Форум на българските шофьори
Неделя, 05 Май, 2024, 22:22:53
Добре дошъл/дошла,
Гост
. Моля,
въведи своето потребителско име
или
се регистрирай
.
1 Час
1 Ден
1 Седмица
1 Месец
Завинаги
Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
Начало
Обяви
Мрежа
Галерия
Търси
Календар
Членове
Етикети
Вход
Регистрация
Чат
Форум на българските шофьори
>
Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета
>
Специализирани превози
>
Превози на хранителни продукти
>
Съобщение #56743
Страници: [
1
]
Надолу
« назад
напред »
Изпечатай
Автор
Тема: Превози на хранителни продукти (Прочетена 11632 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
sek.1
Младши потребител
Рейтинг: +21/-1
Неактивен
Bulgaria
Публикации: 85
Теми: 4
Активност
0%
Re:Превози на хранителни продукти
«
-:
Четвъртък, 24 Октомври, 2013, 05:45:28 »
Отговор
Цитат на: Trucker_Boy в Събота, 30 Юли, 2011, 02:17:34
*При превозване на млякото с цистерна,споменато по-горе абсолютно никакви ли не трябва да са грижите за него ?[/b]
Никакви . Цистерните са двойни с междинна въздушна или друга изолация . Млякото по стандарт на пункта трябва да е охладено до 5 - 6 градуса . Под 10 - 12 градуса в млякото практически не се развиват процеси тоест не може да вкисне . На времето съм товарил от Русе и Белене за София и за 4-5 часа най много с 2 - 3 градуса се качваше температурата в цистерната . После като стана Данон даже и от Бургас караха за София колегите . Аз такъв курс не взех защото там млякото беше под 8 000 литра а аз бях с 24 000 литрова цистерна и за там пътуваха само соло камиони . Отиваха от предишния ден на сутринта рано товарят и газ насам . Тая история с маслото е мит . Камерите са малки нямат вълногасящи прегради и ги пълниш до капака . Обикновено една остава пълна до някъде но както казах няма как да извадиш маслото . Било е някога когато цистерните са били еднокамерни с вълногасящи прегради като гориварките . Което не пречи да си напълниш няколко туби с най хубавото примерно биволско мляко по района обесваш на сезал тубите вътре в млякото да са на хлад и после си го правиш кеф ти на масло кеф ти на сирене и кашкавал . Който си мисли че живота на шофьора приемчик на сурово прясно мляко живота е лесен много се лъже . На времето (пък и сега) трябва да имаш една доста сериозна базова подготовка по химия защото се работи с химикали и малко или много трябва да познаваш природата на товара защото различните млека се вкисват при различни условия. Млякото има три основни параметъра : Киселинност ; масленост и плътност . Масленоста се определяше като в бутирометър се сипва мляко сярна киселина и изамилов алкохол . Бутирометъра се затваря с гумена тапа и се върти 10 до 15 минути в центрофуга . После гледаме на скалата на бутирометъра . Тука има една уловка бутерометъра трябва да е идеално сух и чист без маслени отлагания от предишна проба защото ще ти го разтвори и отчете . За това всеки си носи и негови бутирометри които от предишната вечер си изварил и подсушил . Киселинноста се титрува с натриева основа (сода каустик) там пък се гледа промяната цвета при определено количество натриева основа . Само плътноста беше лесна пускаш в една калибрована стъкленица поплавъка правиш темепературните корекции и си готов . И това всичкото ако го правиш на район с 15 - 20 пункта жална ти майка . Някъде към 1997 в Данон въведоха портативните милкотестери сипваш и всички параметри ти излизат на дисплея ама и те даваха много грешки та колегите предпочитаха да работят по стария начин .
Активен
Форум на българските шофьори
Re:Превози на хранителни продукти
«
-:
Четвъртък, 24 Октомври, 2013, 05:45:28 »
Активен
Етикети:
Страници: [
1
]
Нагоре
Изпечатай
« назад
напред »
Отиди на:
Моля, избери:
-----------------------------
Начало
-----------------------------
=> Новини
=> Правила
=> Уроци и упътвания
=> Интересни връзки
=> Важни теми
=> Забрани за пътуване
-----------------------------
Работодатели
-----------------------------
=> Бял списък
=> Черен списък
=> Разни
-----------------------------
Трудова борса
-----------------------------
=> Предлагам
=> Търся
=> Сайтове за работа
-----------------------------
Борса за превозни средства и резервни части
-----------------------------
=> Продавам
=> Купувам
-----------------------------
Товарни автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> DAF
=> MAN
=> Iveco
=> Volvo
=> Scania
=> Renault
=> Mercedes-Benz
=> Други камиони
=> Снимки на камиони
-----------------------------
Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета
-----------------------------
=> Автобуси
=> Тролейбуси
=> Микробуси
=> Ремаркета
=> Специализирани превози
-----------------------------
Трактори и пътно-строителни машини
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Леки автомобили
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Alfa-Romeo, Lancia, FIAT
=> BMW, Mercedes-Benz, Opel, Ford
=> Daewoo, Hyundai, KIA
=> Mitsubishi, Nissan, Honda, Toyota, Mazda, Daihatsu, Subaru
=> Renault, Peugeot, Citroen
=> VW, Audi, Seat, Skoda
=> Други автомобили
=> Ретро автомобили
=> Снимки на леки автомобили
-----------------------------
Таксиметрови превози
-----------------------------
=> Общ раздел
-----------------------------
Пътувания
-----------------------------
=> Пътища и пътувания
=> Инциденти
=> GPS
=> Радиостанции
-----------------------------
Дискусии и проблеми
-----------------------------
=> Общ раздел
=> Предложения
=> Законодателство
=> Политика и икономика
=> Похвали и оплаквания
-----------------------------
Съюз на българските транспортни работници
-----------------------------
=> Новини
=> Общ раздел
-----------------------------
Разни
-----------------------------
=> Информатика
=> Споделено
=> Рождени и именни дни
=> Майстори
=> Региони
=> Видео
=> Празни приказки
=> Кошче
Реклама
Google Plus
Реклама
Зареждане...