Форум на българските шофьори

Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета => Автобуси => Темата е започната от: Trucker_Boy - Петък, 02 Септември, 2011, 13:33:30

Заглавие: Новата Setra S416 GT-HD/2
Публикувано от: Trucker_Boy - Петък, 02 Септември, 2011, 13:33:30
(http://www.picvalley.net/u/2084/38952913115446582721314959516YJatpHW56CCKGV0kdG3i.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2084/38952913115446582721314959516YJatpHW56CCKGV0kdG3i.JPG)

Автобусът от ComfortClass е изключително лесен и приятен за управление. Мястото на водача е с отлична ергономия и предоставя идеална видимост навън и навътре.Двигателят OM 457 LA, 428 к.с. и 8-степенна автоматизирана предавателна кутия Mercedes-Benz Power Shift 2 са в добър тандем. Всъщност разработената специално за автобуси Power Shift 2 може спокойно да претендира за една от най-добрите, ако не и най-добрата предавателна кутия в сектора на пътническите превози. Светкавичната смяна на предавките, която осигурява, прави хода на автобуса изключително плавен, а в същото време може да се твърди, че Setra-та беше най-пъргавият автобус по пътищата край Арендал. На магистралата 12-тонната машина се ускоряваше без замисляне, след което, водена от автопилота, километри наред кротуваше на 85 км/ч. За комфорта и уюта в салона също няма какво повече да се каже от изговореното и изписано години наред за Setra. Удобни седалки, достатъчно пространство, липса на дразнещи шумове. Всъщност Evobus бяха произвели и подготвили докарания в Арендал автобус специално за CET2011 и дори го бяха брандирали за целта. И верни на себе си да поставят нови и нови стандарти в бранша, се бяха лишили от част от пътническите седалки на автобуса.

(http://www.picvalley.net/u/2766/62326885719768539461314959520EfhrL3q05jKC4hSdKFrW.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2766/62326885719768539461314959520EfhrL3q05jKC4hSdKFrW.JPG)

Така на мястото на последния ред седалки, под задното стъкло бе изградена напълно функционална кухня, на която биха завидели много български домакинства. Може да се спори дали това е най-важ­ното в един съвременен автобус, при това не от най-високия клас, но при всички случаи говори за идеите, качеството и способностите на производителя от Улм, който винаги може да изненада останалия автобусен свят с нещо ново. Интересно бе и решението втората врата да е разположена зад задния мост и така да осигурява безпроблемен достъп едновременно до кухнята и задната част на салона. По традиция Setra e шампион и в сигурността. Пасивната система FCG за предпазване на водача и стюарда при евентуален челен удар, която през 2007 г. бе внедрена първо в Setra TopClass, а година по-късно и в Mercedes-Benz Travego, вече се предлага и при ComfortClass. Сигурността се допълва от електронните програми и системи за стабилност, с които е оборудван автобусът. Цената за демоавтобуса, обявена в Арендал, е около 315 000 евро. Източник: www.kamioni.bg

Заглавие: Re:Новата Setra S416 GT-HD/2
Публикувано от: tcvetan161 - Събота, 03 Септември, 2011, 23:42:25
Изглежда ми хубав автобус. Чул съм че Сетра е с двигател от Mercedes.Вярно ли е ?