Mazda 6 2.0 D
Форум на българските шофьори
Събота, 18 Май, 2024, 18:07:29 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Mazda 6 2.0 D  (Прочетена 37124 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
emilpopoff
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +73/-8
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 232
Теми: 5



Активност
0%


« -: Вторник, 27 Октомври, 2015, 09:28:42 »
ОтговорОтговор

Емо, позволи ми за първи път тук да не се съглася с теб. Двулитровият мотор на Мазда, си е ИЗЦЯЛО НАШ. Това, че Форд ни беше собственик ( в Хирошима го наричат дори "американското робство" :-)) ) и изсмука де що можеше от Мазда, в никакъв случай не значи, че мотора НИ е техен. НЕ!!! ИЗцяло наш си е. Може да виждаш някой прилики, но те са по-скоро в обратната посока, ако ме разбираш накъде бия. Намигване
 
 Всякакви проблеми може да има, но те НЕ са причинени от мотора, модела или марката ( тук те НЯМАТ значение), а от ПРОИЗХОДА на конкретният автомобил. Знаеш ли колко Мазди точно има в Италия които се продават за по 800-1000Е? Е да, в движение са и дотам. Абсолютни боклуци, главно от Южна Италия. Карани ДО ДУПКА или докато не спрат. После се купуват от "вносители", кърпят се и после ...."ела изгрей" и ...... еди кой модел е проблемен. Проблемен - чушки :-). Проблема е в произхода и/или нежеланието на клиента да плати ЕКВИВАЛЕНТНИ пари за качеството което си мисли, че получава.
 
 Проблеми с дюзи и аз съм чувал, че има, да. Само че , интересното е, че такива проблеми съм чувал само и единствено в .... България. Защо ли? :-) . Тук марката няма значение според мен. Всички знаем защо. Навън проблеми с дюзи НЯ-МА. Поне не и масови де, единични случай винаги може да има факт. Както на дюзи, така и на много други неща при най-различни модели автомобили.
 
 Турбините да, има такива случай ( главно, да не кажа основно на коли внос от Италия, при това на италиански боклуци евтини, а не качествени хубави коли от Италия, че тя разликата е прекалено голяма), но обясних защо се получава така. Тук марката също няма значение. Поддръжката е от първостепенно значение. Или по-скоро наличието на някаква поне поддръжка. Така както мога да дам пример и за Ниссан Примера с френските мАтори, но там вече е крайност до извращение :-)).

 Ако Мазда бяхме разглобили едно ХДИ 2.0 ...... сигурно щяхме да се хванем за главата от "консуматорският" стил и програмируемият ресурс на този ---> БОКЛУК  Намигване. И това не е само мое мнение.  Намигване


 P.S. -  Мнението на сервизни "специалисти" от Стар Моторс не е меродавно за абсолютно НИЩО. Практически няма сервиз на Стар Моторс, където един собственик на Мазда да е бил доволен от каквото и да било. И това е традиция от самото създаване на тази фирма. Нищо лично, но мога да говоря за това прекалено дълго. Примери "от-до". И не е като да не познавам темата от години. Само един личен пример ( мнението ми НЕ се базира на това де) - ходих един единствен път да ми сменят маслото на почти чисто новата ми тогава 8-ца ( RX-8) . НЕ за друго, ами понеже беше гаранционна все още. И вместо Декселия масло ( оригинално от Мазда за Ванкели) , ми сложиха някаква минералка, понеже те така мислили, че е по-добре  Завърти очи Ухилен . Щях да ги УБИЯ буквално и след един час лекция (граничеща с явен скандал) ЗАЩО трябва еди какво си и до какво води еди кое си , се съгласиха, че "може би" са сгрешили :-). И това официален сервиз. Както и да е, Стар Моторс е просто малко по-добре от Мото-Пфое в БГ и това е.

 Hino,  за приликите на 2.0 Мазда дизел с фордовите мотори може и да си прав(не се знае кой от кого е взаимствал), защото фордовете от години се опитват да копират някой японски похвати при автомобилите това си е мое мнение и на още няколко бивши колеги.
Но уплътненията на дюзите не мога да се съглася, това си им е проблем, а молко хора дори разбират, до като не започне да гори масло. А за турбините съм написал в горният си пост, че става въпрос за употребявани автомобили с незнайна сервизна история.
 Аз за 2.0 хди(RHY 90 кс) този мотор е правен и разработван в едно друго време преди 2000-та година(когато консуматорското мислене все още не беше завладяло света), даже много от нещата са усилени и подобрени елементи от последните 1.9 Д DW8, а този мотор не знам дали може да се нарече консуматоски  Ухилен ). Мога цяла лекция да напиша за  този мотор и съм го карал и поддържал  но не искам да спамя темата. Консуматорски мотор  е 1.6 ХДИ(който се монтира и на Мазда 3) там вече съм съгласен и до някъде 1.4 хди но само до някъде.
 А за официалният представител на Мазда за БГ, едно време бяха много зле, никакво обучение на сервизния персонал и т.н т.е нямат квалификацията да работят по нови мотори, да не говорим за роторни тип Чичо Феликс. До колкото знам от момчета, които са там последните 2-3 год са "сменили курса" и постоянно ги водят на обучения, дори и в "шапката на Мазда в Европа"- Австрия. Но това разбира се е капка в морето трябват години и без въртележка на персонал докато стигнат едно прилично ниво на сервизиране, а за ремонти все още е рано да говорим  Ухилен Ухилен Ухилен .

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Вторник, 27 Октомври, 2015, 09:28:42 »

 Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!