Мазда 626, Хонда Акорд или Тойота Карина
Форум на българските шофьори
Неделя, 19 Май, 2024, 22:45:52 *
Добре дошъл/дошла, Гост. Моля, въведи своето потребителско име или се регистрирай.

Влез с потребителско име, парола и продължителност на сесията
driver-bg.eu
 
   Начало   Обяви Мрежа Галерия Търси Календар Членове Етикети Вход Регистрация Чат  
collapse
Страници: [1]   Надолу
  Изпечатай  
Автор Тема: Мазда 626, Хонда Акорд или Тойота Карина  (Прочетена 8767 пъти)
0 Членове и 1 Гост преглежда(т) тази тема.
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2183
Теми: 113



Активност
0.2%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« -: Неделя, 05 Януари, 2014, 10:50:07 »
ОтговорОтговор

Мой познат ще сменява колата си с японска.Спрял се е на тези модели.Коя е по добрата японка?Хиноооо,включвай се и ти :)Казвайте и слабите места и къде да се оглежда най- вече дадения автомобил.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Форум на българските шофьори
« -: Неделя, 05 Януари, 2014, 10:50:07 »

 Активен
Yordan
Младши потребител
**

Рейтинг: +26/-5
Неактивен Неактивен

Spain Spain

Публикации: 88
Теми: 2



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #1 -: Сряда, 08 Януари, 2014, 15:05:59 »
ОтговорОтговор

Аз бих взел тази която е в най-добро състояние. По добре влез в клуб сайтовете на съответните марки. Там ще намериш доста информация. На мен лично ми харесват и трите марки, но имам опит само с Мазда.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Като погледнеш трезво на някои неща и разбираш, че трябва да пийнеш...
Форум на българските шофьори
« Отговор #1 -: Сряда, 08 Януари, 2014, 15:05:59 »

 Активен
Hino
Старши потребител
****

Рейтинг: +190/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 348
Теми: 6



Активност
0%

iYi


« Отговор #2 -: Сряда, 08 Януари, 2014, 19:59:25 »
ОтговорОтговор

Иво, той Хино беше хубаво да види въобще тази тема, понеже леко не я е видял досега  Смотан.

 За мен няма по-логичен избор от Мазда 626. Та дори и да вкараме изключителният красавец Митсубиши Галант в тази тройка, пак най-добрият избор е Маздата. Незнам какво количество от точно тези модели са минали през ръцете ми, но за десетина години са стотици....

 Мазда 626 - идиотоустоичива кола. Правена за да е ЗДРАВА отвсякъде. Особенно внимание е отделено на това да се задоволи безкрайно претенциозният европеиски пазар. Всеки един детаил е мислен и премислян по 100 пъти. Досега НИКОГА, повтарям НИКОГА не ми се е случило да попадна на 626 боклук. Техническите проблеми се свеждат до - паднал акумулатор, шарнири/накрайници да се "обаждат" ( най-често защото са оригинални а колата е на 200/300+ хил.км), омекнали амортесьори, съединител за смяна, свършили спирачки, изгорял габарит и т.н. Това - мотор, кутия, електроники и прочее е ....тема табу за този модел. Бензиновите мотори са типичната стара генерация на безбожно качествени 100% японски мотори - нямат убиване, ако ще и без масло да ги караш. Дизелите са абсолютно същите. СТАРАТА генерация - абсолютно железни, без значение от модификацията си. Да не изпадам в подробности, че ще отиде един час писане....

 Тойота Карина / Хонда Акорд - в много отношения се доближават до 626 като техника, ОБАЧЕ - НЕМОГАТ да я стигнат. Причината за това се крие във факта, че и Акорда и Карината се ....четете внимателно - ПРОИЗВЕЖДАТ В АНГЛИЯ. Същото се отнася и за техен еквивалентен конкурент като Нисан Примера. Досега историята не помни случай, когато англииски продукт, особенно автомобилен, е по-добър от .....японски. Няма как да стане просто. Това е мнооооого важно уточнение на което искам да наблегна. Ама МНООООГО ВАЖНО. Истинският японски автомобил е - разработен и произведен в ЯПОНИЯ, а не другаде!!! Такива са Мазда 626 и Митсубиши Галант, а не Акорд, Примера, Карина.

 - Акорда - типичните за Хонда оборотни и много симпатични мотори. Над 200 хил.км, все някога, идва момента в който горят гарнитури. ФАКТ. Нищо плашещо, но все пак...... Возия.....поради по-стегнатата си ходова част и наличието на двойни носачи ( горе и долу, отпред И отзад) , поддръжката е по-скъпа. По-принцип Акорда има най-стегнатата ходова част - въпрос на вкус е това. Друго - изглежда много добре, въпреки годините си. Все пак говорим за 10-15 годишни коли за няколко хиляди лева....  Ааааа, и хидравличната течност трябва да е оригинална Хонда, а не "някаква"!

 - Галант - 100% японски!!! Промишлени количества Галанти съм карал и продавал. Дизаин - 7 по шестобалната система. Техника - безпроблемна. Имат един много хубав мотор 2.5 V6. Също двойни носачи, ОБАЧЕ  ... ---> с течение на времето ходовата част "омеква". Нищо общо с Акорд или 626. Дори и нови да са кокалите и амортесьорите - ефект минимален. Стой на пътя и ходи като .... "развълнувана мисирка"  Ухилен . Язък за дизаина му (който е светлинни години от конкурентите си). При Галант - ръчната кутия е проблемна. Това е парадокс за японски автомобил, но е факт. Има едни 3 лагера в кутията, който след определени години, подчертавам години, а НЕ пробег се развалят. Самите те струват.....според зависи - 100-150лв. Всичко друго - труд, намиране и прочее е .....според компетентността на собственика и това колко ще го излъжат в сервиза.

 От всичко написано до момента бих искал да дам следният съвет ----> важно е КОНКРЕТНОТО СЪСТОЯНИЕ на дадената кола. С особенна важност - произхода й. Дори и най-здравата машина, може да се окаже много лош избор, когато не е в добро състояние. Затова търсете кола в добро състояние, а НЕ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ЕВТИНА. Евтино и хубаво няма. Както няма начин да си купи човек, нов влекач за 35000Е, така и неможе да си купи хубава стара кола за 2500лв..... примерно де  Усмивчица.
 Съвет за произход - ако е Италия - поне Северна. Германия - няма проблем. Австрия - БЯГАЙТЕ ДАЛЕЧ ---> САМО ГНИЛОЧИ оттам. Като цяло тези модели ( то не че другите не са ) - ръждясват, и когато са карани в страни с пръскане на много агресивни смеси през зимата - ефекта е лош. Бенелюкс - най-добрият вариант. Швейцария - деликатна тема, но като цяло не е лош избор, ако не е много ръждясала......


 Друго......доста неща забравих, но ако на някой му е интересно да пита.  Намигване

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
ceko1969
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +71/-1
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 134
Теми: 1



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #3 -: Сряда, 08 Януари, 2014, 21:46:10 »
ОтговорОтговор

. Австрия - БЯГАЙТЕ ДАЛЕЧ ---> САМО ГНИЛОЧИ оттам. Като цяло тези модели ( то не че другите не са ) - ръждясват, и когато са карани в страни с пръскане на много агресивни смеси през зимата - ефекта е лош.


Извинявам се за спама, но предишната ми кола беше Опел Астра 94 г. от региона южно от Грац и нямаше грам ръжда .....

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
abator
Потребител герой
*****

Рейтинг: +495/-8
Неактивен Неактивен

Публикации: 811
Теми: 51



Активност
0%


WWW
Re:
« Отговор #4 -: Четвъртък, 09 Януари, 2014, 01:37:17 »
ОтговорОтговор

Субару също не са лоши автомобили. Ако си тръгнал да обикаляш може да се огледаш и за тази марка.

Sent from my GT-I8262 using Tapatalk

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
SEMPER
Потребител герой
*****

Рейтинг: +282/-100
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1266
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #5 -: Четвъртък, 09 Януари, 2014, 12:44:09 »
ОтговорОтговор

Дори и най-здравата машина, може да се окаже много лош избор, когато не е в добро състояние. Затова търсете кола в добро състояние, а НЕ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ЕВТИНА. Евтино и хубаво няма. Както няма начин да си купи човек, нов влекач за 35000Е, така и неможе да си купи хубава стара кола за 2500лв..... примерно де  Усмивчица.
 Съвет за произход - ако е Италия - поне Северна. Германия - няма проблем. Австрия - БЯГАЙТЕ ДАЛЕЧ ---> САМО ГНИЛОЧИ оттам. Като цяло тези модели ( то не че другите не са ) - ръждясват, и когато са карани в страни с пръскане на много агресивни смеси през зимата - ефекта е лош. Бенелюкс - най-добрият вариант. Швейцария - деликатна тема, но като цяло не е лош избор, ако не е много ръждясала......


 Друго......доста неща забравих, но ако на някой му е интересно да пита.  Намигване

Hino, гнилочи са. И то не защото са от Австрия,или от някъде другаде, а просто защото са склонни да ръждясват. Корозионната устойчивост им е долу горе колкото на опел кадет  Ухилен

Съвсем скоро разглеждах една красавица. Едно приятелче я купи с леко ударче отзад. Идеята му беше да смени стопа и да я кара, и като се прибира в отпуска лятото да я оправя. Видял че има тук таме ръждица и ме вика да я поизтъркаме малко и да я понацапаме колкото да спрем по нататъшно ръждясване, пък на лято вече да я боядисва както си му е реда.

Да , ама не - това "тук таме ръждица" се оказа ръждище - прагове, вежди, ръб на задния капак са направо стопени, и ако се свали гнилоча се отварят ями и кратери.  Става дума за 9 годишна кола,дизел, на 140 000 км, с невероятно запазен салон и карана и стопанисвана далеч от всякакви планини.


Колата изобщо не е лоша, има много хубава возия, добра динамика и управляемост ,ноо .......... с тези корозионни проблеми не заслужава да я препоръчваш.

Не е указано в темата каква точно кола ще се търси, но предполагам че става дума за по възрастен екземпляр, точно където проблема с корозията ще се появи с страшна сила.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
ivopifeca
Потребител герой
*****

Рейтинг: +196/-2525
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 2183
Теми: 113



Активност
0.2%

ALFA ROMEO75|ПОВЕЧЕ КОЛЕГА ОТКОЛКОТО РАБОТНИК


Ел. поща
« Отговор #6 -: Четвъртък, 09 Януари, 2014, 20:09:44 »
ОтговорОтговор

И аз съм чувал за доста корозирали автомобили-японските,макар че никога не съм имал честта да я оглеждам обстойно...е моя човек има пари за по старичка,значи това ще е първото на което ще се обърне внимание при огледа.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Hino
Старши потребител
****

Рейтинг: +190/-9
Неактивен Неактивен

Bulgaria Bulgaria

Публикации: 348
Теми: 6



Активност
0%

iYi


« Отговор #7 -: Събота, 11 Януари, 2014, 03:08:22 »
ОтговорОтговор


 Semper, моите уважение, НО ....... На базата около десетгодишен опит с коли, 1200 продажби само по фактури ( реално поне 3 пъти повече) , личното ми мнение е, че точно японските са всичко друго, но НЕ И ГНИЛОЧИ. Два автомобила, от един район, с ориентировъчно близък пробег и състояние.....японски и друг.....японеца е в ПЪТИ по-добре откъм корозия. Ако сравняваме запазен "европеец" и амортизиран японски половин милионник от някой район около която и да е част на Алпите ( или дори подножието на Алпите).....то тогава, да..... европееца ще е по-добре със сигурност. Но иначе - АБСУРД. Това е проблема - какво сравняваме. От кои район и в какво състояние.
 Човека пита за очевидно стара кола. Казах си мнението базирано на директен опит. Със същата сигурност, мога да заявя най-отговорно, че един прехвален Фолксваген, от СЪЩИТЕ ГОДИНИ ( но реално по скъп, защото е "немска машина") гние не само по-лошо, ами и точно от тези генерации, имат навика да "избива" насредата на детайлите ръжда. Факт! Отдолу е същата работа. В Швейцария що болни от "шарка" съм виждал......бедна ви е фантазията.
 Въобще говорим ли за ръжда....спасение няма. А иначе си прав......почнеш ли да оправяш "малка дупчица" с ръжда....ВИНАГИ, ама ВИНАГИ става ...бермудският триъгълник...тоест - петорно по-голямо петно.

 Затова си казах мнението за това ОТКЪДЕ да се търси сравнително запазен екземпляр. Защото има коли за 500Е, както и за 2500Е. При това абсолютно ЕДНАКВИ. Ама абсолютно. И определено ИМА ПРИЧИНА да е така. Разбирате ме какво имам предвид.....

 Човека които каза за кола от Грац с липса на ръжда.....да има такива случай(обаче са между 2 и 4% от всичките коли). Имал си късмет обаче. Лично съм виждал, как умни собственици се грижат за колите си там. Много е просто - веднъж седмично си мият колите на мивки, обаче специални за миене ОТДОЛУ. Струва към 15Е. Пръскат такава химия, че и на 15 години, ръждата няма шанс. А както знаем, там както и във всички планински райони, зимата се пръска със зверска химия по пътищата за да не се заледява.......

 Прикачвам една снимка на един Голф. 2003-та на 140хил. РЕАЛНИ километра. Някой ще повярва ли, че е от Италия? И е факт, че е оттам, само че от Комо  Намигване .
 

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter



* big_BILD0521.JPG (42.78 KB, 640x480 - видяно 964 пъти.)
Активен

Donna e la logica ..... Lada e idraulica :-)
SEMPER
Потребител герой
*****

Рейтинг: +282/-100
Неактивен Неактивен

Germany Germany

Публикации: 1266
Теми: 10



Активност
0%


« Отговор #8 -: Събота, 11 Януари, 2014, 11:06:55 »
ОтговорОтговор

Хино, нека не правим генерални обобщения. Никъде не твърдя че японските коли гният, или че маздите гният. Говоря само единствено за конкретния модел.

И за да не съм голословен, или да излиза че правя изводи само от един попаднал ми автомобил - ето какво казва аутобилд на чист български език

http://autobild.bg/%D0%A3%D0%BF%D0%BE%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%B1%D1%8F%D0%B2%D0%B0%D0%BD-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB-mazda6-%D0%BE%D1%82-20-000-%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D0%B0/a5631

Смешно е да се обобщава кои коли гният повече - американски, японски или европейски.

Всеки  производител понякога допуска издънки.

В областа на корозионната устойчивост има емблематични издънки - показаният от теб Голф 3 е един от моделите за които няма съмнения че ръждясва. Също както първата С класа на  Мерцедес, Фи ат Уно и първата Панда, Опел Кадет. Точно в същия клас влиза и по старата Мазда 626.

Ясно е че поръжката има значение, но просто има модели, които са по устойчиви на ръжда, и други,които по лесно ги хваща ръждилката.

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен

Не бих могъл да ви дам пълна гаранция, че няма да има някакъв инцидентен случай на престъпност в страната
динко
Пълноправен потребител
***

Рейтинг: +31/-12
Неактивен Неактивен

Italy Italy

Публикации: 204
Теми: 5



Активност
0%

Ел. поща
« Отговор #9 -: Събота, 11 Януари, 2014, 18:02:39 »
ОтговорОтговор

Колеги защо толкова предпочитания на коли от северна Италия,там мундари няма ли...Аз съм в южната част,колата е средство за придвижване има хора които поддържат и такива докато върви и ще я мислим.Коли на колеги са на по 12-13 години под 100 000 в перфектно състояние,но японци карат само двама-MAZDA и NISAN,ако ми падне такава дали бих се замислил след като познаваш човека виждаш и колата,а колко време требва да го имаш автомобила,колко може още да изкара без много набутки.Hino споделяй им проблемите на дъртите машини явно по си в час в тази материя,аз се извинявам ако някой го приема за спам,,ама слаби ни са кравите и търсим по необременяващо бюджета ПС.Японче,Европейче-какъвто е късмета...

Share this topic on FacebookShare this topic on Twitter

Активен
Етикети:
Страници: [1]   Нагоре
  Изпечатай  
 
Отиди на:  

* Реклама
* Google Plus
* Реклама
Powered by PHP Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Валиден XHTML 1.0! Валиден CSS!