Някой виждал ли е наживо такова чудо?
Причина за редакция - коригиран линк !
Аз не съм виждал,но мисля че четох някъде,че се произвеждат предимно за Латинска Америка.
ВАГ толкова се уляха да правят возила с тоя четрилъчев волан нямам думи.Интериора нещо много постен и грозен ми се вижда , като на поло :(
Преди 4месеца Германия по А9 но беше соло.(
Толкова е грозен , Прилича ми на старите Маз на времето
Преди в София имаше една частна фирма с няколко такива самосвала, Бригадира може да ги е засичал.
Имаше статия в Аутобилд за този камион преди няколко години.Не помня подробности, произвежда се в Бразилия(или май беше Аржентина, не помня).Споменаваше се, че технологично не е на нивото на европейските камиони
Цитат на: loshdancho - Петък, 18 Ноември, 2011, 20:50:44
Толкова е грозен , Прилича ми на старите Маз на времето
Маза в сравнение с това е много красив камион . ;D
Като стигне до Перник, ще го подобрят. Нали там е родното място на Фолксвагена ;D ;D
Ако успее да издърпа владайския баир ;D Нещо данни за двигател и трансмисия не мога да намеря.
да има го в завода на vw хановер
АУУУУ,това верно е по грозно от МАЗ и е с ватманка ???
:-))), Забравете за този УРОД. Никога няма да се продава в Европа. От Волфсбург го играха "пунта мара" по времето на игрите около сагата МАН-Скания. Много дълга тема.
Но когато един частен адвокат "стреля" здраво по немците относно изключително наглото нарушаване както на немското законодателство, така и на европейското ( по въпросната тема за "покупката" на Скания) , от ФВ спряха не само това чудовище, ами и доста други "схеми".
Споко, няма да ни плаши това ....."нещо". ;) . Лошото е, че има друго такова недоразумение. Казва се Форд Карго - влекач. Изключително близко до дизайн с този урод. Преди две седмици имах "честта" да го видя в огледалото. Направо се стреснах и си помислих, че сънувам. Незнам кой рязан дизайнер им е правил визията на турците, ама направо е ...... като сова в пещера :D !
Това ли видя?
(http://www.mainpump.ru/image/2013/01/25/5430-1.jpg)
Да, същият урод :D . Само че двуос, класически влекач. Всъщност, не беше едно към едно с този от снимката, а съвсем малко по различен, минимална разлика в някой детайли. Но беше чисто нов.
Може би защото беше в Русия 8) .
Това Карго е едно към едно със Страдалиса Курсор 10 Евро 5. Сглобява се в Санкт-Петербург и Турция.
Така, относно това рязано недоразумение, ето малко уточнения които знам аз.
Модела се произвежда в Турция, засега. Заводите са два и са до Истанбул. Единият е Коджаели точно до Истанбул, а другият на около 100км на юг - Ескисехир Иноню ( или както там се изговаря на мръсният им език). Първият е основният където се сглобява, а вторият е повече за части и елементи.
Новото Карго ( защото има и старо, знаете), е с 100% патентна собственост на Форд Отосан, които са в групата на небезизвестните Коч Холдинг. От своя страна заводите и цялата фирма е с участие на американците от Форд. В какви проценти, незнам.
Засега в Русия доколкото знам ( а и проверих) , се продават само произведени в рязанландия Каргота. И си плащат "import tax" от 10%. Декември миналата година е подписан меморандум, благодарение на който е започнало да се пренастройва оборудването и да се подготвя за производство на това Карго, в ..... Калининград ( знаете къде се намира нали? ::) ). По точно в завода на Автотор в Калининград. Засега обаче, доколко знам, оттам НЕ Е започнало производството на модела за експорт, тоест импорт в Русия.
Интересното е, че при подписване на договора, от Газпром за заявили, че за следващте 5 години, ще закупят 1000 ( словом хиляда) единици от това "нещо" ::) . Интересно нали?
А иначе объркването относно информациите за модела се базират на факта, че за Русия, целият мениджмънт е поверен на Соллерс-Форд групата. Това е холдинг с 50 на 50 дялове на руснаците от Соллерс и директно Форд. Там резаци няма. И нека да не се бърка Соллерс-Форд (с централа в Химки, Москва), със само Соллерс, който произвеждат ..... УАЗ, ФИАТ, Санг Янг, Исузу, Мазда, Тойота и т.н. Тоест Соллерс си е една компания, но в добавката Форд, трябва да се има предвид, че е обща , 50 на 50 компания с Форд, САЩ.
Тези им фаблики (на само Соллерс, без Форд) са в Небережний-Челни (бившата на Ока), Уляновск, Владивосток....а и май единият в Елабуга.
А на Соллерс-Форд в Елабуга - води се "икономическа зона Особой" или нещо такова.... на 30км от Челни е, (там заводите са два) и Всеволжск.
Точно във Всеволжск ( на 35км от Питер) е единият завод за производство на Форд за руският пазар, САМО ЧЕ НЕ НА КАРГО, а на Фокус, Мондео, Транзит и Експлорър . Преди няколко години преместиха производството и сега там доколкото знам се правят само коли, а бусовете, джипа и т.н., ги премесиха в Елабуга, във вторият им завод.
Иначе относно този "урод" новото Карго - официалната информация гласи, че ..... е изцяло разработен от турски "специалисти", изцяло с най-модерните компютърни технологий (КАД, КАМ и т.н...... те не че другите производители не ги ползват от 20 години, ама както и да е :-))) ) и че турците са подпмогнати от специалисти от централата на Форд . Какво точно значи това.... едва ли има някой който да обясни ??? .
Друго - за техниката на няколко места парадират, че моторите са си техни --> Ecotorq is a heavy duty diesel engine primarily used in Ford Cargo heavy duty trucks, designed and built by Ford Otosan. Ecotorq is billed as the first diesel engine completely built with CAD/CAM technologies in Turkey.The Ecotorq engine has been engineered with the all-new Ford Cargo heavy duty truck project undertaken by Otosan engineers.
..... което според мен е наивна , дебелашка лъжа. Просто защото моторите (те имат и малки 7 и 9 литрови) са си чист FPT , тоест Ивеко. То е и видно най-малко от спецификацийте им. А иначе другите им елементи са си ..... "мешана скара" от всички производители, то е ясно.
Солерс въобще не са положителен пример, за разлика от "Група Газ". Сресурсите които разполагат можеха да направят чудеса, но не само ламтят за пари и се бутат навсакъде с некадърния им мениджмънт.
Вероятно не са се разбрали за парите, пак в Санкт-Петербург Мерцедес/не товарни/искят специялно отношение и преференциални условия за нов завод. Предполагам, че казуса е подобен.
За Евразийския Съюз е необходимо поне Евро4 , сертификация и хомологация и за това вероатно е с Курсор 10.
Да, но и Соллерс и Група Газ ( в малко по-малка степен), а и Лада дори, са с чужди капитали. Въобще не са чисто руски компании, ама ВЪОБЩЕ. Само погледни Газель Некст какво представлява - кабина ЛДВ Максус, техника 90% "сбирщайн" от цял свят. Или КамАЗ 5490....! Това е и тенденцията която се следва при почти всички други уж руски компании. Пълна заблуда е, че са руски - НЕ СА. И като собственост ( след масови обединения и изкупуване на контролните пакети) и като влагани части и елементи. Факт!
За Евразийският Съюз, при НОВИ машини е необходимо Евро 3 минимум, ОБАЧЕ, когато е произведена техниката в границите на този съюз. А ако е внос, изискват Евро 5 ;) !
Курсор 10 ( а и 13) го има както Евро 5, така и Е3 и 4 ;).
Aпропо - ГАЗ Груп е собственост на Олег Дерипаска, а изп.директор на ГАЗ е Бу Андерсон (и.д. и на Лада !!!). Дерипаска е един от най-приближените на Путин. А в същото време е и много голям приятел с Натанайл Ротшилд, който от своя страна е основният инвеститор в почти всички големи компании на Дерипаска. Интересно нали ;). А Соллерс Груп е с и.д. Вадим Шветсов, дясната ръка на друг емблематичен руски олигарх, по една "случайност" също много близък с Путин ;).
И т.н., т.н., "случайности" ::) !