Subaru извади екстремна Impreza WRX STI
Форум на българските шофьори
Понеделник, 20 Май, 2024, 00:23:40 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Subaru извади екстремна Impreza WRX STI  (Прочетена 4160 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
Teodor
Младши потребител
**

Рейтинг: +12/-17
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 80
Теми: 30



Активност
0%

« -: Събота, 11 Февруари, 2012, 19:42:48 »
ОтговорОтговор

Subaru представи екстремна модификация на седана Impreza WRX STI. S206 ще бъде произведен в тираж от едва 300 бройки. 100 от тях ще са още по-ексклузивни, защото ще са снабдени със спортния пакет NBR Challenge.
 
Публичният дебют на най-наточената Impreza ще се състои в началото на декември, по време на автомобилното изложение в Токио. Въпреки че все още не е представен, моделът вече се продава в Страната на изгряващото слънце.
 
Специалната версия на Subaru Impreza WRX STI е оборудвана с иновационни аеродинамични елементи. Различава се от стандартната версия и по новата предна броня, радиаторната решетка и по-големите въздухозаборници.
 
В салона голяма част от детайлите са тапицирани с алкантара, а воланът и седалките са спортни. Креслата са дело на Recaro и впечатляват с изключително ясно изразена странична поддръжка. Воланът пък е тапициран с мека лицева кожа.
 
В моторния отсек е интегриран четирицилиндров опозитен двигател с мощност 320 к.с. Максималният въртящ момент е 431 Нм. В сравнение със стандартната Impreza WRX STI тези показатели са повече с 20 к.с. и 24 Нм.
Добавката в мощността и въртящия мамент е постигната благодарение на модернизиран турбокомпресор, препрограмиран електронен блок на двигателя и монтаж на нова изпускателна система. За съжаление от компанията все още не съобщават динамичните характеристики на S206.
 
Доработени са също окачването и спирачната система. Сменени са и амортисьорите. Новите са спортни, производство на Bilstein. Пружините са скъсени и са значително по-твърди. Отпред и отзад са монтирани, съответно шест- и четирибутални спирачни апарати Brembo.
Автомобилът е снабден с 19-цолови лети джанти BBS, които са "обути" с нископрофилни високоскоростни гуми Michelin Pilot Super Sport. Само за суперлимитираната NBR Challenge версия са предвидени таван и задно антикрило, изработени от въглеродни сплави. Източник : www.mobile.bg

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Събота, 11 Февруари, 2012, 19:42:48 »

 Активен
tcvetan161
Младши потребител
**

Рейтинг: +20/-3
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 83
Теми: 16



Активност
0%


« Отговор #1 -: Петък, 17 Февруари, 2012, 22:38:05 »
ОтговорОтговор

Браво колега много хубава и интересна тема. +1

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Петък, 17 Февруари, 2012, 22:38:05 »

 Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
driver-bg.eu
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!