Тази фирма не е коректна !
Вземат пари от шофьорите за най малката драскотина по камиона или ремъркето. На всеки му е известно, че щетите винаги се поемат от фирмата, това е регламентирано със закон. Освен това застрахователите заплащат всички щети.
Винаги намират причина за да орежат и без това смешно ниската заплата.
Бавят парите със месеци, първата заплата се дава едва след третия месец, ако въобще Ви я дадат.
Шофьорите работят без трудови договори и осигуровки ( на черно ). Работен ден, всеки ден. Почивен ден в кабината на камиона, където ви заварят задължителните часове за почивка,
Камионите им се намират в Белгия, карго сити, аеропорт Брюксел национал.
Които има желание да работи и да чака за заплатата си, която в по-вечето случаи няма никога да получи, може да започне работа при тях.
Успех колеги.
Колега, доколкото знам, заплатите се забавят, но няма човек, които не си е взел заработеното, а за щетите си прав.
Цитат на: mmdimitrov - Сряда, 31 Август, 2011, 10:54:23
Тази фирма не е коректна !
Вземат пари от шофьорите за най малката драскотина по камиона или ремъркето. На всеки му е известно, че щетите винаги се поемат от фирмата, това е регламентирано със закон. Освен това застрахователите заплащат всички щети.
Винаги намират причина за да орежат и без това смешно ниската заплата.
Бавят парите със месеци, първата заплата се дава едва след третия месец, ако въобще Ви я дадат.
Шофьорите работят без трудови договори и осигуровки ( на черно ). Работен ден, всеки ден. Почивен ден в кабината на камиона, където ви заварят задължителните часове за почивка,
Камионите им се намират в Белгия, карго сити, аеропорт Брюксел национал.
Които има желание да работи и да чака за заплатата си, която в по-вечето случаи няма никога да получи, може да започне работа при тях.
Успех колеги.
Напълно си прав колега mmdimitrov! Винаги се нарушава работното време.
Цитат на: ivan_ivanov - Събота, 26 Ноември, 2011, 21:29:46
Напълно си прав колега mmdimitrov! Винаги се нарушава работното време.
Добре дошъл във форума. С тези нарушения на работното време направо не мога да разбера кой какво цели? Аз на този етап съм се отказал да карам именно заради подобни неща.
Здравейте! Добре заварил. Аз винаги съм бил във форума като пасивен четател но идва време, когато човек трябва да вземе отношение по болните въпроси. Винаги каквото и да става с обикновенните хора - става въпрос за ПАРИ! Когато има незащитени работници от ТРЕТИЯ свят /България и може би Румъния до някъде/ може да ги накараш да ти работят почти без почивка или когато ти се налага да вземеш по-вече пари от някоя спешна поръчка - особено ако става въпрос за CARGO :) с каквото основно се занимава въпросната фирма - eXprestrans Търговище. Почти всички български шофьори са на този хал но малко от нас го признават. Много от тях взимат пари от ЧОРБАДЖИИТЕ когато намерят такива балъци от милата ни татковина. Първи започнаха естествено кюрдите - те винаги са били добре дошли по нашите земи още от ТАТОВО време и всеки знае защо. После дойдоха и турските, гръцките и много чужди фирми които разбраха, че нямаме правителство което мисли за хората си а само за КОМИСИОНИТЕ и ВЪЗНАГРАЖДЕНИЯТА си!!! Когато те осигуряват /евентуално/ на 400 лв. и другите пари ти ги дават по някакъв друг начин естествено, че ще има много удръжки /без обяснения/, много неплатени заплати, лишаване от работно облекло и много други придобивки които нашите колеги от БЕЛИТЕ страни ползват. Всички ЧОРБАДЖИИ се събират по СПА центровете за обмен на знания /как да се изклати шофьора/. Така, че всички разбраха вече колко УМЕН е българския шофьор. Това е по принцип основното - всички го знаят, много се пише, много се говори по паркингите, но винаги има кой да предаде ДЯКОНА! Типична българска черта!
Злите езици говорят,че с опростените заплати на шофьорите ,фирмата се е сдобила с:
Почупил си камиона, пък искаш и пари. Мисля че сте доста глезени.
В Америка е точно така както си го описал с някой подробности:
Застрахователя плаща щетите след първите $1000 долара, които работодателя трябва да си удържи от шофьора за да си оправи камиона. Наричат го "дедактибъл". Това важи за всяко едно от трите, влекач, ремарке и карго. Тоест може да се стигне до $3000 удръжки на шофьора макс.
Защо не кажеш какво си потрошил, за да те видиме колко си прав ? Дай снимки, знам че имаш, не се прави на ущипана госпожица.
Американски .... човека си дума болката, а ти се правиш на Темида. С две думи как викаше бачо... още повече, че голям камион е виждал през крив макарон и въобще май тук повече професори отколкото шофери, а? Бриги ти кво ще речеш ?
Премахнати обидни думи!
Човекът мисля се опитва да ни предпази от фирмата, изброил е доста неща освен "драскотини" по композицията, а колкото до тях, за това е каското. Иначе застраховката се обезсмисля. И до колегата Американ - изобщо не ми сравнявай щатите с Европа! Там у всеки щат е различно, и е пълна боза.
Цитат на: American - Петък, 04 Януари, 2013, 20:24:58
Почупил си камиона, пък искаш и пари. Мисля че сте доста глезени.
Защо не кажеш какво си потрошил, за да те видиме колко си прав ? Дай снимки, знам че имаш, не се прави на ущипана госпожица.
Ти откъде знаеш че е почупил камиона , че има снимки какво е направил ...... ти много работи знаеш без дори да си ги чул или видял. Да не сте нещо гъсти със НАСА или да си пиеш сутришното кафе с някой шеф на ЦРУ бе.......янки ашладисан.
Затова хората искат две години опит, защото им е писнало от такива дето за два месеца направат камиона като манерка за здаване.
И после вместо да си плати щетите и да си продължи да си работи, дойде и ореве целия форум че видиш ли нямало къде да почива.
Да беше станал директор, за да почиваш на друго място, не в камиона.
Аве претенций големи, ма то никаде няма лесно, само в Америка доларите растат по дърветата :) ха ха
Цитат на: stoil nedev - Сряда, 02 Януари, 2013, 14:51:21
И това според тебе струва над 2500 евро ??? Платинена джанта и златни гайки да бяха пак толкова не струва!
Вече ми се изясни какви са ти тревогите :)
Поредни публикации!!!
Абе хамериканеца не лафи глупости и други сме обикаляли, ти ако не покриваш щети, над 90 % от работодателите ги покриват. Грешки винаги стават. Като те накарат да влезеш между дървета, какво става. Ето такива като теб ни подбиват реномето на вън. Ганиооооо, не си мисли, че само ти знаеш какво е USA, обаче само ще ти кажа, че има господ и рано или късно, ще ти върне.
http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=3309.0 Колега ''Американ'' те ти една тема,хортувай на воля,стига спами.
Цитат на: American - Събота, 05 Януари, 2013, 20:20:42
Аве претенций големи, ма то никаде няма лесно, само в Америка доларите растат по дърветата :) ха ха
Нищо лично срещу тебе , обаче срещу мене сега седи човек който е бил 10 години в САЩ. Осем от тях има работени като шофьор там. Преди 4 когато се е върнал в БГ е мислил като теб.
Интересно защо ли сега има мислене и разсъждения като мене.
Сигурен съм че си достатъчно умен да си отговориш сам, а също и защо не му се работи във нашенска фирма или такава с голямо БГ участие.
Цитат на: Jack77 - Събота, 05 Януари, 2013, 20:45:46
Абе хамериканеца не лафи глупости и други сме обикаляли, ти ако не покриваш щети, над 90 % от работодателите ги покриват. Грешки винаги стават. Като те накарат да влезеш между дървета, какво става. Ето такива като теб ни подбиват реномето на вън. Ганиооооо, не си мисли, че само ти знаеш какво е USA, обаче само ще ти кажа, че има господ и рано или късно, ще ти върне.
Аве ти четеш ли какво пишеш ?
Знам че грешки стават, ама защо като станат грешките не си ги платите като мъже, ами вместо това рИвете като вдовици.
И има ли по голем ганьо от тоя написал по-горното, ти прочете ли го ?
Здравей Колега,
Снимки нямам но ще ти кажа каво съм почупил по камиона.
На връщане от град Навара - Италия, в първия тунел по посока към Швейцария паадна нещо и ми строши дясните огледала и малкия прозорец. Имаше ремонт, движех се с не по вече от 15 км в пакет с много автомобили пред мен и зад мен, дори и да бях спрял камиона, нямаше как да отворя вратата и да сляза от него за да огледам причините за случилото се. Обадих се по телефона до фирмата, веднага след като излязох от тунела, исках да викна полиция и да ми съставят PV. От фирмата ми наредиха да продължа.
В Германия на автомагистрала ми излязоха из невиделица няколко сърни. Валеше дъжд, моментално реагирах на спирачките но ABS на ремъркето не сработи и то понесе към средното платно, ако не бях пуснал спирачките щях да избия колите идващи след мен със значително по голяма скорост, в резултат на което уцелих две сърни. Едната одраска камиона от дясно а другата строши лявото бомбе.
Това е всичко което съм им потрошил