Като за начало имам инфо само за обучението на празния ход.
Или казано по друг начин -регулирането и запаметяването на оборотите на празния ход.
- Натиска се спирачка и се държи през цялото време на процеса.
- Пали се автомобила.
- Задържа се за 10 секунди бутона на автопилота с означение (RET-) и с пуска
- настройват се желаните обороти , като се ползват бутоните на автопилота с означения(ACC+) и (RET-)
- Отново се задържа бутон (RET-) за 10 секунди за да се запамети промяната .
- Гаси се автомобила и тогава се пуска спирачката!!!
Очаквам да разбера как се настройва и запаметява транспортното ниво на диференциала (не memory (M1 M2)) без да се използва тестер.
Очаквам също да разбера как се трият грешки без тестер. За съжаление колегите са на път и не знам кога ще се върнат.
Триене на стари грешки на SCANIA EURO(2) 4 серия:
-Дава се на контакт.
-Натиска се спирачката и бутона на системата в която има грешка.
- Докато са натиснати се връща контакта (спирачката и бутона остават натиснати).
-Отново се дава на контакт и се чака 10сек.
-Връща се контакта и тогава се пускат бутона и спирачката .
Забележка: След завършване на процеса. Ако грешката е активна(актуална), когато дадете на контакт или запалите автомобила след секунди отново ща се появи.