Парен камион
Форум на българските шофьори
Сряда, 15 Май, 2024, 23:29:42 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Парен камион  (Прочетена 7657 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
avto_vanko
Начинаещ
*

Рейтинг: +10/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 25
Теми: 5



Активност
0%

« -: Четвъртък, 18 Април, 2013, 18:19:54 »
ОтговорОтговор

http://fakti.bg/technozone/64283-zabraveniat-paren-dinozavar-ot-sibir

Липсва главна буква в заглавието!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Четвъртък, 18 Април, 2013, 19:13:55 от МИНКО ИЛЧЕВ » Активен
Форум на българските шофьори
« -: Четвъртък, 18 Април, 2013, 18:19:54 »

 Активен
ИванТ
Потребител герой
*****

Рейтинг: +969/-25
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 567
Теми: 46



Активност
0%

Категории: В, В+Е, С, С+Е, D, D+E, М, Ткт


« Отговор #1 -: Четвъртък, 18 Април, 2013, 20:20:00 »
ОтговорОтговор

Благодаря за информацията. Никога дори не съм предполагал, че съществува подобно превозно средство. Интересно как ще бъде измерван разходът на гориво - кубически метра/моточас?

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Извода според мен е никой шеф нема интерес от по голема заплата и командировъчни не защото ще е на загуба,както твърди HORNET,а защото си оставя опцията да може да те обладае във всеки един момент!!
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Четвъртък, 18 Април, 2013, 20:20:00 »

 Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2283/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2135
Теми: 136



Активност
3.2%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #2 -: Четвъртък, 18 Април, 2013, 23:46:32 »
ОтговорОтговор

Благодаря за информацията. Никога дори не съм предполагал, че съществува подобно превозно средство. Интересно как ще бъде измерван разходът на гориво - кубически метра/моточас?

     Добре че колегата го коментира, та да се позагледам. Както съм споменавал и преди, нормално е да изразяваш мнение в публикациите. Линка какво изразява? Не знам!

     Парните двигатели предполагам, се контролират от "Световната Петролна мафия". Преди си правих изчисления, с колко дърва мога да мина с кола разстоянието Плевен - София. Около 20 килограма сухи дърва. В един кубически метър има около 500 кг. И излиза, че пътя в едната посока е 3-4 лева. Има разлика!

     П.П. Надявам се, колегата  dimich87, да е съгласен този път!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #3 -: Сряда, 01 Май, 2013, 16:29:53 »
ОтговорОтговор

     Добре че колегата го коментира, та да се позагледам. Както съм споменавал и преди, нормално е да изразяваш мнение в публикациите. Линка какво изразява? Не знам!

     Парните двигатели предполагам, се контролират от "Световната Петролна мафия". Преди си правих изчисления, с колко дърва мога да мина с кола разстоянието Плевен - София. Около 20 килограма сухи дърва. В един кубически метър има около 500 кг. И излиза, че пътя в едната посока е 3-4 лева. Има разлика!

     П.П. Надявам се, колегата  dimich87, да е съгласен този път!

Не се контролират и не е нужно.Ами представи си сутрин се събуждаш и решаваш да отидеш някъде с колата.С ДВГ просто завърташ ключа и тръгваш.С парния двигател първо  носиш дърва после разпалваш котела чакаш да заври водата да вдигне бойлера налягане и тогава ако не Ти е минал мерака тръгваш. Ухилен Ухилен Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #4 -: Сряда, 01 Май, 2013, 16:46:35 »
ОтговорОтговор

Отделно през 20км. спираш да наливаш вода.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1923
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #5 -: Сряда, 01 Май, 2013, 19:15:39 »
ОтговорОтговор

Абе прочетох статията, но ми се струва, че това е камион с Газ Генератор а не с пара.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #6 -: Петък, 03 Май, 2013, 13:03:38 »
ОтговорОтговор

Абе прочетох статията, но ми се струва, че това е камион с Газ Генератор а не с пара.

Щом има вода си е парен двигател.Газгенератора е съвсем друга система.Газгенераторите също са били много популярни през и след втората световна война.На времето стари СОАТ-аджий са Ми разказвали за тия двигатели.Това е било нещо като днешните газови уредби само че газта се е произвеждала на място от изгарянето по специален начин на известно количество дърва.След това получения газ минава през радиатор да се охлади и филтри за пречистване.Общо казано бая сложна не ефективна и тежка система.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
dimich87
Старши потребител
****

Рейтинг: +83/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 456
Теми: 5



Активност
0%

« Отговор #7 -: Петък, 03 Май, 2013, 13:47:00 »
ОтговорОтговор

Не е необходимо да се долива вода понеже се прави затворен цикъл. Работилата пара се връща отново в котела под формата на вода. Тя има определена температура с което не се налага да се изразходва топлина за подгряване на студена вода.

П.П. Водата е най-топлоемкото течно вещество, за това се използва предимно вода. Единствения и проблем е че замръзва при 0 градуса и кипи при 100 градуса. Наскоро четох за зареждане на охладителните системи само с вода при ваккум при което водата замръзва при отрицателни температури. Като се повиши температурата се увеличава налягането и в работния режим са няколко атмосфери.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #8 -: Събота, 04 Май, 2013, 18:48:13 »
ОтговорОтговор

Не е необходимо да се долива вода понеже се прави затворен цикъл. Работилата пара се връща отново в котела под формата на вода. Тя има определена температура с което не се налага да се изразходва топлина за подгряване на студена вода.


Много Ми е интересно как в котела с парата под налягане(което не е никак малко) ще вкараш охладената вода?Помпата която ще го направи все Ми се струва че ще отнеме толкова мощтност от двигателя че кпд-то ще Му спадне драстично.


П.П. Водата е най-топлоемкото течно вещество, за това се използва предимно вода. Единствения и проблем е че замръзва при 0 градуса и кипи при 100 градуса. Наскоро четох за зареждане на охладителните системи само с вода при ваккум при което водата замръзва при отрицателни температури. Като се повиши температурата се увеличава налягането и в работния режим са няколко атмосфери.

За тоя тип охладителни системи с вода нямам информация. Но отдавна на Кенворд двигателите им се охлаждат под налягане.До колкото имам спомен налягането в охладителната система беше към 4-4.5ат.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
dimich87
Старши потребител
****

Рейтинг: +83/-22
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 456
Теми: 5



Активност
0%

« Отговор #9 -: Събота, 04 Май, 2013, 21:06:13 »
ОтговорОтговор

Електроцентралите на същия принцип работят. Не се изхвърля карата в атмосферата а се връща обратно в котела. Вкарването става със стъпков мотор и не представлява голяма сложност и не изизсква голяма мощност. А за да се загрее 1л вода с 1 градус са необходими 4KJ топлина. Само за загряване на вода от 20 градуса до 100 са необходими 320KJ/l, ако се върне водата на 80 градуса се реализира икономията.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1923
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #10 -: Събота, 04 Май, 2013, 22:41:54 »
ОтговорОтговор

Ухилен Ухилен Ухилен Ухилен Ухилен Ухилен Ухилен Някой е внимавал в час по Термодинамика.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #11 -: Събота, 04 Май, 2013, 23:26:22 »
ОтговорОтговор

Електроцентралите на същия принцип работят. Не се изхвърля карата в атмосферата а се връща обратно в котела. Вкарването става със стъпков мотор и не представлява голяма сложност и не изизсква голяма мощност. А за да се загрее 1л вода с 1 градус са необходими 4KJ топлина. Само за загряване на вода от 20 градуса до 100 са необходими 320KJ/l, ако се върне водата на 80 градуса се реализира икономията.

Ами то за това човек трябва да пита.Тия неща не Съм се интересувал до сега как стават.Дано и поста Ми е прозвучал като любопитство което си е и така.От Мен имаш един + че научих нещо интересно.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
Васисуалий_Лоханкин
Начинаещ
*

Рейтинг: +6/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 31
Теми: 1



Активност
0%

« Отговор #12 -: Петък, 20 Декември, 2013, 21:22:43 »
ОтговорОтговор

Американската компания Stanley доколкото знам е произвеждала парни автомобили(леки) даже към двайсете години, когато вече двигателят с вътрешно горене широко навлязъл.Един път гледах по телевизията за колекцията на Джей Лено, който има такива возила.Той каза,че някои развивали до 150 km/h.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=vyAdCb04HzU" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=vyAdCb04HzU</a>

Коригиран Ютуб линк!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

« Последна редакция: Петък, 20 Декември, 2013, 22:22:28 от МИНКО ИЛЧЕВ » Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!