Subaru представи екстремна модификация на седана Impreza WRX STI. S206 ще бъде произведен в тираж от едва 300 бройки. 100 от тях ще са още по-ексклузивни, защото ще са снабдени със спортния пакет NBR Challenge.
Публичният дебют на най-наточената Impreza ще се състои в началото на декември, по време на автомобилното изложение в Токио. Въпреки че все още не е представен, моделът вече се продава в Страната на изгряващото слънце.
Специалната версия на Subaru Impreza WRX STI е оборудвана с иновационни аеродинамични елементи. Различава се от стандартната версия и по новата предна броня, радиаторната решетка и по-големите въздухозаборници.
В салона голяма част от детайлите са тапицирани с алкантара, а воланът и седалките са спортни. Креслата са дело на Recaro и впечатляват с изключително ясно изразена странична поддръжка. Воланът пък е тапициран с мека лицева кожа.
В моторния отсек е интегриран четирицилиндров опозитен двигател с мощност 320 к.с. Максималният въртящ момент е 431 Нм. В сравнение със стандартната Impreza WRX STI тези показатели са повече с 20 к.с. и 24 Нм.
Добавката в мощността и въртящия мамент е постигната благодарение на модернизиран турбокомпресор, препрограмиран електронен блок на двигателя и монтаж на нова изпускателна система. За съжаление от компанията все още не съобщават динамичните характеристики на S206.
Доработени са също окачването и спирачната система. Сменени са и амортисьорите. Новите са спортни, производство на Bilstein. Пружините са скъсени и са значително по-твърди. Отпред и отзад са монтирани, съответно шест- и четирибутални спирачни апарати Brembo.
Автомобилът е снабден с 19-цолови лети джанти BBS, които са "обути" с нископрофилни високоскоростни гуми Michelin Pilot Super Sport. Само за суперлимитираната NBR Challenge версия са предвидени таван и задно антикрило, изработени от въглеродни сплави. Източник :
www.mobile.bg