Форум на българските шофьори
Неделя, 19 Май, 2024, 11:36:45
Добре дошъл/дошла,
Гост
. Моля,
въведи своето потребителско име
или
се регистрирай
.
1 Час
1 Ден
1 Седмица
1 Месец
Завинаги
Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Начало
Обяви
Мрежа
Галерия
Търси
Календар
Членове
Етикети
Вход
Регистрация
Чат
Форум на българските шофьори
>
Работодатели
>
Черен списък
>
Предложения как да изглежда описанието
Страници:
1
[
2
]
Надолу
« назад
напред »
Изпечатай
Автор
Тема: Предложения как да изглежда описанието (Прочетена 39265 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
J_L
Старши потребител
Рейтинг: +273/-81
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 288
Теми: 5
Активност
0%
Re:Предложения как да изглежда описанието
«
Отговор #15
-:
Събота, 07 Март, 2015, 12:36:08 »
Отговор
Бих го премахнал, навсякъде има обаче дребни душички на които явно им е нужен. Хората аз поне не ги деля на шефове и работници, за мен са си хора и до там. Всички останали характеристики на човека, са субективни и индивидуални за всеки. Аз лично не се влияя от приказките на хората за някого и никога не съм се влиял. Винаги съм се справял сам благодарение на собствената си оценка за човека, поне нямам извинение ако допусна грешка.
Относно следенето на разхода. Скоро бях консултант в една фирма, та служителя който отговаряше там за разхода на колите, така се беше вторачил в цифрите, и съответно така се беше изпокарал със водачите, че създаваше проблем на фирмата. Така че по-правилното решение е не да се доверяваш сляпо на показателя на тракера, а да мислиш и уважаваш човека пред теб. Кражбата се забелязва лесно, но всяко следствие си има причина, така че е добре да се замисли човек кое е предизвикало тази кражба.
Наистина има "шефове" които по този начин си цакат шофьорите, но има и шофьори които крадат за спорта. Има и такива шофьори които крадат и от глад. Няма общ знаменател.
Това за "няма къде да идат" е лош атитюд. От всяка ситуация има поне два изхода, просто хората които могат да нарушат удобството на статуквото си, са малко. Качеството авантюризъм не е във всички, по-скоро е изключение. Също и друго важно нещо. Страха е лош съветник, особенно страха за неизвестното бъдеще и трябва много силна воля и характер за да се преодолее.
А шефа който го знае и си мълчи си е просто използвач.
Активен
When I say “capitalism,” I mean a full, pure, uncontrolled, unregulated laissez-faire capitalism—with a separation of state and economics, in the same way and for the same reasons as the separation of state and church. | The Virtue of Selfishness
Форум на българските шофьори
Re:Предложения как да изглежда описанието
«
Отговор #15 -:
Събота, 07 Март, 2015, 12:36:08 »
Активен
driver1
Потребител герой
Рейтинг: +621/-3012
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 1766
Теми: 26
Активност
0%
JE SUIS CHARLIE ! Мразя цензорите!
Re:Предложения как да изглежда описанието
«
Отговор #16
-:
Събота, 07 Март, 2015, 13:27:07 »
Отговор
Цитат на: loshdancho в Събота, 07 Март, 2015, 11:50:42
В добрите фирми норми няма, ама интересно е , че няма нито преразход, нито икономия.
А щом разхода се вдигне, камиона отива в сервиз. Обаче, винаги има обаче.... в такава фирма не се почва по обява, винаги трябва някой да те препоръча.
Парадоксът е в това, че в голямата фирма в която работех и в която имаше опитни служителки - "гориварки", дошли от СО.МАТ, продадох тонове нафта и си реших проблеми до края на живота си! Срещу това получавах удръжки по 50-60л. на два-три месеца, които веднага компенсирах по описания начин. Всъщност се надцаквахме с шефа! По отношение на горивото винаги цаках успешно аз. Но пък той намираше други варианти, та едва ли е капо...
Когато започнах в чужбина, в малка фирма, цялата документация за горива, заплати и други разходи се водеше от едно единствено момиче! И никаква разходна норма! И ето парадокса - не съм продал дори един литър! Оцених доверието и разбирането, че има ситуации в които разходите наистина се увеличават...
После на същото място се случиха други щуротии, но това е за друга тема.
Активен
Форум на българските шофьори
Re:Предложения как да изглежда описанието
«
Отговор #16 -:
Събота, 07 Март, 2015, 13:27:07 »
Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
Рейтинг: +2287/-323
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 2140
Теми: 137
Активност
3.6%
Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно
Re:Предложения как да изглежда описанието
«
Отговор #17
-:
Четвъртък, 12 Март, 2015, 00:42:03 »
Отговор
Цитат на: Красимир Тодоров в Петък, 06 Март, 2015, 11:26:58
Не съм съгласен, че щом имаш норма фирмата непременно е лоша...
Първо винаги съм бил за норма, разбира се разумна, Бриги Бичикията е на другия полюс (и от тази тема по-горе). Като ти кажат плащам 10 ст./км., какво ще направиш? Ще караш няколко месеца и ще се „светнеш“, че е много малко. По същият начин като ти обяснява, че повече от 25 л/100 км. не изгаря, а по-малко от 24 тона не кара, ясно е пари няма да има. А когато между двама има не малка разлика в разхода, защо да има уравнивиловка в заплащането?!
Ще повторя отново може да смяташ, че се шегувам: „Градски транспорт - има норма на гориво (ако не е на ток), норма за пробег на гуми и глоби както се казва: За какво ли не?! “ Въпреки нормите и глоби само доходи на камион от порядък на поне 70-80 € на ден биха могли да се доближат до часовата ставка дори на едно релсово ППС. Мога да се аргументирам с факти, но при мнозина като споменеш, че 2 и 2 е 4, казват: Много сложни формули, бря! А и е възможно при някои да се появят съмнения, че да караш камион е най-престижно и добре платено!
Цитат на: J_L в Събота, 07 Март, 2015, 12:36:08
Бих го премахнал, навсякъде има обаче дребни душички на които явно им е нужен.
Е, аз съм да има такъв раздел „Черен списък“. Обаче изразяване на чувства с нищо не помага.
Цитат на: J_L в Събота, 07 Март, 2015, 12:36:08
Хората аз поне не ги деля на шефове и работници, за мен са си хора и до там. Всички останали характеристики на човека, са субективни и индивидуални за всеки. Аз лично не се влияя от приказките на хората за някого и никога не съм се влиял. Винаги съм се справял сам благодарение на собствената си оценка за човека, поне нямам извинение ако допусна грешка.
Къде да ходим на класово разделение работник/работодател?! Има няколко „разпределителя“ които разделят шофьорите на богоизбрани и не такива. Ако не си от София, не само не бива да работят на повечето места, а не бива и да пишат, по-натам дори, ако не си от правилният квартал (на София)?! Ако си „дърдорко теоретик“ и евентуално имаш планове да караш камион някога, си обгрижен с любов. За сметка на хора с десетки години стаж, ама работили и друго освен шофьор на камион. Това може да има просто обяснение избиване на комплекси за малоценност!
Това в никой случай не е официалната „политика“ на Форумът и за мен е криво разбрана Демокрация.
Цитат на: J_L в Вторник, 10 Март, 2015, 08:47:15
И един специален поздрав за шоферчето нумеро уно, по подпис Чарли, по призвание смешник
Ето добър пример за по-горе написаното. Сам се назначава за „Администратор в сянка“. Сам се назначава за „защитник на шофьорите“. Наясно е с всички клюки и най-често „върти“ интриги. По-лесно е да се разбереш с някой шеф, отколкото такъв „колега“!
Активен
Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Етикети:
Страници:
1
[
2
]
Нагоре
Изпечатай
« назад
напред »
Отиди на:
Моля, избери:
-----------------------------
Начало
-----------------------------
=> Новини
=> Правила
=> Уроци и упътвания
=> Интересни връзки
=> Важни теми
=> Забрани за пътуване
-----------------------------
Работодатели
-----------------------------
=> Бял списък
=> Черен списък
=> Разни
-----------------------------
Трудова борса
-----------------------------
=> Предлагам
=> Търся
=> Сайтове за работа
-----------------------------
Борса за превозни средства и резервни части
-----------------------------
=> Продавам
=> Купувам
-----------------------------
Товарни автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> DAF
=> MAN
=> Iveco
=> Volvo
=> Scania
=> Renault
=> Mercedes-Benz
=> Други камиони
=> Снимки на камиони
-----------------------------
Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета
-----------------------------
=> Автобуси
=> Тролейбуси
=> Микробуси
=> Ремаркета
=> Специализирани превози
-----------------------------
Трактори и пътно-строителни машини
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Леки автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Alfa-Romeo, Lancia, FIAT
=> BMW, Mercedes-Benz, Opel, Ford
=> Daewoo, Hyundai, KIA
=> Mitsubishi, Nissan, Honda, Toyota, Mazda, Daihatsu, Subaru
=> Renault, Peugeot, Citroen
=> VW, Audi, Seat, Skoda
=> Други автомобили
=> Ретро автомобили
=> Снимки на леки автомобили
-----------------------------
Таксиметрови превози
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Пътувания
-----------------------------
=> Пътища и пътувания
=> Инциденти
=> GPS
=> Радиостанции
-----------------------------
Дискусии и проблеми
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Предложения
=> Законодателство
=> Политика и икономика
=> Похвали и оплаквания
-----------------------------
Съюз на българските транспортни работници
-----------------------------
=> Новини
=> Общ раздел
-----------------------------
Разни
-----------------------------
=> Информатика
=> Споделено
=> Рождени и именни дни
=> Майстори
=> Региони
=> Видео
=> Празни приказки
=> Кошче
Реклама
Google Plus
Реклама
Зареждане...