Здравейте,какво сипвате на камионите си през зимата за да не ви замръзва конденза в системите за вьздуха?Някои беше споменал за някакъв антифриз,които е за тази цел,ако може да назовете марка и къде се предлага,мерси :)
Баце един съвет от патило не от мъдрило.
Нищо не сипвай,източи конденз ако имаш оти повечето дръгели са с дехидратори и шанса да има конденз е малък.
Ако те е шубе много си вземи спирт за горене ,но не го сипвай-той е да пази страх ако случайно замръзне въздух грееш спирта и сипваш само у системата която е замръзнала.
Пак ти казвам антифризи разни и гелове де се предлагат запушват системите или ебават дехидратора или спирачни кранове и положението става стой та гледай.
Ако някъде дръгела ти изпуска въздух нямаш никви грижи и притеснения -всяко зло понякога е за добро.
;)
П.П. Тва ти го пише човек без технически познания,но и без аварии у студовете до момента,па ти си знаеш прави ко си знаеш.
Евала за съвета :) Но миналата зима ми правеше такива мизерии-замръзваше,на мене и на още двама колеги с еднакви камиони - Scania 124L,сипвахме спирт с антифриз-нямаше как...макар че филтрите на дехидраторите се сменяват често и пак замръзване,какво да се прави не знам,а и ти си прав после се преебаха доста кранове,след наливането де...какво да се прави вече не знам,в бутилките конденс няма и пак замръзване,е..а ли му маи...та :-\
Причина за редакция : Правопис
Антифриза се казва WABCO и е специално за въздушната система.
Е кайе ми не е ли греота тва скандинавска техника родена у студо дет се вика да помета така. ;)
Язека проблеми съм немал само и единственно с други техники родени на по-топли места няма да визираме марки оти ше излезе кат реклама.
Дане писал си некъв антифризец баце ма те светнем има барлем 5 модела и от сите чеп за зеле не стаа,но както мъцнах секи си знае.
Язека си простеем по мои си начини и ядове с въздуси до са нямам,но пък при мен си фучи арно барлем от 5 места,получава се ефекта на чешмата един вид и сигур за тва не моем да замръзнем. ;)
А руските дръгели си имат спиртници. Сипваш си спирта и си пееш. ::)
Цитат на: Mandor - Неделя, 30 Октомври, 2011, 15:04:25
А руските дръгели си имат спиртници. Сипваш си спирта и си пееш. ::)
Прав си,но тех и без спиртец шансо им замръзне въздухо силно намалее оти имат иляди пробойни веч ;) инак преди беше кофтинджос замръзне и нема мърдане то беше замръзване на бутилки,на спирачки мани.
Освен спиртника соц возилата от време оно имат и друго убаво нещо и то е че въздуха им минава през тръби,тъй че моеш си ги грееш с ко си пожелаеш от горелка през бензинова лампа до запален вестник ;)
Тогава ще отварям няколко пробоини преди студовете и няма да го гася :-\
Цитат на: ivopifeca - Понеделник, 31 Октомври, 2011, 09:03:28
Тогава ще отварям няколко пробоини преди студовете и няма да го гася :-\
Баце оти нема го гасиш бре,гаси си го он кат фукне въздухо нема ко да замръзва най-мноо бъркочо от масло и вода у некой кран да се стегне ма ич да не ти е купваш му един чай ,черпиш го даваш му време си извади и цигарка да запали и си шест. ;)
Са е моменто кой сака си смени дехидратору,че после да нема охххххх ма мамо.
Тез без дехидрации мое да зачекат до другио месец та да точнат конденза.
Да Ви напомним само ;)
Сега е момента да си сменим дехидратора за да нямаме ядове 23лева в АТП и си решавате проблемите за цяла зима ;D
Са на каската,требе ли да го правим,че то и без тва ни е трудно с въздуха...а за тва не го гасим,кога си купувам цигарки винвтки и кога ме товарят :-\
Цитат на: ivopifeca - Събота, 20 Октомври, 2012, 00:33:19
Са на каската,требе ли да го правим,че то и без тва ни е трудно с въздуха...а за тва не го гасим,кога си купувам цигарки винвтки и кога ме товарят :-\
Ако не го е прояла ръждата си фискай смело и безотговорно,тва нов дехидратор да и ръгаш са щуротии. ;)
Брей браво те за тва са ги сложили хората да бракуваш камиона с оригиналния дехидратор :o ние си ги сменяме и няма никакви проблеми,едно време на старите дръгелчета имаше казанче наливахме спирт а сега с 20-30лв ако ще се печели здраве да е ;)
Цитат на: kron - Събота, 20 Октомври, 2012, 07:28:56
Брей браво те за тва са ги сложили хората да бракуваш камиона с оригиналния дехидратор :o ние си ги сменяме и няма никакви проблеми,едно време на старите дръгелчета имаше казанче наливахме спирт а сега с 20-30лв ако ще се печели здраве да е ;)
Баце едно пипане ти отмаам мое ли?
Ако имаш примерно жигулка дет арчи или просто си тече масло от двигателя по кило на ден,масло сменяш ли и или си я джиткаш до Надин ?
Оно фучи от таз каска въздух от всекъде ние дехидратор ,че и меняме ,стига бре,тва ша да е некъв нов подход.
Ами кво да кажа то фучи му на колегата въздуха,та да вземе да го позакърпи малко дръгела та да фучи малко по мининко ;D.Та кога не го сменяш дали в един момент нема да замръзне дехидратора все пак колкото и масло да вкарва компресора ше има една идея по малко ядове зимата ако го сменя примерно два пъти в годината
Ще го закърпя :)Лошото е че не мога да разбера откъде му захожда толко бързо въздуха,не чувам отникъде,залегах,карах един колега да натиска спирачки,на паркинг го оставях,пак залегах,е немога да разберем откъде е,без маитап ???
Ако не го чуваш може през компресора,ако на държи клапана и през компресора бяга варианти много,аз лично ми е мъка да пада вятъра.Кога взех камиона който карам за хич време бягаше вятъра чуваше се само когато е валяло дъжд и всичко е мокро излезе от възглавниците на ремаркето от нипелите на шлауфките.Така че иска да се слушаш
Взимай една гъба, със сапунена вода и почвай по снадките. То ще си покаже.
Цитат на: Mandor - Събота, 20 Октомври, 2012, 19:55:08
Взимай една гъба, със сапунена вода и почвай по снадките. То ще си покаже.
(http://static.bg-mamma.com/Smileys/default/newsm20.gif)
Аз му предлагам да си огледа основите на възглавниците като за начало
;)
Имаме такъв проблем,на ремарке,който всъщност не е проблем-изпущат възглавниците(BPW 03год)самите пори(платовете),виждат се при дъжд(или пяна).Трябва смяна.
Обратните клапани на четипътният кран и балансьора, ако не държат въздуха се връща през компресора.
Отвий на избил балансьор тръбата от компресора или балансьора и провери.
Сложи ръка на всеки един кран с отдушник от долу, почваш спирачен кран, роза, ръчна, ускорителен кран над диференциала, главен спирачен кран ремарке, .....
Може да е и от цилиндрите на ремаркето , когато е на ръчна и има спукана мембрана.
Може да е и от скоростите... да изпуска вътре в тях през цилиндрите за половинките, групите, виж дали не изпуска въздух през отдушника на скоростите.
Добре ги изброи проблемите Данчо,дано само да е станало ясно.И да има мерак.
Бате Данчо го е казал най точно,не че и Бригадира не е прав,а бе иска си настояване да го дириш и ще го намериш желание ;D
Ще проверя всичко обстоино,мерси за отговорите,а за мерака..... ;)то требва и собственика да покаже че има такъв,а не само-Даваи да закараме това и като се върнеш,и после се така...че си покаже,като го открия ,дали въобще ще се и прави :)
Е ми та колега че той собственика ако няма интерес кой,ако се замисли човек не е ли по добре да не тропа камиона на място при тая скъпа нафта ама хора всякакви не могат да си направят сметката ;D
Казах му за клопането на место,ма тои си знае,щом му тече дизела от чешмата на двора,как си прецени :)
Еми та тогава колега щом е тъй карай да върви ;D ;D ;D