Най-добрият камион
Форум на българските шофьори
Петък, 17 Май, 2024, 05:07:56 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Анкета
Въпрос: Кой произвежда най-добрите камиони според Вас?
Mercedes-Benz - 56 (16.8%)
MAN - 58 (17.4%)
DAF - 19 (5.7%)
Iveco - 8 (2.4%)
Volvo - 89 (26.6%)
Scania - 97 (29%)
Renault - 6 (1.8%)
Друг производител - 1 (0.3%)
Общ брой гласове: 328

Страници: 1 ... 10 11 [12] 13   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Най-добрият камион  (Прочетена 130632 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
крис
Младши потребител
**

Рейтинг: +13/-5
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 99
Теми: 6



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #165 -: Сряда, 23 Април, 2014, 09:37:16 »
ОтговорОтговор

Искам и аз да се намеся по темата,не съм карал Скания но на времето служих ВВС поделение,тогава беше комунистическо и на самото  летище освен Миг които са руски изтребители,други нямаше,беше обаче ми попаднала литература за концерна Saab,
тогава разбрах,че освен камиони и леки а-ли в концерна се произвеждат и изтребителите Грипен,в последствие разбрах,че фактически шведите са най-голямата конкуренция на Американските F и руските Миг.Имаше една статия по този въпрос и ставаше въпрос за икономичност,до колкото си спомням един час във въздуха с F струва на американските ВВС 8000$ а с Грипен 4000$.И двата са 11-точкови сиреч носят 11 ракети въздух-въздух,единственото предимство на F-а което беше упоменато е,че на пълен форсаж развива малко по голяма скорост,сега вече не си спомням цифрата,забравих обаче сравнението с руските Миг но със сигурност и него го превъзхожда,от към страна на икономичност,та искам да кажа,,,,
чета по горе,че Скания била собственост на тоз или оня,според мен може да има акционери но не вярвам концерна Saab да е собственост на Vw или там на когото и да е друг.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #165 -: Сряда, 23 Април, 2014, 09:37:16 »

 Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #166 -: Сряда, 23 Април, 2014, 10:03:33 »
ОтговорОтговор

+ на Данчо всичко което каза е вярно но както казах един камион трябва и да е комфортен не само здрав  Ухилен
Пълно щастие няма, всичко е компромис.
Ако искаш здравина е за сметка на комфорта. Окачване , трансмисия.... Ако искаш удобства е за сметка на разхода.
Имаше едно мнение (много вярно), че Един килограм по трансмисията е равен на Шест килограма на купето(ставаше дума за спортните коли). Та от там на времето Скания беше призната за икономичен камион. Няма редуктор, кърдана е като солета, полуоските от захар..... Но ако я пазиш се отплаща с малък разход... но е капризна на здравина. Сега вече всички влекачи са на полуоски без редуктори, а Мерцедес е един от последните, който премахна редукторите от магистралните влекачи.
 Според мен: "Най-добрият камион" трябва да се гледа от към изпълнението за  условията, в които е предвиден да работи.
 Не да се качиш на "мега" и да я забиеш в кариерата... или да вземеш влекач за тежки условия и да тръгнеш да пътуваш с него по света. Щото и в такива случаи имам опит. Единият Актрос МП1 2003год. Беше с къс( бавен диференциал или скорости) и имаше ПТО за компресор плюс хидравлика. Та самият камион беше създаден да се кара по национал с 75км/ч, нищо че беше с мегаспейс кабина и ретардер, но шасито беше късо. Харчеше  като за световно ако го караш над 80км/ч но пък резервоара беше 350л.?!?! (после началника купи още един резервоар).
Другият пример е с Мерцедес "мега"  качен на гуми 315/80   по кариерата счупи диференциал.Е не беше веднага, но е факт.
 Мана(дедо ламби) беше по същият начин преправян от ""мега на стандартен..... в Ако  не сложиш първа пълен-  може да не тръгне. Е разхода беше малък....но амбреажа  остана в Румъния.
 Но в България, чорбаджиите разбират от камиони по-малко от шофьорите и не знаят какво купуват.За  това после се казва: от това нищо не става. Тръгнал с двуосен влекач да вози извънгабаритно....Като качих един багер 38тона от Русе на 25тонна двуосна лодка (мега на ресьор) скобите на ресорите опряха в шасито на ремаркето гумите ги помпах по 9,5бара за да не бомбандират. И после цяла нощ 330 км до София... да не ви казвам как съм пускал Бяла като почна да бие само предницата в земята и не спира. Тогава смърдеше не само на феродо, а и на гуми.
Важна е самата изработка според клиента... всяка една фирма го предлага при покупката на нов влекач.
Трансмисия, кабина. двигател, и т.н. да са според условията в които ще работи. Тогава камиона е добър.


 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« Отговор #166 -: Сряда, 23 Април, 2014, 10:03:33 »

 Активен
JoseCuervo
Начинаещ
*

Рейтинг: +9/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 15
Теми: 1



Активност
0%

« Отговор #167 -: Сряда, 23 Април, 2014, 11:03:31 »
ОтговорОтговор

...чета по горе,че Скания била собственост на тоз или оня,според мен може да има акционери но не вярвам концерна Saab да е собственост на Vw или там на когото и да е друг.
Малко сурова статистика относно собствеността на Scania AB:
45.66% от капитала са собственост на: Volkswagen Aktiengesellschaft
13.35% от капитала са собственост на: MAN SE
4.27% от капитапа са собственост на: Clearstream Banking
и така нататък ....

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
крис
Младши потребител
**

Рейтинг: +13/-5
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 99
Теми: 6



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #168 -: Сряда, 23 Април, 2014, 12:13:15 »
ОтговорОтговор

Те и за Волво бяха казали още преди време,че китайците го купили ама се оказа,че имат някакъв дял при леките а-ли

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
IvanovIvan
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +15/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 148
Теми: 17



Активност
0%

« Отговор #169 -: Сряда, 23 Април, 2014, 15:47:13 »
ОтговорОтговор

Няма лошо марките на Ман и Скания да работят заедно , погледнете на пример Рено и Волво работят заедно и им се получава доста добре . А иначе загледайте стоповетв на ТГХ и по новите Р-ки еднакви са и няма лошо сега от Скания ще помогнат на Ман да внедрят системи за икономия на гориво като Eco-Roll Scania Active Prediction (за момента само Мерцедес,Скания и Волво ги имат). Така , че никои не си въобразява че двете марки ще станат голф или с еднакви мотори кабини и скорости всичко си е отделно само част от компонентите и консумативите ще бъдат еднакви което е голям + за големите автопаркове който ще предпочетат двете маеки .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #170 -: Сряда, 23 Април, 2014, 17:22:19 »
ОтговорОтговор

Малко сурова статистика относно собствеността на Scania AB:
45.66% от капитала са собственост на: Volkswagen Aktiengesellschaft
13.35% от капитала са собственост на: MAN SE
4.27% от капитапа са собственост на: Clearstream Banking
и така нататък ....

Доста ти е назад информацията Фолксваген държи вече 90% от Скания.....Грешно съм те разбрал... Мажоритерен собственик и 90% от правата на глас в борда.

На който му е интересна историята- http://www.investor.bg/novini/444/a/ofertata-na-volkswagen-za-ostatychniia-dial-v-scania-be-othvyrlena-ot-amf,169660/

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
JoseCuervo
Начинаещ
*

Рейтинг: +9/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 15
Теми: 1



Активност
0%

« Отговор #171 -: Сряда, 23 Април, 2014, 18:29:42 »
ОтговорОтговор

Доста ти е назад информацията Фолксваген държи вече 90% от Скания.....Грешно съм те разбрал... Мажоритерен собственик и 90% от правата на глас в борда.

На който му е интересна историята- http://www.investor.bg/novini/444/a/ofertata-na-volkswagen-za-ostatychniia-dial-v-scania-be-othvyrlena-ot-amf,169660/

Може би Volkswagen Aktiengesellschaft+MAN SE(които също са собственост на Volkswagen Aktiengesellschaft) дават общо 90% при гласовете в борда.
П.С Сори за спам-а
П.С2: Разпределение на гласовете при собствениците: Volkswagen Aktiengesellschaft- 70.94%, MAN SE- 17.37%
       

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
kivott77
Начинаещ
*

Рейтинг: +4/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 26
Теми: 0



Активност
0%

« Отговор #172 -: Четвъртък, 24 Април, 2014, 11:19:23 »
ОтговорОтговор

Според мен най добрия камион е добре подържания.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
monterei
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +31/-6
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 208
Теми: 8



Активност
0%

« Отговор #173 -: Четвъртък, 24 Април, 2014, 22:40:33 »
ОтговорОтговор

Пълно щастие няма, всичко е компромис.
Ако искаш здравина е за сметка на комфорта. Окачване , трансмисия.... Ако искаш удобства е за сметка на разхода.
Имаше едно мнение (много вярно), че Един килограм по трансмисията е равен на Шест килограма на купето(ставаше дума за спортните коли). Та от там на времето Скания беше призната за икономичен камион. Няма редуктор, кърдана е като солета, полуоските от захар..... Но ако я пазиш се отплаща с малък разход... но е капризна на здравина. Сега вече всички влекачи са на полуоски без редуктори, а Мерцедес е един от последните, който премахна редукторите от магистралните влекачи.
 Според мен: "Най-добрият камион" трябва да се гледа от към изпълнението за  условията, в които е предвиден да работи.
 Не да се качиш на "мега" и да я забиеш в кариерата... или да вземеш влекач за тежки условия и да тръгнеш да пътуваш с него по света. Щото и в такива случаи имам опит. Единият Актрос МП1 2003год. Беше с къс( бавен диференциал или скорости) и имаше ПТО за компресор плюс хидравлика. Та самият камион беше създаден да се кара по национал с 75км/ч, нищо че беше с мегаспейс кабина и ретардер, но шасито беше късо. Харчеше  като за световно ако го караш над 80км/ч но пък резервоара беше 350л.?!?! (после началника купи още един резервоар).
Другият пример е с Мерцедес "мега"  качен на гуми 315/80   по кариерата счупи диференциал.Е не беше веднага, но е факт.
 Мана(дедо ламби) беше по същият начин преправян от ""мега на стандартен..... в Ако  не сложиш първа пълен-  може да не тръгне. Е разхода беше малък....но амбреажа  остана в Румъния.
 Но в България, чорбаджиите разбират от камиони по-малко от шофьорите и не знаят какво купуват.За  това после се казва: от това нищо не става. Тръгнал с двуосен влекач да вози извънгабаритно....Като качих един багер 38тона от Русе на 25тонна двуосна лодка (мега на ресьор) скобите на ресорите опряха в шасито на ремаркето гумите ги помпах по 9,5бара за да не бомбандират. И после цяла нощ 330 км до София... да не ви казвам как съм пускал Бяла като почна да бие само предницата в земята и не спира. Тогава смърдеше не само на феродо, а и на гуми.
Важна е самата изработка според клиента... всяка една фирма го предлага при покупката на нов влекач.
Трансмисия, кабина. двигател, и т.н. да са според условията в които ще работи. Тогава камиона е добър.


 

Подкрепям с две ръце.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Chefo(SCANIA)
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +7/-40
Неактивен Неактивен

Публикации: 134
Теми: 8



Активност
0%

« Отговор #174 -: Вторник, 20 Май, 2014, 15:52:34 »
ОтговорОтговор

Най-добрия камион който сте карали.....марка,модел,конски сили  Ухилен Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Boroman21
Потребител герой
*****

Рейтинг: +144/-32
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1088
Теми: 13



Активност
0%

for Life


borqn_bogdanov
Ел. поща
« Отговор #175 -: Вторник, 20 Май, 2014, 17:03:32 »
ОтговорОтговор

Волво ФХ 2013 г. 460коня EEV

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Красимир Тодоров
Гост
« Отговор #176 -: Сряда, 21 Май, 2014, 17:44:04 »
ОтговорОтговор

Добро е, върви, ама некакси немаш стойка в него, особено ми е
Най-добрия камион вече се убеждавам, че е тоя на календарите по офисите дето е сниман, да го гледам на снимчица, отдалечко..

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
djenzo
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1
Теми: 0



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #177 -: Събота, 07 Февруари, 2015, 22:57:19 »
ОтговорОтговор

Ама само любители ще пишат и обсаждат тази тема,каде са шофьорите или им е скучно с олигофрени като вас.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2411/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7182
Теми: 538



Активност
0%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #178 -: Събота, 07 Февруари, 2015, 23:03:06 »
ОтговорОтговор

Ама само любители ще пишат и обсаждат тази тема,каде са шофьорите или им е скучно с олигофрени като вас.

Ти от професионалистите ли си? Умишлено не ти изтрих публикацията, за да видят и останалите по какъв начин нахълтваш във форума и още в първия ред изпростяваш.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
driver1
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-3009
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1766
Теми: 26



Активност
0%

JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!


Ел. поща
« Отговор #179 -: Събота, 07 Февруари, 2015, 23:21:36 »
ОтговорОтговор

Ама само любители ще пишат и обсаждат тази тема,каде са шофьорите или им е скучно с олигофрени като вас.

    djenzo, кажи нещо професионално и да го обсъдим? Никога не е късно човек да научи нещо ново.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: 1 ... 10 11 [12] 13   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!