Форум на българските шофьори
Понеделник, 06 Май, 2024, 18:03:23
Добре дошъл/дошла,
Гост
. Моля,
въведи своето потребителско име
или
се регистрирай
.
1 Час
1 Ден
1 Седмица
1 Месец
Завинаги
Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Начало
Обяви
Мрежа
Галерия
Търси
Календар
Членове
Етикети
Вход
Регистрация
Чат
Форум на българските шофьори
>
Товарни автомобили
>
Renault
>
История на Renault
Страници: [
1
]
2
3
Надолу
« назад
напред »
Изпечатай
Автор
Тема: История на Renault (Прочетена 51377 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
tcvetan161
Младши потребител
Рейтинг: +20/-3
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 83
Теми: 16
Активност
0%
История на Renault
«
-:
Понеделник, 16 Май, 2011, 21:37:21 »
Отговор
През 1956 г. компанията Saviem е създадена като дъщерна фирма на Renault от комбинацията на собствен камион "Рено" и производството автобус с производителите Somua и Latil . От 1957 г., Saviem се използва също и името на марката за камиони и автобуси, произведени от компанията.
В резултат на Френската индустриална политика, през 1975 г. държавните Renault също придобива производител на камиони и автобуси Berliet от Michelin . През 1978 г. Berliet и Saviem се сливат в Renault лични вещи Industriels. Отново стария търговски марки са запазени за още две години, докато моделът lineups постепенно бяха включени, докато през 1980 г. те бяха заменени с наименованието "Рено".От 1975 г., Saviem също е бил член на клуба на четири , за сътрудничество между четири европейски производители на камиони (Saviem, Volvo , DAF и Magirus-Deutz , който скоро след това става част от Iveco ) за производство на средни камиони. Камионът модели в резултат на това сътрудничество могат да бъдат получени от Saviem а по-късно Рено дори до 2001 , а също и да се продава на пазара в Северна Америка като Mack средата на морските превозвачи .
През 1978 г. групата PSA е купил Chrysler е в Европа. Включени в сделката са търговски операции превозно средство в Обединеното кралство и Испания , които по това време се използва името на марката Dodge . PSA обаче ги препродава на RVi през 1983 г., след като се е слаб интерес към пазара на търговски превозни средства. Новопридобитите операции във Великобритания са възникнали в търговския клон на превозното средство Rootes група , която първоначално извършва търговски марки Karrier и Търгов . Някои от моделите, построени там бяха продължени в производство за няколко години от RVi в Dunstable , Bedfordshire , които също държат на марката Dodge име за тези модели, макар и в комбинация с Рено значка . През 1988 г. дружеството е било обект на пожарникарите съюз inquirey дължи до 8 пожар Dodge двигатели участват в катастрофи. [ 1 ] До 1992 г. разделение Великобритания е бил известен като Renault Truck Industries, след което след това взе международната име RVi.
В Испания обаче, когато Renault вече е призната за местните производители автомобила, Dodge камиони, които първоначално са били разработени от производителя Barreiros Diesel , са rebadged като Рено и скоро след това заменя с френски предназначени модели.
През 1987 г. RVi поема от компанията майка Renault с 40% дял в американския производител Mack Trucks , която е станала изцяло притежавано дъщерно дружество на RVi в 1990 . През 1994 г. RVi пое Чехия производителя автобус Karosa и през 1997 г. Renault VI сключили договор за сътрудничество с финландския производител камион Sisu . През 2002 г. компанията подписва договор с китайската компания Dongfeng Motor за производителя двигатели. [ 2 ]
Renault Trucks участва в Европейското първенство ФИА , който върви Renault Premium захранва с 13-литров DXi13 двигатели. В Renault Trucks-MKR технологии отбор спечели през 2010 година.
Активен
Форум на българските шофьори
История на Renault
«
-:
Понеделник, 16 Май, 2011, 21:37:21 »
Активен
Trucker_Boy
Потребител герой
Рейтинг: +404/-56
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 2630
Теми: 374
Активност
0%
Re:История на Renault
«
Отговор #1
-:
Понеделник, 16 Май, 2011, 21:54:09 »
Отговор
Поздравления за труда , аз доста време търсих информация за създаването на марката но все не откривах нещо хубаво и интересно.
Активен
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
Форум на българските шофьори
Re:История на Renault
«
Отговор #1 -:
Понеделник, 16 Май, 2011, 21:54:09 »
Активен
tcvetan161
Младши потребител
Рейтинг: +20/-3
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 83
Теми: 16
Активност
0%
Re:История на Renault
«
Отговор #2
-:
Вторник, 17 Май, 2011, 10:23:16 »
Отговор
Благодаря! колега.
Активен
georgi87
Потребител герой
Рейтинг: +107/-257
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 567
Теми: 8
Активност
0%
Re:История на Renault
«
Отговор #3
-:
Четвъртък, 10 Ноември, 2011, 00:56:21 »
Отговор
Хубава тема и евала за труда но ако беше преведено по смисъл щеше да е още по-добре
Активен
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-723
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:История на Renault
«
Отговор #4
-:
Неделя, 18 Март, 2012, 01:15:27 »
Отговор
http://www.youtube.com/watch?v=DHQNAy04YyM
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
georgi87
Потребител герой
Рейтинг: +107/-257
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 567
Теми: 8
Активност
0%
Re:История на Renault
«
Отговор #5
-:
Неделя, 18 Март, 2012, 15:49:51 »
Отговор
Преди няколко дни говорих с един бивш колега от СОМАТ и каза че са имали неблагоразумието да пуснат 30 Рена от Рига и на Термез са стигнали само 5.
Активен
Trucker_Boy
Потребител герой
Рейтинг: +404/-56
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 2630
Теми: 374
Активност
0%
Re:История на Renault
«
Отговор #6
-:
Неделя, 18 Март, 2012, 19:09:59 »
Отговор
Цитат на: georgi87 в Неделя, 18 Март, 2012, 15:49:51
Преди няколко дни говорих с един бивш колега от СОМАТ и каза че са имали неблагоразумието да пуснат 30 Рена от Рига и на Термез са стигнали само 5.
Новите Магнуми поне до колкото аз знам са със Volvo мотори.
Ясна ли е причината за не стигането до Термез ?
Активен
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-723
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:История на Renault
«
Отговор #7
-:
Неделя, 18 Март, 2012, 19:13:58 »
Отговор
Квалификацията на кадрите от ЦОМАТа.
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
Бриги Магнито
Потребител герой
Рейтинг: +1843/-3244
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 4813
Теми: 304
Активност
0%
Старши некадърник
Re:История на Renault
«
Отговор #8
-:
Неделя, 18 Март, 2012, 19:52:31 »
Отговор
Цитат на: Trucker_Boy в Неделя, 18 Март, 2012, 19:09:59
Новите Магнуми поне до колкото аз знам са със Volvo мотори.
Ясна ли е причината за не стигането до Термез ?
Тва ша да е намек некъв мейби
Цитат на: loshdancho в Неделя, 18 Март, 2012, 19:13:58
Квалификацията на кадрите от ЦОМАТа.
Тц не позна ,лабава диспонентка ,пратила ги е у Тервел.
Активен
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-723
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:История на Renault
«
Отговор #9
-:
Неделя, 18 Март, 2012, 20:01:57 »
Отговор
Абре вие луди ли сте - Що народ кара RENO то не е турчин, италианец, поляк, кой и още не , то по пътищата не би трябвало да се минава от счупени камиони, да ама не. Вървят си и това е .
Какво беше изказването ЕШК...
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
Trucker_Boy
Потребител герой
Рейтинг: +404/-56
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 2630
Теми: 374
Активност
0%
Re:История на Renault
«
Отговор #10
-:
Неделя, 18 Март, 2012, 20:03:03 »
Отговор
Цитат на: Бригадира в Неделя, 18 Март, 2012, 19:52:31
Тва ша да е намек некъв мейби
:DТц не позна ,лабава диспонентка ,пратила ги е у Тервел.
Не, напротив.
Аз харесвам марката Volvo, двигателите също.
Активен
www.sbps.eu
Сдружение на Българските Професионални Шофьори
Бриги Магнито
Потребител герой
Рейтинг: +1843/-3244
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 4813
Теми: 304
Активност
0%
Старши некадърник
Re:История на Renault
«
Отговор #11
-:
Неделя, 18 Март, 2012, 20:24:53 »
Отговор
Цитат на: Trucker_Boy в Неделя, 18 Март, 2012, 20:03:03
Не, напротив.
Аз харесвам марката Volvo, двигателите също.
Аз пъм им аресах скоростите ,дянливо железо не са ,ма са упорито джелезо.
Активен
MagnuM
Старши потребител
Рейтинг: +70/-7
Неактивен
Пол:
Bulgaria
Публикации: 343
Теми: 14
Активност
0%
Re:История на Renault
«
Отговор #12
-:
Неделя, 18 Март, 2012, 22:04:02 »
Отговор
Колеги наскоро дочух, че пробега на МАГНУМите от моделите с МАКови имат пробег около 3 000 000 км. Вярно ли е това?
Наздраве!
Активен
Не е важно за къде пътуваш, важно е да си на пътя
Новата страница на Българските шофьори!
https://www.facebook.com/pages/Bulgarian-TrucksDrivers/435921919851057
loshdancho
Потребител герой
Рейтинг: +621/-723
Неактивен
Пол:
Публикации: 3614
Теми: 104
Активност
0%
Re:История на Renault
«
Отговор #13
-:
Неделя, 18 Март, 2012, 22:17:33 »
Отговор
Сметни от датата на производство, сложи средно по 150хиляди км. на год. и полученият резултат (ако камиона все още се движи) е горе долу в границите.
Активен
ПРОСТ(о) шофьор! Малии за това някога се учеше 3-4год.
imter
Потребител герой
Рейтинг: +400/-15
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 987
Теми: 35
Активност
0.2%
Re:История на Renault
«
Отговор #14
-:
Неделя, 18 Март, 2012, 22:24:01 »
Отговор
На "Норберт" има Рена,които са на по 1 000 000-1 500 000 км.,след това "Пимк" ,продължават да ги карат до като спрат
.
Активен
Етикети:
Страници: [
1
]
2
3
Нагоре
Изпечатай
« назад
напред »
Отиди на:
Моля, избери:
-----------------------------
Начало
-----------------------------
=> Новини
=> Правила
=> Уроци и упътвания
=> Интересни връзки
=> Важни теми
=> Забрани за пътуване
-----------------------------
Работодатели
-----------------------------
=> Бял списък
=> Черен списък
=> Разни
-----------------------------
Трудова борса
-----------------------------
=> Предлагам
=> Търся
=> Сайтове за работа
-----------------------------
Борса за превозни средства и резервни части
-----------------------------
=> Продавам
=> Купувам
-----------------------------
Товарни автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> DAF
=> MAN
=> Iveco
=> Volvo
=> Scania
=> Renault
=> Mercedes-Benz
=> Други камиони
=> Снимки на камиони
-----------------------------
Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета
-----------------------------
=> Автобуси
=> Тролейбуси
=> Микробуси
=> Ремаркета
=> Специализирани превози
-----------------------------
Трактори и пътно-строителни машини
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Леки автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Alfa-Romeo, Lancia, FIAT
=> BMW, Mercedes-Benz, Opel, Ford
=> Daewoo, Hyundai, KIA
=> Mitsubishi, Nissan, Honda, Toyota, Mazda, Daihatsu, Subaru
=> Renault, Peugeot, Citroen
=> VW, Audi, Seat, Skoda
=> Други автомобили
=> Ретро автомобили
=> Снимки на леки автомобили
-----------------------------
Таксиметрови превози
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Пътувания
-----------------------------
=> Пътища и пътувания
=> Инциденти
=> GPS
=> Радиостанции
-----------------------------
Дискусии и проблеми
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Предложения
=> Законодателство
=> Политика и икономика
=> Похвали и оплаквания
-----------------------------
Съюз на българските транспортни работници
-----------------------------
=> Новини
=> Общ раздел
-----------------------------
Разни
-----------------------------
=> Информатика
=> Споделено
=> Рождени и именни дни
=> Майстори
=> Региони
=> Видео
=> Празни приказки
=> Кошче
Реклама
Google Plus
Реклама
Зареждане...