Mazda 6 2.0 D
Форум на българските шофьори
Събота, 18 Май, 2024, 19:17:03 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Mazda 6 2.0 D  (Прочетена 37125 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Hino
Старши потребител
****

Рейтинг: +190/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 348
Теми: 6



Активност
0%

iYi


« -: Сряда, 28 Октомври, 2015, 03:06:42 »
ОтговорОтговор


 Емо, разбрахме се Намигване .

 За дюзите, какво точно имаш предвид? В смисъл, аз лично за първи път чувам за точно този проблем. В Европа го няма със сигурност и/или е неотчетен като типичен. Ако има проблем какъвто ти описваш, то тогава ме навежда на мисълта, че може да се действа с "тактика", като при Тойотите. Ако проблема е с бренера и след това увлича долу в полата на буталото, то тогава най-добре да се гледа през картера. Въпреки, че при нас, няма такава цедка както при Тойотите де. Но това е решение за констатация първоначална.
 Или вариант 2 , да се действа като при три-литровият дизел на Исузу Трупър ( който дори не е мотор на Исузу, а на Катерпилар разработка и е дори с две маслени помпи :-) )  - вадене на дюзите и то ще се види директно. (пиша го този пример, понеже този Трупър има точно същият проблем с уплътнения..... много често дори. Самите те струват смешни стотинки, но уреда за смяната им е .....майка си и баща си :-) )

 Като цяло ..... аз винаги съм го казвал - при дизелов мотор, ако ще е за себе си - ВАДЕНЕ НА ДЮЗИ и тест при КОМПЕТЕНТЕН специалист. Същата процедура и с помпата. След това ако трябва да се сменя нещо се сменя задължително, а след това и абсолютно задължително центровка. Тези неща не струват милиони, но ефекта е почти винаги осезаем. При това в МНОГО отношения, включително и разход.
 При всички положения е по-добре тази инвестиция, отколкото систематични проблеми със самият двигател и на финала пак нищо..... и пак пари...!
 Това е личното ми мнение....

 А за ХДИ-то ..... да, всъщност 90-те коня са много по-добре от другите версии. Прав си, но това не променя факта, че е консуматорски продукт ( лично мнение), нямаш дори и допирни точки с японски продукт, и като качества и като здравина. Пристрастен съм да, но това е базирано на практиката ми Намигване . Ако ще е френски дизел, нека да е 1,9 старата генерация :-). А за бусове например имам един лаф аз : "от всички френски мотори най-много харесвам Софим"  Ухилен Ухилен .

 Поздрави Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
Форум на българските шофьори
« -: Сряда, 28 Октомври, 2015, 03:06:42 »

 Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!