чрез паркинг спирачката,но не по обичайния начин,а чрез изтеглянето и първо назад,към теб,и тогава да я завъртиш.Карал съм ДАФ и ВОЛВО,и при двете композиции паркинга,задействан по този начин,действа единствено на полуремаркето.Но да отбележа,действието и само върху колелетата на полуремаркето и е докато продължаваш да я дърпаш към себе си.

     Много не разбрах. При мен няма възможност, освен леко задействана и напълно. Има Скания, със спирачка само на ремаркето (и изглежда като ръчната). Предполагам е за хлъзгав терен. Има и камиони с такива бутони, за "опъване" на композицията, ако се хлъзне и сгъне.
     Повечето нови камиони май нямат. В случая, камиона е MAN TGX.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Сряда, 01 Май, 2013, 00:14:04 »

 Активен
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-3009
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #17 -: Сряда, 01 Май, 2013, 00:22:17 »
ОтговорОтговор

     Много не разбрах. При мен няма възможност, освен леко задействана и напълно. Има Скания, със спирачка само на ремаркето (и изглежда като ръчната). Предполагам е за хлъзгав терен. Има и камиони с такива бутони, за "опъване" на композицията, ако се хлъзне и сгъне.
     Повечето нови камиони май нямат. В случая, камиона е MAN TGX.


   Това е нещо съвсем друго - това е т.нар. ватманка. Спирачка, която действа само на полуремаркето. Много полезно нещо при спускания по завои на хлъзгав път. За съжаление отдавна вече не ги монтират.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
матадора
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +39/-3
Неактивен Неактивен

Публикации: 128
Теми: 2



Активност
0%


« Отговор #18 -: Сряда, 01 Май, 2013, 11:27:58 »
ОтговорОтговор

     Много не разбрах. ..
Не знам как е при Ман-а.Ако ти попадне Волво със старите фарове,опитай да изтеглиш паркинга първо с два пръста навън,а после да го завъртиш надолу.Ще разбереш за какво говоря.При Даф XF95 в долния край на паркинга дори има два малки издатъка за двата пръста.За съжаление не съм карал новите модели камиони и не знам как е при тях.Може тази опция да е спестена.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Ако съдбата ти обърне гръб...бъди търпелив,изчакай я да се наведе!
abator
Потребител герой
*****

Рейтинг: +495/-8
Неактивен Неактивен

Публикации: 811
Теми: 51



Активност
0%


WWW
« Отговор #19 -: Сряда, 01 Май, 2013, 13:31:04 »
ОтговорОтговор

При TGX май се натиска надолу лоста на ръчната. Не съм я ползвал тази екстра де.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #20 -: Сряда, 01 Май, 2013, 15:34:18 »
ОтговорОтговор

Не знам как е при Ман-а.Ако ти попадне Волво със старите фарове,опитай да изтеглиш паркинга първо с два пръста навън,а после да го завъртиш надолу.Ще разбереш за какво говоря.При Даф XF95 в долния край на паркинга дори има два малки издатъка за двата пръста.За съжаление не съм карал новите модели камиони и не знам как е при тях.Може тази опция да е спестена.
Всичко зависи от изпълнението на камиона, не може да се каже наизуст...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
American
Потребител герой
*****

Рейтинг: +203/-111
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
United States United States

Публикации: 834
Теми: 40



Активност
0.4%

General Lee


« Отговор #21 -: Сряда, 01 Май, 2013, 15:49:59 »
ОтговорОтговор


   Това е нещо съвсем друго - това е т.нар. ватманка. Спирачка, която действа само на полуремаркето. Много полезно нещо при спускания по завои на хлъзгав път. За съжаление отдавна вече не ги монтират.

Много шофьори я ползват за спиране при спускане, но само ако ремаркето е поднаем, сещате се че го докарват до пушек от барабаните.
Иначе е предназначена само за да се "слайдват" осите на ремаркето, и не се препоръчва да се ползва за спиране. Още по-малко на хлъзгав път !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

smoking gun
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2284/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2136
Теми: 136



Активност
3.4%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #22 -: Четвъртък, 02 Май, 2013, 00:55:57 »
ОтговорОтговор

При TGX май се натиска надолу лоста на ръчната. Не съм я ползвал тази екстра де.


     Пробвах натисках, не е по-различно. Повечето такива "методи", са подходящи за старите композиции. Новите са предвидени да работят с АБС и явно повечето нямат спирачка само на ремаркето.

     Тези ремаркета без блокиращи цилиндри, явно се закачат (по-скоро застопоряват) принципно по-различно. Добре че са на изчезване, някой да каже как е било преди.

     Повечето, пробват заключването след закачане с тръгване напред. Както по-горе съм дал примери е ненадеждно. А при, сняг и лед почти неприложимо. Как се "подсигурявате"?!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-3009
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #23 -: Четвъртък, 02 Май, 2013, 01:18:09 »
ОтговорОтговор

Много шофьори я ползват за спиране при спускане, но само ако ремаркето е поднаем, сещате се че го докарват до пушек от барабаните.
Иначе е предназначена само за да се "слайдват" осите на ремаркето, и не се препоръчва да се ползва за спиране. Още по-малко на хлъзгав път !!!!!!!!!!!!!!!!!!

   Напротив, точно на хлъзгав път се ползват. Не знам какво означава това - да се "слайдват" осите, (много бързо си забравил българския, а колега?), но предназначението на ватманката е точно това - когато на хлъзгав път, най-вече в завой, ремаркето започне да те "изпреварва", задържайки само неговите оси и газ на влекача, изправяш композицията. Повярвай, правил съм го стотици пъти. Ако това е да се "слайдват осите", значи съм ги слайдвал. Ватманката е полезна и при тръгване от наклон, едно време нямаше специални бутони за тази цел. Та така...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2183
Теми: 113



Активност
0.2%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #24 -: Четвъртък, 02 Май, 2013, 09:46:36 »
ОтговорОтговор

Аз не съм карал камион с ватманка,но съм чувал,че била много полезна точно,както го описва driver1.Знам само че на камион без ватманка,същата функция може да се прави с паркинг спирачката,като не се опъва изцяло,но има и свойте рискове.А и аз не разбирам какво е слайдване,както е задължително да се пише на кирилица,така май трябва да е задължително и употребата само на български думи Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #25 -: Четвъртък, 02 Май, 2013, 10:11:29 »
ОтговорОтговор

Цитат
А и аз не разбирам какво е слайдване
Прицеп-разтегатрелна спирачка, използва се при премествана на лафета или осите на ремаркето (когато са на колесар) сега има много такива контейнеровози.


<a href="http://www.youtube.com/watch?v=NzRgQmruepU" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=NzRgQmruepU</a>

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2183
Теми: 113



Активност
0.2%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #26 -: Четвъртък, 02 Май, 2013, 10:28:27 »
ОтговорОтговор

Прицеп-разтегатрелна спирачка, използва се при премествана на лафета или осите на ремаркето (когато са на колесар) сега има много такива контейнеровози.


<a href="http://www.youtube.com/watch?v=NzRgQmruepU" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=NzRgQmruepU</a>
Само не разбрах,защо го направи този на клипа,защо го премести най отзад,може би защото влекача не е камион-от човешките,от 7-цата,а щатски Краззз Ъ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #27 -: Четвъртък, 02 Май, 2013, 10:34:43 »
ОтговорОтговор

Да, ще върши работата, но незнам един европейски влекач колко му е дълго ремаркето.
Тук масовите товари са за 53 фита ремарке 16 метра. Тоест много често меже да се намират по-трудно товари за него.

Тука няма ограничение за дължината на влекача, и те ги правят дълги с големи слипери, даже някой са с кампер зад кабината.

Има ограничение обаче в някой щати за разтоянието от царския-болт до последната ос на ремаркето, и то за Калифорния е 40 фита, тук на видеото той показва как.
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=UcV2OylZ79I" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=UcV2OylZ79I</a>

На видеото той показва как се слайдват осите на ремаркето за Калифорния, после слайдва лафета ако е необходимо.
Незнам при вас но тук е много строго да не се надвишава тежеста въху осите.
Ако ме хванат на weight-station-а че съм претоварен, там оставам. Или трябва да премествам на ръка неща, или трябва да се обадя да дойде празен камион и с палет-джак да се преместят няколко палета в празния камион. Иначе няма мърдане от там.

Как регулирате тежестите там, ако са ви натоварили кофти мотокаристите ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
bojo
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +31/-3
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 154
Теми: 2



Активност
0%


bojo.neli
Ел. поща
« Отговор #28 -: Четвъртък, 02 Май, 2013, 10:49:19 »
ОтговорОтговор

Само не разбрах,защо го направи този на клипа,защо го премести най отзад,може би защото влекача не е камион-от човешките,от 7-цата,а щатски Краззз Ъ?
Можеби е бил празен и мостовете са били напред за удобство при завиване,сега,когато ще товари ги дърпа назад за разпределяне на тежеста.Не съм карал такова ремарке,само споделям мнение. Засрамен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Божо
American
Потребител герой
*****

Рейтинг: +203/-111
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
United States United States

Публикации: 834
Теми: 40



Активност
0.4%

General Lee


« Отговор #29 -: Петък, 03 Май, 2013, 01:03:33 »
ОтговорОтговор

   Напротив, точно на хлъзгав път се ползват. Не знам какво означава това - да се "слайдват" осите, (много бързо си забравил българския, а колега?), но предназначението на ватманката е точно това - когато на хлъзгав път, най-вече в завой, ремаркето започне да те "изпреварва", задържайки само неговите оси и газ на влекача, изправяш композицията. Повярвай, правил съм го стотици пъти. Ако това е да се "слайдват осите", значи съм ги слайдвал. Ватманката е полезна и при тръгване от наклон, едно време нямаше специални бутони за тази цел. Та така...

Виж, престани да заблуждаваш хората, незнам какво целиш но ако наистина някой ти се "върже" на съветите много лошо може да пострада, ако бях модератор щях да те банна защото даваш съвети от които могат да пострадат много хора и материални щети също.
Какво целиш ?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

smoking gun
Етикети:
Страници: 1 [2] 3 4 ... 6   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!