Дизелов двигател на метан
Форум на българските шофьори
Понеделник, 27 Май, 2024, 18:50:45 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: 1 [2] 3   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Дизелов двигател на метан  (Прочетена 36959 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #15 -: Петък, 18 Януари, 2013, 19:48:17 »
ОтговорОтговор

Има  на метан, ама къде ще зарежда метан по тоя път... Трябва за всеки курс проучване...
 Тука в  България съм виждал комбинирана система и изцяло газова(метан).
 Оказа се несполучливо.... Ако двигателя е произведен така - ДА.Но преправянето, всекидневното зареждане, малкият пробег решиха в полза на дизела и системата беше изхвърлена.
  Има чисто нови автобуси в градският  само на метан,.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
Форум на българските шофьори
« Отговор #15 -: Петък, 18 Януари, 2013, 19:48:17 »

 Активен
Бриги Магнито
Потребител герой
*****

Рейтинг: +1870/-3244
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 4813
Теми: 304



Активност
0%

Старши некадърник


WWW Ел. поща
« Отговор #16 -: Петък, 18 Януари, 2013, 21:14:32 »
ОтговорОтговор

Има  на метан, ама къде ще зарежда метан по тоя път... Трябва за всеки курс проучване...
  
Лошио ,а знаем ли къде пътува принципно този DAF не знаеm освен,че сме го видели на границата,а на коя граница също не знаем,ми ако най-често релацията му е Полша и страната на този дзвер ,тогава що пък не:

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* 1a.jpg (127.69 KB, 600x400 - видяно 928 пъти.)
Активен


Форум на българските шофьори
« Отговор #16 -: Петък, 18 Януари, 2013, 21:14:32 »

 Активен
матадора
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +40/-3
Неактивен Неактивен

Публикации: 128
Теми: 2



Активност
0%


« Отговор #17 -: Петък, 18 Януари, 2013, 21:57:38 »
ОтговорОтговор

Бриги,не знаех,че ще отиде натам темата,затова не споменах къде съм го видял.Случката беше на Орменио,камионът беше спрял на паркинга в гръцко.Аз спрях зад него за почивка и отидох да го разгледам.Нов ДАФ 105-ца,според мен заводски хибрид.Камионът влезе в Гърция след почивката си.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Ако съдбата ти обърне гръб...бъди търпелив,изчакай я да се наведе!
loshdancho
Потребител герой
*****

Рейтинг: +621/-723
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Публикации: 3614
Теми: 104



Активност
0%


loshdancho
Ел. поща
« Отговор #18 -: Петък, 18 Януари, 2013, 22:27:42 »
ОтговорОтговор

Аз предположих, че е Оряхово или Русе.
 А то било, чак в Гръцко.
За камионите, които съм виждал на метан не бяха с по една бутилка а цял "пълнител" по 6 или 9 между легена и кабината .
 В Перник имаха два Мана самосвали комбинирани на метан-дизел и зареждаха на  метанстанцията до ТЕЦ- Гара Искър.. Всяка смяна. Като ги видеха бакшишите там си тръгваха. От шофьорите им знам, че неможеха да изкарат повече от една смяна без да зареждат.
 Тука има колега от същата фирма PUMIX знае за какво става  въпрос.
 
Другият камиона на метан също беше Ман и беше изцяло на метан на Ф-ма Бакара в Пловдив.
 Преправян в Италия до такава степен, че на местото на ГНП имаше делко...А на дюзите свещи...Но резултата беше плачевен
От Италия идваха да му правят ремонт още първата седмица- стопи буталата, нямаше никаква мощност и момент, а грееше като печка турбото и колекторите, всичко беше увито с азбест.
 Може би още работи някъде по Пловдив с гондола, ако Железаров не го е продал.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

ПРОСТ(о) шофьор!  Малии за това някога се учеше 3-4год.
матадора
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +40/-3
Неактивен Неактивен

Публикации: 128
Теми: 2



Активност
0%


« Отговор #19 -: Петък, 18 Януари, 2013, 23:21:59 »
ОтговорОтговор

Ровейки се в нета да намеря инфо за този мотор,намерих инфо за подобен мотор при Волво.Ето
http://autoclub.bg/index.php?menu=16&id=1238

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Ако съдбата ти обърне гръб...бъди търпелив,изчакай я да се наведе!
gadinata
Начинаещ
*

Рейтинг: +0/-0
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 1
Теми: 0



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #20 -: Петък, 22 Март, 2013, 02:26:31 »
ОтговорОтговор

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:GG02oKUFu0IJ:www.cenibg.net/index.php/spesti-pari-kak+&cd=2&hl=bg&ct=clnk&gl=bg&client=firefox
А забравих да се представя,аз съм лудият френд на Админа с Мерцедеса Е220... Ухилен

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
dino412
Старши потребител
****

Рейтинг: +126/-8
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 472
Теми: 5



Активност
0%


Ел. поща
« Отговор #21 -: Сряда, 27 Март, 2013, 19:53:26 »
ОтговорОтговор

http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=11675&page=23
Шест години се дъвка тая тема вече.
А и една друга алтернатива на дизела:
http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=136445

Приятно четене на зайнтересованите.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Шофьор не се става шофьор се ражда. Колкото и да имаш желание не идва ли Ти отвътре не става...
Най-слабото място в софтуера на всички системи за безопасност на МПС-тата си остава софтуера на задкормилното устройство.
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2425/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7185
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #22 -: Събота, 27 Април, 2013, 21:51:04 »
ОтговорОтговор

Ето го най-после с метан. Със здраве да си го кара и очаквам данни за разхода, които ще съобщя тук в темата.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* E6933BH.jpg (479.09 KB, 1280x960 - видяно 1178 пъти.)
Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Васисуалий_Лоханкин
Начинаещ
*

Рейтинг: +6/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 31
Теми: 1



Активност
0%

« Отговор #23 -: Събота, 02 Ноември, 2013, 22:59:23 »
ОтговорОтговор

На мен един познат ми спомена, че в Австрия(мисля, че там беше) е виждал камион с бутилки за пропан-бутан.Не бях чувал за дизелов мотор с LPG

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2298/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2146
Теми: 137



Активност
3.6%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #24 -: Неделя, 03 Ноември, 2013, 02:46:46 »
ОтговорОтговор

На мен един познат ми спомена, че в Австрия(мисля, че там беше) е виждал камион с бутилки за пропан-бутан.Не бях чувал за дизелов мотор с LPG

     Навремето, последните години в които работеше Електрокарния завод в Плевен. Преправяха дизеловия двигател на работещ с пропан-бутан (газови мотокари). Но той си ставаше двигател с принудително палене. И аз не съм чувал комбинация, дизел и пропан-бутан.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2425/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7185
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #25 -: Неделя, 03 Ноември, 2013, 09:37:49 »
ОтговорОтговор

     Навремето, последните години в които работеше Електрокарния завод в Плевен. Преправяха дизеловия двигател на работещ с пропан-бутан (газови мотокари). Но той си ставаше двигател с принудително палене. И аз не съм чувал комбинация, дизел и пропан-бутан.

Правят го. Онзи ден срещнах един познат майстор и ми каза, че вече са направили два дизелови микробуса на пропан-бутан. 40% дизел и 60% газ. Цена на уредбата 2800 лева. Това имам като информация.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
МИНКО ИЛЧЕВ
Непоносимост към отрепки, боклуци, непорасли и с комплекс за размера на... стажа!!! И затова БЕЗДЕЙСТВАЩ:
Глобален модератор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2298/-323
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2146
Теми: 137



Активност
3.6%

Пасе патки всякакви! Образование - начално вечерно


« Отговор #26 -: Неделя, 03 Ноември, 2013, 11:19:26 »
ОтговорОтговор

Правят го. Онзи ден срещнах един познат майстор и ми каза, че вече са направили два дизелови микробуса на пропан-бутан. 40% дизел и 60% газ. Цена на уредбата 2800 лева. Това имам като информация.

     Да, малко повече от дизел-метанова уредба. Далавера има, при тези 2 800 лв. по веригата до поставяне на уредбата - със сигурност! Оттам нататък, не е ясно!

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Благословени да са тези, които нямат какво да кажат и въпреки това мълчат /не пишат/.
Принцип на Рудницки за нобеловите открития: Само онзи, който има абсолютни познания по изучавания проблем, може да го обясни, така че никой друг да не е в състояние да го проумее.
Наместо GPS, кажете ТАКОВАТА!!!
Васисуалий_Лоханкин
Начинаещ
*

Рейтинг: +6/-1
Неактивен Неактивен

Публикации: 31
Теми: 1



Активност
0%

« Отговор #27 -: Неделя, 03 Ноември, 2013, 12:24:48 »
ОтговорОтговор

Интересувам се от поставяне на метанова уредба на дизелов двигател. Става дума конкретно за Мерцедес Е220. Някой има ли представа дали е възможно, каква е цената и къде може да се постави? Благодаря предварително!
Метанови уредби на дизели поставяха на Симеон на ъгъла с една друга пряка, близо до Димитър Петков.Само на метан мисля, че не може.Чешките автобуси TEDOM работят само на метан, но те са си фабрично така

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
rider777
Потребител герой
*****

Рейтинг: +372/-1941
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2417
Теми: 34



Активност
0%

ЖИВОТА Е ХУБАВ http://www.vbox7.com/play:2404082f


Ел. поща
« Отговор #28 -: Неделя, 03 Ноември, 2013, 12:36:25 »
ОтговорОтговор

http://garaja.net/viewtopic.php?f=10&t=43   С джаджата от този пич си смъкнах разхода на камиона с повече от 10% ,,,,,,,,,,,,,,

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Никога не съм обичал и толерирал тъпанарите, мързеливците, завистливците, злобарите и ,,,,,,,,,,,,
Колкото по-нависоко се реем, толкова по-дребни изглеждаме на онези, които не могат да летят.
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо ,,,,,,,,,,,,
admin
Администратор
Потребител герой
*****

Рейтинг: +2425/-787
Неактивен Неактивен

Пол: Мъж
Bulgaria Bulgaria

Публикации: 7185
Теми: 538



Активност
0.6%

54851755
georgi.i.katsarski Joro711 +GeorgiKatsarski Joro711
WWW Ел. поща
« Отговор #29 -: Неделя, 03 Ноември, 2013, 13:11:02 »
ОтговорОтговор

http://garaja.net/viewtopic.php?f=10&t=43   С джаджата от този пич си смъкнах разхода на камиона с повече от 10% ,,,,,,,,,,,,,,

Глупости на търкалета! И особено това, газови и метанови уредби с медни тръби. 250 атмосфери и медна тръба! Дай поне цена, да видим дали е много скъпа измамата.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Тоз, който падне в бой за свобода, той не умира!
Етикети:
Страници: 1 [2] 3   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!