Форум на българските шофьори

Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета => Микробуси => Темата е започната от: Trucker_Boy - Неделя, 18 Септември, 2011, 14:20:26

Заглавие: Новият VW Crafter – по-мощен и по-икономичен
Публикувано от: Trucker_Boy - Неделя, 18 Септември, 2011, 14:20:26
(http://www.picvalley.net/u/2941/19627589591820149771316344732mZ76P9u6JMGeiMo4ekvq.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2941/19627589591820149771316344732mZ76P9u6JMGeiMo4ekvq.JPG)

Визуално новият Crafter следва текущата дизайнерска линия на Volkswagen, като единствената промяна се състои в леко коригираната предна решетка. За сметка на това интериорът е значително освежен с помощта на нови по-износоустойчиви материали, променени прибори за управление и по-дребни детайли.
Най-големите промени обаче се крият под предния капак. Новото поколение мощни и икономични 4-цилиндрови турбодизелови двигатели с горивна уредба Common Rail и директно впръскване сменя досегашната гама 5-цилиндрови агрегати. По този начин новият Crafter не само достига нивото на най-добрите конкурентни модели по отношение на мощността и горивната ефективност, но дори поставя нови стандарти в много области.

(http://www.picvalley.net/u/2365/66851877518630994311316344738pi325L1Ov6bVqV5UBt80.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2365/66851877518630994311316344738pi325L1Ov6bVqV5UBt80.JPG)

Новият Crafter е на разположение с три различни нива на мощност – 109, 136 и 163 к.с. Всички те разчитат на двулитровия двигател TDI, продукт на модулното двигателостроене на Volkswagen, но специално пригоден към нуждите на Crafter. Най-маломощният вариант генерира точно толкова конски сили, колкото и 2,5-литровият му предшественик, като максималният въртящ момент се постига в по-широк диапазон от обороти – от 1500 до 2250 об/мин. Средният му разход на гориво е 7,9 л/100 км, което отговаря на емисии СО2 в рамките само на 208 г/км (спрямо съответно 9,8 л/100 км и 259 г/км при актуалния в момента двигател).
Модификацията със 136 к.с. предлага същата горивна икономичност, колкото и досегашната версия, с тази разлика, че въртящият є момент е по-висок (340 спрямо 300 Н.м) и е на разположение още при 1600 об/мин (спрямо 2000 об/мин). Най-мощният Crafter със 163 к.с. и 400 Н.м може да се похвали с двигател битурбо, познат от Amarok и Transporter. Именно той е и най-икономичният от трите мотора, изразходвайки само 7,2 л/100 км (195 г/км емисии СО2) в комплект със системата Stop/Start, която е опция.

(http://www.picvalley.net/u/2247/1077454872453761201316344765fmxqmi2u2rqPaiMUjfgT.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2247/1077454872453761201316344765fmxqmi2u2rqPaiMUjfgT.JPG)

Едновременно с оптимизацията на гамата двигатели е променен и интериорът на новия Crafter. Той се характеризира със свежи нови материали и ново оформление на някои детайли, като се започне от скоростния лост и се стигне до подлакътниците, вградени в тапицерията на вратите. Приборите на таблото са по-четливи, а серийното оборудване включва индикатор за напомняне при нужда от превключване на предавките.
Новият Crafter ще се предлага със стандартната 2-годишна гаранция на Volkswagen, към която се добавя още една година удължена гаранция при пробег до 250 000 км. Цените за България ще станат ясни в началото на май.
Източник: www.kamioni.bg