Проблема е че нямам стаж на тир,иначе имам опит на камиони.
Имам и всички документи на света.
АДР - Обучение на водачи на МПС за превоз на опасни товари в съответствие с Наредба 40 на МТ. Това обучение обхваща трите модула: основен курс, превоз на опасни товари в цистерни, превоз на взривни вещества и изделия.
Карта за дигитален тахограф.
Професионална компетентност за превоз на товари.
Квалификационна карта на водача за товари.
Европейска здравноосигурителна карта.
Международен паспорт.
Валидно свидетелство за психична годност.
Категории МПС: A, B, C, D, BE, CE, DE, T кт, M
Баце ,кат се има навпредвид изискванията на повечкото фирми в момента за стаж ,а на някой и способността да управляваш совалки,да знаеш минимум 3 западни езика ,руския отделно и поне или писмено или говоримо китайски ,да имаш минимум полу висше или висше образование по икономика или нещо от сорта.
Твоят проблем наистина се задълбочава,тъй че слушай ко ти мъцам па прай ко знаш,та:
1 Или украсяваш работата със стажа или минаваш на 2 и 3
2 Хващаш се на работа у първата измекярска фирма за без пари с идеята,че трупаш стаж (такава фирма ше намериш от http://anti-trans.blogspot.com/ )
3 Мислиш за или намираш някой познат да те реди у неговата фирмица
Тва баце мое ти мъцнем за в моменто,силно се надам някой или някои съфорумец/и да ти даде по-конструктивни идейки.
Но едно ше ти мъцна,реши ли човек твърдо ,ша стане.
Колега отивай в ПИМК-а поне ще натрупаш опит пък и някакви пари ще взимаш.Вярно няма да забогатееш но поне ще си покриваш разходите.В момента взимат хора без опит , но трябва да подпишеш 3 год. договор с 5000лв. неустойка , ако напуснеш.Другия вариант е да им кажеш , че имаш опит.Като отидеш там ще те питат как се взима Толл-колект , как се попълва карнет с навигация дали можеш да работиш.
Хвани някой познат да ти обясни кое как става няколко пъти и се пробвай.
Един приятел почна там преди няколко месеца и засега не се оплаква взима си парите от курса след 15-20 дена.
ПС. това не е реклама да не си помисли някой , но за начинаещ е някакво начало.
Мерси колега,още в понеделник ще им се обадя.
На сайта няма нищо обявено по принцип.
Цитат на: kickerlike - Събота, 03 Декември, 2011, 14:41:52
Колега отивай в ПИМК-а поне ще натрупаш опит пък и някакви пари ще взимаш.Вярно няма да забогатееш но поне ще си покриваш разходите.В момента взимат хора без опит , но трябва да подпишеш 3 год. договор с 5000лв. неустойка , ако напуснеш.Другия вариант е да им кажеш , че имаш опит.Като отидеш там ще те питат как се взима Толл-колект , как се попълва карнет с навигация дали можеш да работиш.
Хвани някой познат да ти обясни кое как става няколко пъти и се пробвай.
Един приятел почна там преди няколко месеца и засега не се оплаква взима си парите от курса след 15-20 дена.
ПС. това не е реклама да не си помисли някой , но за начинаещ е някакво начало.
Ето за това фирми като ПИМК ще продължават да си я карат по същия начин и много колеги ще продължават и те да им работят за тоя дето духа.
Според мен не е добра идеята да се хващаш на въдицата на фирми като ПИМК само колкото да се каже,че си на работа и трупаш стаж.
Ако самите ние не го предотвратим това то няма кой да ги накара да спрат да се подиграват с нас и да се научат да уважават и оценяват нашия труд.
Давам ти два телефона фирмата се казва БРС и е в Пловдив но по принцип е белгийска, не съм сигурен дали взимат хора без опит но не ти пречи да кажеш, че имаш известен опит и ако е необходимо и да послъжеш,работата е предимно с контейнери и по принцип не е много лесна но те уверявам че парите се дават редовно,камионите са ДАФ и са само нови и ако нещо повече те интересува можеш да ме питаш.
032620217 032650088
Цитат на: Никола Филчев - Събота, 03 Декември, 2011, 18:32:19
Мерси колега,още в понеделник ще им се обадя.
На сайта няма нищо обявено по принцип.
;D ;D ;D Абе, Филчев, ти сега ли прохождаш? ??? ??? ??? Ама да знаеш, че и оня ::) горе няма си го прости!
Значи, натрупал си стаж за квалификация ама ти се джитка у фирма къде те нямат за човек-ПИМК, а? Бааа си, стараем се да вмъкнем разум и смисъл у живота на хората, но по скоро им вдигам пушека!
http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=148.0
http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=1404.0
http://www.driver-bg.eu/index.php?topic=1337.0
http://www.driverbg.net/cgi-bin/forum?n=0&w=1264627979&ser=2http://www.driverbg.net/cgi-bin/forum?n=0&w=1223553542&ser=2
http://anti-trans.blogspot.com/2010/08/blog-post.html
Прочетете това преди да сте гепили влака или подписали хартийката за 5000лв! ;)
То се се въртят в кръг нещата . Или фирмата няма да е читава или ако е читава стажа няма да ми стига . Аз дори и да послъжа за стажа ,предполагам че има специфични неща извън шофирането с който ще ми е трудно да се справя като не съм виждал как става номера . А и в трудовата книжка няма да го има стажа.
Не се комплексирай , след като си карал в България малко неща могат да ти се опрат . По пътищата има колеги и винаги можеш да попиташ как стават нещата.Никой не се е родил научен .Дори и най-големите са започнали от някъде.
Цитат на: Никола Филчев - Неделя, 04 Декември, 2011, 00:36:51
То се се въртят в кръг нещата . Или фирмата няма да е читава или ако е читава стажа няма да ми стига . Аз дори и да послъжа за стажа ,предполагам че има специфични неща извън шофирането с който ще ми е трудно да се справя като не съм виждал как става номера . А и в трудовата книжка няма да го има стажа.
Моят съвет е да намериш някой познат и като начало да направиш няколко курса с него, за да видиш кое как става.