Форум на българските шофьори

Работодатели => Разни => Темата е започната от: imter - Сряда, 29 Декември, 2010, 13:23:02

Заглавие: Мастер Стийл Профайлс АД
Публикувано от: imter - Сряда, 29 Декември, 2010, 13:23:02
Колеги имате ли някакви впечатления или информация за въпросната фирма?
Имат обява в няколко сайта,но изискването им за 10 години стаж,направо ме стресира  :) :) :)
Заглавие: Re:Мастер Стийл Профайлс АД
Публикувано от: р... - Сряда, 29 Декември, 2010, 21:58:29
Цитат на: imter - Сряда, 29 Декември, 2010, 13:23:02
Колеги имате ли някакви впечатления или информация за въпросната фирма?
Имат обява в няколко сайта,но изискването им за 10 години стаж,направо ме стресира  :) :) :)
Едно време пазарувахме от тях метали,да ти кажа има доста текучество ,друго не съм чула....
Заглавие: Re:Мастер Стийл Профайлс АД
Публикувано от: imter - Сряда, 29 Декември, 2010, 22:02:13
Направи ми впечатление,че не са от фирмите които постоянно търсят шофьори,но пък с тези изисквания,може и да не намерят :)
Заглавие: Re:Мастер Стийл Профайлс АД
Публикувано от: kxa - Събота, 01 Януари, 2011, 12:42:36
Говорих с техен шофьор който каза че е доволен , и че се спазват почивките.
Карат близки релаций, той лично каза че е започнал без опит, така че може би тея 10 години може и да се пренебрегнат.
Мислих да ходя да питам лично , но станаха едни промени в сегашната работа и се разколебах. ;)
Заглавие: Re:Мастер Стийл Профайлс АД
Публикувано от: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Неделя, 06 Февруари, 2011, 14:26:21
сайта на фирмата:http://www.master-sp.com/ (http://www.master-sp.com/)
не съм съгласен,че не търсат често шофьори обаче. :( :( :(
Заглавие: Re:Мастер Стийл Профайлс АД
Публикувано от: stoil nedev - Понеделник, 07 Май, 2012, 17:54:54
Работих там преди време за около половин година. ето ги нещата:
Работи се както в България вътрешно така също и навън в Европа. Заплащането е 0.12 ст.на км. плюс измислени командировъчни суми за различните държави. Например: Румъния 20 до 40 евра за целия курс отиване и връщане. Унгария 60 евро твърдо. Полша 60 евро твърдо. Всички други държави са с твърдо заплащане. За хубавите релаций си има хора които да ги карат и те си докарват хубави парички . Халал да са им. По принцип въртиш вътрешно в БГ и тук там до Унгария или Румъния. Пари се дават с около месец до два закъснение но винаги си ги взимаш. Чака се често много време за товар.  Заплатата която си заработваш в следствие на дългите чакания  се явява доста смешна сума ( срам ме е да я кажа) но пък е сигурна!!! Удръжките са единственно за телефон ако надвишиш лимита ..... а няма как да не стане това. При напускане макар бавно и много мудно си получаваш всичко което си изработил и необходимите документи. 
Иван Димитров Кисов - Шефа на транспорта е пичага и половина  ;) понякога увърта за някой неща но.....аз поне няма как и за какво да го виня като знамкакви триволтови малоумници има върху главата си почти по 24 часа на ден :-X.
Това в общи линии беше преди време сега не знам как е ??? Нямам и представа как стоят нещата с вътрешното им каране Дания-Франция нито що за човек е новия заместник на шеф.транспорта- бивш бецаджийски кадър ???
60-70% от колегите приеди поне бяха готини ;)