Mazda 6 2.0 D
Форум на българските шофьори
Събота, 18 Май, 2024, 16:53:54 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Mazda 6 2.0 D  (Прочетена 37123 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« -: Вторник, 27 Октомври, 2015, 01:52:59 »
ОтговорОтговор

След Hino подчти няма какво да се добави. От 15г. карам Мазда. Следващата отново ще е мазда. Общо взето скучен автомобил, не те занимава със себе си. Разбира се ако предишният собственик не е направил някоя магария.
 Ако серийният номер на колата започва с (J) значи е Японска.
 От механик на Мазда съм чул, че 6ца 2004-2006 дизел правят проблем с дюзите. Но не съм го проверил, не мога да ти кажа със сигурност дали е така.


 

 
 Двулитровият дизел си е чисто наш и не е никаква "обща" разработка и НИКОГА не е бил. Общата разработка ( което дори и не е обща с Мазда) е 1.4 литровият дизел от ПСА, "кацнал" пак по линия на вече , за щастие нямащият думата в Мазда , Форд!!!

 Проблеми които могат да се очакват от този мотор са ..... турбо след систематична НЕсмяна на масло ( относително доста рядко срещан проблем), ЕГР - също рядкост, и най-вече съединител ( да демпферен, както и на 95% от конкуренцията) . Съединителя обаче си е консуматив по право за всяка кола.
 
Двулитровия дизел на Мазда 2004-2006 си е проблемен, че и масларка става. Там проблема е в дюзите или по-точно в уплътненията на дюзите , след като се износят започва да гори масло(самата архитектура на мотора си е чисто Фордова не прави изключение и разположението на дюзите)а, ако не се усети на време смятам, че ясно какво става. А за турбините има доста свалени, поне такова е инфото на колеги включае и в сервизи на Мазда, но все пак това са употребявани мотори със съмнителна сервизна история.
 Ако Мазда бяха взели от ПСА и разглобили на съставния части едно 2.0 ХДИ(RHY 90 hp) , а не да взаимастват от Форд(защото този мотор като архитектура си като фордовите мотори) резултата щеше да е ... . Ама да не правя спам. Този мотор 2.0 ХДИ(RHY 90 hp) е в основата на 2.0 дизелите на ПСА 17 год.,  но за това някоя отделна тема  Ухилен .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Вторник, 27 Октомври, 2015, 01:52:59 »

 Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!