Форум на българските шофьори

Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета => Микробуси => Темата е започната от: Trucker_Boy - Понеделник, 31 Октомври, 2011, 14:09:53

Заглавие: Ford Transit Евро-4
Публикувано от: Trucker_Boy - Понеделник, 31 Октомври, 2011, 14:09:53
(http://www.picvalley.net/u/2549/129839703117597369161320062875vj5U1KvIgV6aS7Lr9chM.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2549/129839703117597369161320062875vj5U1KvIgV6aS7Lr9chM.JPG)

През август 2006 г. Ford Transit е подложен на фейслифт, включващ нови предни и задни светлини, нова предна решетка и нов интериор. Оборудването на кабината е изцяло обновено, а лостът за смяна на предавките вече е поставен на обновеното арматурно табло. Постепенно в модела са въведени дизелови двигатели, покриващи нормите Евро-4 по системата EGR.

(http://www.picvalley.net/u/2720/3233399238540596261320062877N7EDkfoSNj5F65oVcLpq.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2720/3233399238540596261320062877N7EDkfoSNj5F65oVcLpq.JPG)

Разнообразието от версии и варианти прави от Ford Transit в действителност лекотоварен автомобил за всеки. Transit е достъпен с късо, средно или дълго междуосие, с предно, задно или задвижване на четирите колела и с три височини на покрива. Отделно е най-тежката версия – Jumbo, чиято допустима максимална маса надхвърля позволените за управление с шофьорска книжка от категория В 3,5 тона. Jumbo се предлага само със задно предаване и сдвоени задни колела. Шаси кабините от дългата база пък са произвеждани и с двойна кабина. При този вариант задните колела също са сдвоени и двигателни. Фургоните пък са с нисък, среден или висок покрив. Иначе при всички други версии клиентът може да избира между задвижване на предните или задните колела според спецификата на работа и терените, по които се движи автомобилът.

(http://www.picvalley.net/u/2968/157409237913763084461320062881v30XEkGQfvhu1tk6Plnf.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2968/157409237913763084461320062881v30XEkGQfvhu1tk6Plnf.JPG)

Предното окачване при Ford Transit е тип Макферсън, а задното – на еднолистови ресори. По предницата сервизните специалисти не са отчели никакви характерни или неизправности, които да се повтарят след определен пробег. В резултат, макар производителят да не е извършил сериозни конструктивни промени, при Евро-4 вече не се среща хроничното тропане на предницата, характерно за версията Евро-3, предизвикано от омекване на тампоните на предните амортисьори след пробег 150 000–200 000 км.
При задното окачване единствените срещани проблеми, естествено, са свързани с претоварване, което води до скъсване на ресорите.Колесните спирачни механизми на Ford Transit Евро-4 са дискови отпред и барабанни отзад при по-леките версии или дискови и на четирите колела при по-тежките изпълнения. Обикновено пробегът между смени на спирачните накладки е от 50 000 до 80 000 км, казва Мартин Петков. Разбира се, с уговорката, че износването на спирачните накладки зависи и от водача, от стила на управление и от това дали експлоатацията е предимно в градски условия, или по междуградски пътища.


(http://www.picvalley.net/u/3000/136895229911574271411320062883NgeMwpDoklQeF9SXqiSS.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/3000/136895229911574271411320062883NgeMwpDoklQeF9SXqiSS.JPG)
Източник: www.kamioni.bg
Заглавие: Re:Ford Transit Евро-4
Публикувано от: velizar - Понеделник, 31 Октомври, 2011, 23:11:27
Да вземем за пример дълга база с макси надстройка , товарен,вариянта на Транзит. 4х4 няма да го споменаваме, за какво би се ползвал модела с предно и модела със задно предаване?  Двигателя е един същ ТД.