Новото име на Пимк е това,да знаете,ако се появат из Джобса
АЙ ПИ ТРАНС АД . Пловдив. 4003 гр.Пловдив,ул."Рогошко шосе"№36. :)
Със старото име сигурно не им върви. :) Ама те хората са казали, нова година, нов късмет.
Да не са били цигари? Защото какво им е на филтрите? Те май не са забранени... Така мисля.
За цигари да,но за филтър хартия е абсурд,това не е акцизна стока в ЕС.Или Табак което е най вероятно.
Здравейте
Мисля да отивам в ПИМК.
От колеги които работят там съм чувал противоречиви неща.
Дайте повече информация.
Цитат на: kombayner - Петък, 04 Февруари, 2011, 12:54:19
Здравейте
Мисля да отивам в ПИМК.
От колеги които работят там съм чувал противоречиви неща.
Дайте повече информация.
и
Незнам колега , наистина има добри и лоши мнения.Имат вече доста камиони може би около 400 , но аз до колкото знам се кара предимно Европа-турция имаш и митници защото все пак си товарил от турция или в Италия / Испания си взел ремаркето.Около коледа бяха взимали доста нови композиций.
В понеделник ще се пробвам и ако ме вземат
до месец, два ще е ясно дали са транспортна
или туристическа фирма ;D
Цитат на: kombayner - Петък, 04 Февруари, 2011, 17:39:49
В понеделник ще се пробвам и ако ме вземат
до месец, два ще е ясно дали са транспортна
или туристическа фирма ;D
Успех колега и добре дошъл в форума :)
Благодаря!
Сайтът на фирмата:
http://www.pimk-bg.eu/ (http://www.pimk-bg.eu/)
Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Неделя, 06 Февруари, 2011, 14:21:09Сайтът на фирмата:
http://www.pimk-bg.eu/ (http://www.pimk-bg.eu/)
Баце , аз сега се чуда друго щом и смениха името и надписите по камионите и ремаркетата ли ще сменят ???
Днес срещнах два Актроса на автомагистрала "Тракия" и си бяха със старите надписи. ::)
Сигурно пак някъква далавера ще правят,може някое данъче или задължение да икономисат по този начин ;D.
Колеги погледнете какво открих преди малко и още не мога да повярвам : :o :o :o
Г-н Филипов, кога започнахте да се занимавате с международен транспорт?
- През 2000 г. купих първия си камион. Тогава произвеждахме снаксове с играчки за Косово и Албания, но нямаше пътуващи наши превозвачи за там. След това купих втори камион, защото един не ми стигаше. После изкарахме лиценз за международен превоз и започнахме да се учим от АБВ. Разбрах, че на пазара има ниша за големи камиони. И първите 30 бяха от този тип. През 2004 г. е първата ми сделка с "Балкан стар". Договорихме специална цена с 15% отстъпка за членове на сдружението на международните превозвачи, които искат да купят мерцедес. Заявих 40 камиона, но в един момент се оказа, че и те не ми стигат, а много колеги се оказа, че не могат да купят заявените от тях и фирмата ми се оказа със 133 камиона.
- Как ви се отрази кризата?
- През 2009 г. кризата започна сериозно да се усеща в цяла Европа, но ние работим с пазари от трети страни - основно с Турция, за която изпълняваме поръчки към Европа или към Африка. Едни от първите превозвачи сме за Мароко и за Тунис. Чувам, че и за Либия има доста голям интерес. В тези страни кризата се усети много леко. Заради кризата в Европа ние пораснахме, тъй като купихме нови 150 автомобила за периода от средата на 2009 до септември 2010 година. Аз купих камиони втора употреба на доста привлекателна цена, тъй като много колеги от Европа фалираха. Особено изгоден бе пазарът в Германия.
- Тръгнаха ли вече новите камиони и с какъв автопарк и служители разполагате?
- В момента имам 400 превозни средства, като 20 от новите съм вече взел. До 5-6 месеца ще купя и останалите. Ще продам около 20-30 от по-старите и така ще имам тази година около 460 камиона. Всичките са Мерцедес и Рено. Персоналът ми е от 730 души, като от тях 650 шофьори. Един шофьор в "ПИМК" получава месечно между 2000 и 3500 лева. Проблемът е, че ми липсват кадри. Шофьорите поостаряха. Всяка седмица назначавам нови хора, на които им плащам цялото обучение, а то е не по-малко от четири месеца. Най-трудно им е да се справят с документацията, а една грешка при нея понякога струва 13 000 евро глоба за фирмата. За европейския пазар не сме от най-големите фирми, но сме си намерили мястото. За България сме огромна фирма. Докато има шофьори - ще растем.
Статията не е цялата ако някой иска да я чете ето линк - http://paper.standartnews.com/bg/article.php?article=346628
А каква ли е всъщност истината и как от 1 камион стават 400 за има-няма 10 години.Ако някой може да ми го обясни ще съм му много благодарен :).И кой я взима тази заплата :o :o :o в тази фирма........
Цитат на: imter - Вторник, 01 Март, 2011, 20:45:16
А каква ли е всъщност истината и как от 1 камион стават 400 за има-няма 10 години.Ако някой може да ми го обясни ще съм му много благодарен :).И кой я взима тази заплата :o :o :o в тази фирма........
Баце виж човека го казва , почнах със снаксове за Албания после си взел камион , после още един и още един и още един и накрая 460.А за заплатата да не говорим това е поредната подигравка ако някой шофер там зима 3 500лв не знам просто жалко че няма някой колега дето работи там да видим колко пари взимат в реалност а не да лъжат по вестниците..... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
До колкото знам е около 10 пъти по малко,ти си направи сметка колко е ;D ;D ;D ;D,не знам на кой ги разправя тези измислици :).Може и сам да си вярва ;D.
Взимат 400лв.до Мароко а до 3500 как стават незнам.Наскоро един комшия изгоря с около 2000лв от там
Цитат на: Trucker_Boy - Вторник, 01 Март, 2011, 20:34:41
Колеги погледнете какво открих преди малко и още не мога да повярвам : :o :o :o
Г-н Филипов, кога започнахте да се занимавате с международен транспорт?
- През 2000 г. купих първия си камион. Тогава произвеждахме снаксове с играчки за Косово и Албания, но нямаше пътуващи наши превозвачи за там. След това купих втори камион, защото един не ми стигаше. После изкарахме лиценз за международен превоз и започнахме да се учим от АБВ. Разбрах, че на пазара има ниша за големи камиони. И първите 30 бяха от този тип. През 2004 г. е първата ми сделка с "Балкан стар". Договорихме специална цена с 15% отстъпка за членове на сдружението на международните превозвачи, които искат да купят мерцедес. Заявих 40 камиона, но в един момент се оказа, че и те не ми стигат, а много колеги се оказа, че не могат да купят заявените от тях и фирмата ми се оказа със 133 камиона.
- Как ви се отрази кризата?
- През 2009 г. кризата започна сериозно да се усеща в цяла Европа, но ние работим с пазари от трети страни - основно с Турция, за която изпълняваме поръчки към Европа или към Африка. Едни от първите превозвачи сме за Мароко и за Тунис. Чувам, че и за Либия има доста голям интерес. В тези страни кризата се усети много леко. Заради кризата в Европа ние пораснахме, тъй като купихме нови 150 автомобила за периода от средата на 2009 до септември 2010 година. Аз купих камиони втора употреба на доста привлекателна цена, тъй като много колеги от Европа фалираха. Особено изгоден бе пазарът в Германия.
- Тръгнаха ли вече новите камиони и с какъв автопарк и служители разполагате?
- В момента имам 400 превозни средства, като 20 от новите съм вече взел. До 5-6 месеца ще купя и останалите. Ще продам около 20-30 от по-старите и така ще имам тази година около 460 камиона. Всичките са Мерцедес и Рено. Персоналът ми е от 730 души, като от тях 650 шофьори. Един шофьор в "ПИМК" получава месечно между 2000 и 3500 лева. Проблемът е, че ми липсват кадри. Шофьорите поостаряха. Всяка седмица назначавам нови хора, на които им плащам цялото обучение, а то е не по-малко от четири месеца. Най-трудно им е да се справят с документацията, а една грешка при нея понякога струва 13 000 евро глоба за фирмата. За европейския пазар не сме от най-големите фирми, но сме си намерили мястото. За България сме огромна фирма. Докато има шофьори - ще растем.
Статията не е цялата ако някой иска да я чете ето линк - http://paper.standartnews.com/bg/article.php?article=346628
Хайде да си го класираме за работодател, превозвач, предприемач-бизнесмен на десетилетието!!!!!!!!!!
Цитат на: Trucker_Boy - Вторник, 01 Март, 2011, 20:49:39
Цитат на: imter - Вторник, 01 Март, 2011, 20:45:16
А каква ли е всъщност истината и как от 1 камион стават 400 за има-няма 10 години.Ако някой може да ми го обясни ще съм му много благодарен :).И кой я взима тази заплата :o :o :o в тази фирма........
Баце виж човека го казва , почнах със снаксове за Албания после си взел камион , после още един и още един и още един и накрая 460.А за заплатата да не говорим това е поредната подигравка ако някой шофер там зима 3 500лв не знам просто жалко че няма някой колега дето работи там да видим колко пари взимат в реалност а не да лъжат по вестниците..... ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Тракер и да има няма да кажат,защото мишките от офиса и тука се навряха(за един съм на 95% сигурна)
но да речем че не взимат и 1/4 устройва ли те като инфо...и защо ли все не му стигат кадли .Като искам да подчертая,ако трябва и с червено противно на други ми писания смея да твърдя ,че г-н Илиан Филипов може би не знае 70% какво става въ фирмата му,може и да подписва такива отчети,но какво влизат в картите на хората-това да отговорят канц.мишки.Колкото и да се променя човек,надали чак толкова към лошо,а той като момче и тийнейджър беше душата на компанията.Наивен е със сигурност ,че вярва на тези под него...Г-н Филипов отвори си очите и ушите...
Да добавя,че неискам да се почва със ЛС от незнайни потребители,
??? :o :o иии ша отидеш ами отиди и си плати :( >:( ;D ;D ;D
Цитат на: Trucker_Boy - Вторник, 01 Март, 2011, 20:34:41
Колеги погледнете какво открих преди малко и още не мога да повярвам : :o :o :o
Г-н Филипов, кога започнахте да се занимавате с международен транспорт?
- През 2000 г. купих първия си камион. Тогава произвеждахме снаксове с играчки за Косово и Албания, но нямаше пътуващи наши превозвачи за там. След това купих втори камион, защото един не ми стигаше. После изкарахме лиценз за международен превоз и започнахме да се учим от АБВ. Разбрах, че на пазара има ниша за големи камиони. И първите 30 бяха от този тип. През 2004 г. е първата ми сделка с "Балкан стар". Договорихме специална цена с 15% отстъпка за членове на сдружението на международните превозвачи, които искат да купят мерцедес. Заявих 40 камиона, но в един момент се оказа, че и те не ми стигат, а много колеги се оказа, че не могат да купят заявените от тях и фирмата ми се оказа със 133 камиона.
- Как ви се отрази кризата?
- През 2009 г. кризата започна сериозно да се усеща в цяла Европа, но ние работим с пазари от трети страни - основно с Турция, за която изпълняваме поръчки към Европа или към Африка. Едни от първите превозвачи сме за Мароко и за Тунис. Чувам, че и за Либия има доста голям интерес. В тези страни кризата се усети много леко. Заради кризата в Европа ние пораснахме, тъй като купихме нови 150 автомобила за периода от средата на 2009 до септември 2010 година. Аз купих камиони втора употреба на доста привлекателна цена, тъй като много колеги от Европа фалираха. Особено изгоден бе пазарът в Германия.
- Тръгнаха ли вече новите камиони и с какъв автопарк и служители разполагате?
- В момента имам 400 превозни средства, като 20 от новите съм вече взел. До 5-6 месеца ще купя и останалите. Ще продам около 20-30 от по-старите и така ще имам тази година около 460 камиона. Всичките са Мерцедес и Рено. Персоналът ми е от 730 души, като от тях 650 шофьори. Един шофьор в "ПИМК" получава месечно между 2000 и 3500 лева. Проблемът е, че ми липсват кадри. Шофьорите поостаряха. Всяка седмица назначавам нови хора, на които им плащам цялото обучение, а то е не по-малко от четири месеца. Най-трудно им е да се справят с документацията, а една грешка при нея понякога струва 13 000 евро глоба за фирмата. За европейския пазар не сме от най-големите фирми, но сме си намерили мястото. За България сме огромна фирма. Докато има шофьори - ще растем.
Статията не е цялата ако някой иска да я чете ето линк - http://paper.standartnews.com/bg/article.php?article=346628
Отдавна не бях чел такива смешки. Снаксове с играчки, казва човека. Изобщо не обичам Турция и турците, но кога Турция стана "трета страна"? Много колеги от Европа били фалирали и този им изкупил камионите. Да не им дойде на ум само скоро, че са фалирали заради подбиването на цените от такива "превозвачи". Че тогава ще трябва да се изнасят от пазара в Западна Европа.
Колега,Турция се явява трета страна,защото,когато пьтуваш с TIR карнет а камиона е БГ,товара е от Испания,и.. разтоварваш в Турция.Затова казва,че пьтуват за трети страни.Ти можеби,не си работил с карнети,затова не знаеш какво е определението за "трета страна".Човек се учи цял живот.Не е срамно да не знаеш,срамно е да не питаш,нали
Работил съм с TIR-карнет и имам представа. Но по твоето определение например и Япония се явява трета страна и ми звучи смешно.
Щом ти е смешно, значи отиваме към заяждане. Ако наистина си работил, няма как да не знаеш, че и Япония ще бъде 3-та страна, при положение, че камиона е от България, товариш примерно от да кажем Сърбия и разтоварваш в Япония. Познанията ти за международния транспорт, колега явно все още са на ниво училище, затова пак ти казвам, че не е срамно да питаш, преди да ти става смешно.
Основание за редакция: Оправи правописа малко и наблегни на съкращенията!
Един колега, който работи там, ми каза че с мъка стигал до 1800 лв. Като първите 3 месеца му удържали по около 300 лв. за обучение и ги давали на неговия сменник за това.
Основание за редакция: Оправи правописа малко!
Цитат на: Niko60 - Събота, 26 Март, 2011, 13:30:37
Щом ти е смешно, значи отиваме към заяждане. Ако наистина си работил, няма как да не знаеш, че и Япония ще бъде 3-та страна, при положение, че камиона е от България, товариш примерно от да кажем Сърбия и разтоварваш в Япония. Познанията ти за международния транспорт, колега явно все още са на ниво училище, затова пак ти казвам, че не е срамно да питаш, преди да ти става смешно.
Основание за редакция: Оправи правописа малко и наблегни на съкращенията!
Нещо не ти е ден днес да ми разясниш нещата за международния транспорт. Нищо лично, но не ми давай съвети по въпроси, по които не съм ти искал мнение или помощ!
Не бих искал да влизам в полемика,но не би трябвало да се изказваш по вьпроси,по които си крайно некомпетентен!
Цитат на: Niko60 - Събота, 26 Март, 2011, 17:49:29
Не бих искал да влизам в полемика,но не би трябвало да се изказваш по вьпроси,по които си крайно некомпетентен!
Колега, в правописа на българския език има правило за поставяне на интервал след използване на запетая. Освен това думата "въпроси" се изписва с буквата "Ъ", а не с "Ь". Няма да коментирам останалите ти пропуски в правописа, които редактирах с оглед по-лесното им разчитане от останалите потребители. А в други форуми за подобно поведение би получил бан. Аз ще се въздържа за момента от подобна санкция, и същевременно ще те помоля да спазваш приличен тон в общуването във форума.
Яааа...ти не търпиш критика. Явно не си ми колега, а начален учител по правопис.Администрирай си сайта и не вземай отношение по вьпроси които не са от твоята компетентност.А колкото до "бан", това наистина ще покаже,колко ти е било смешно за "третата страна".Ами чао,прекратявам тази безмислица.
:) Оспамихте хубавичката тема :o ама онзи твой познат 1800лв. за три месеца ли взима и европейска или турска релация (към Nico60)
Цитат на: Niko60 - Събота, 26 Март, 2011, 18:40:52Яааа...ти не търпиш критика. Явно не си ми колега, а начален учител по правопис.Администрирай си сайта и не вземай отношение по вьпроси които не са от твоята компетентност.А колкото до "бан", това наистина ще покаже,колко ти е било смешно за "третата страна".Ами чао,прекратявам тази безмислица.
За пореден път ще те помоля публично да не ми даваш съвети по въпроси, по които не съм ти искал съвет или помощ. Бих могъл да го направя и в лично съобщение, но считам, че и останалите трябва да разберат позицията ми.
Здравейте колеги, за фирма ПИМК, се пишат много неща. Истината е малко по различна. Бедата на г-н Филипов, е, че не е наясно какво става в неговата фирма. Назначил си е сума началници, които нищо не правят но взимат големи заплати и не ги интересува за шофьора. Ако имаш проблем и се обърнеш към него вдига рамене и казва, не знам. От такъв човек какво да очакваш. Когато трябва да тръгнеш за курс ще ти извадят душата, но когато питаш за заплата все не знаят. Така не се работи.
За съжаление повечето "превозвачи" са едни и същи. Споделям напълно мнението ти, че ги интересуват единствено техните неща. Да им се движи камиона и да им носи приходи. А шофьора и неговите проблеми винаги остават на заден план.
Здравейте, искам да ви осветля по подробно за фирма ПИМК, та започнах във фирмата, с уговорката, че първите 3 курса ще взимам 1-ви курс 500лв., 2-ри курс 550 и 3-ти курс 600лв. Като на всеки курс, ти се удържат по 10 процента. Или от 500 лв., като ти ги удържат остават 450 лв.Още 60 лв., за осигуровки, остават 390. Като си вземеш нещо за ядене, като си налееш бензина в колата да отидеш до там, като си купиш цигари стават около 250 лв. Или ти остават чисто 140 лв. Ако не си връзкар пращат те примерно до Алхесирас, курса до там е 1600лв. За двойка падат ви се по 800 лв., държат те там междо 5-6 до 10-12 дена, за товар. От там те пратят до Унгария, там стоиш 3-4 дена и целия курс станал около 20-22 дена, месеца минал с един курс. Удържат ти 10 процента това са 80 лв. Удържат ти осигуровки 60лв. И ти остават 660 лв., като си сметнеш разходите около 250 лв. ти, остават 410 лв., за един цял месец. Ако си връзкар те държат там не повече от 2-3 дни и ти дават директен курс до България. И целия курс го правиш за не повече от 10-12 дена, ако си старши вземаш 1100 лв., а другия взема 500лв. Като сте на равни начала и ти, удържат за нафта, тъй като всеки камион гори за себе си. Колкото иска може и нищо да не вземеш накрая, затова си направете сметката дали си струва да работите за 400 лв. цял месец. Иначе парите ги превеждат след всеки отчет след 15-20 дена. Дано съм бил полезен.
Trucker_Boy, много интересна статийка и 'факти' за ПИМК и...как от тъп шофйор се става 'умен' бизнесмен....
-...през 90-та имах си собствен трак с лиценз. И за "нещастие" посетих и Албания. И не само аз , а и колеги... И то много!!!
На Границите не успяваха да обработят ТИР-карнетите. Чакахме на опашка с денонощия. А, Най-лошото бе, че курса бе еднопосочен пълен,-на връщане празен, а навлото бе символично.
При случай , че изнесеното от г-н Филипов е вярно- то тогава аз съм ПИМК. Или.. колегите , с който чакахме с денонощия... (без да се въртят колелата!)
- ...а за снакса с играчки-
поредната измислена " вълшебна приказка".
Нещо като Рокфелер- колко бил умен и как забогатял от лъскане на ябълки. Сетил се да ги лъска.. а не ща да анализирам, колко други са ги продавали по онова време ОБЕЛЕНИ... и вероятно с подобаващи екстри... ???
Той наистина е лъскал ябълки и ги е продавал. Но по някое време умрял чичо му и му оставил наследство няколко милиона. :)
колеги ако някой чака преводи от ПИМК има да чака отчетите са при батко ви СТОЯН нафтаджията човека нямал време да се оправя с тях имал много работа
колега вьв фирма ПИМК всички които са под г-н Филипов тоест АДМИНИСТРАЦИЯ крадат и льжат като за световно Господин Филипов сигурно ще си окачи вьжето ако разбере как го мамят тези на които разчита
Господин Филипов да си отвори очите и да прогледне а не да се чуди защо му бягат шофьорите дето знаят турски не че тези дето не го знаят не се оправят
не се ли сеща гн Филипов че шофьорите са тези които го хранят него и неговите така наречени началници а те са свикнали все да прехвьрлят вината на шофьорите те за нищо не са виновни и винаги излизат сухи от водата това не е фирма това е пьлен БАРДАК
Причина за редакция: Четири поредни публикации!
Цитат на: Niko60 - Събота, 26 Март, 2011, 10:40:49
Колега,Турция се явява трета страна,защото,когато пьтуваш с TIR карнет а камиона е БГ,товара е от Испания,и.. разтоварваш в Турция.Затова казва,че пьтуват за трети страни.Ти можеби,не си работил с карнети,затова не знаеш какво е определението за "трета страна".Човек се учи цял живот.Не е срамно да не знаеш,срамно е да не питаш,нали
Колега ли си-незнам, а и не знам до колко си учил и ти! Дали си шофьор или някое спедиторче с объркана фантазия. Сега да мъцнем и аз с моята мъглява престава за транспорт нещичко:
Според мен, ,,трета страна" е онзи свят където икономиката и жизнения стандарт е на друго ниво. Сиреч това в Азия, Африка и други страни.
Аз не съм чувал и ТИР карнет за трета страна. Виж, ако става въпрос за разрешително, да! За това се издава СЕМТ или се взема разрешително за трета страна на разтоварване ;), мислим!
Хайде със здраве!
Боби, и на мен тогава ми мина през ума за TIR-карнетите и СЕМТ-овете, ама предпочетох да не споря с колегата. Няма смисъл просто.
Колеги според вас някой нормален и разумен човек живеещ в тази държава,вярва ли на приказката за ПИМК.А може би народа е свикнал и вярва на такива приказки,в последните дни пак ни разказват една такава,подобна приказка,но в по голям мащаб -"Кремиковци".Колко ли хора ще повярват в нея?
(http://www.picvalley.net/u/2942/9039162811314356251309036072pKt1SrddbNPIal2DenhJ.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2942/9039162811314356251309036072pKt1SrddbNPIal2DenhJ.JPG)
Сделка за 100 камиона на стойност 14 млн. лева бе сключена на ,,Автосалон Пловдив", който се проведе в рамките на 66-ия Международен технически панаир. Българската фирма ,,Пимк" купи тежкотоварните возила ,,Actros-1844" от представителя на ,,Мерцедес" у нас - ,,Балкан стар".
,,В момента обемите на вноса и износа са много големи, икономиката се съживи, затова решихме да инвестираме в нова техника", посочи Илиян Филипов, съсобственик на ,,Пимк", която е една от най-големите транспортни компании в България. Новите 100 камиона ще извършват курсове из цяла Европа и Близкия Изток.
Да ви върви по вода, пожела Георги Гергов, пълномощник на председателя на Управителния съвет на Международен панаир Пловдив, минути след като Илиян Филипов получи ключовете на 100-те камиона и два джипа ,,GL-Class".
Тази сделка беше обявена официално в края на август миналата година.
След това по време на панаира, повторно....та скоро ще честваме годишнина :)
Цитат на: Ina - Неделя, 26 Юни, 2011, 16:54:35
Тази сделка беше обявена официално в края на август миналата година.
След това по време на панаира, повторно....та скоро ще честваме годишнина :)
Информацията за сделката е наистина доста стара , но я качих защото е интересно как 100 камиона на стойност 14 млн. лева и два джипа се купуват за сметка на хората ,които работят там.От друга страна тази стъпка по време на криза е доста опасна ,защото не се знае дали ще има работа за всичките тези камиони и хората работещи там. ;)
Цитат на: Trucker_Boy - Неделя, 26 Юни, 2011, 15:53:16
(http://www.picvalley.net/u/2942/9039162811314356251309036072pKt1SrddbNPIal2DenhJ.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2942/9039162811314356251309036072pKt1SrddbNPIal2DenhJ.JPG)
Сделка за 100 камиона на стойност 14 млн. лева бе сключена на ,,Автосалон Пловдив", който се проведе в рамките на 66-ия Международен технически панаир. Българската фирма ,,Пимк" купи тежкотоварните возила ,,Actros-1844" от представителя на ,,Мерцедес" у нас - ,,Балкан стар".
,,В момента обемите на вноса и износа са много големи, икономиката се съживи, затова решихме да инвестираме в нова техника", посочи Илиян Филипов, съсобственик на ,,Пимк", която е една от най-големите транспортни компании в България. Новите 100 камиона ще извършват курсове из цяла Европа и Близкия Изток.
Да ви върви по вода, пожела Георги Гергов, пълномощник на председателя на Управителния съвет на Международен панаир Пловдив, минути след като Илиян Филипов получи ключовете на 100-те камиона и два джипа ,,GL-Class".
Това ми звучи повече като безплатна реклама за Балкан стар. 14 милиона ! Или около 2 150 000 ДДС. Интересното е , че за 18 чисто нови камиона Volvo HF 12 460к.с. Евро 5 закупени от Швеция, фирмата прави подарък 2 камиона. Цена на влекач 59 000 Е.
Здравейте колеги ! Преди 1 год. работих във фирма ПИМК като межд.шофьор, но напуснах заради друга работа (за повече пари-сезонно) извън транспорта и сега реших пак да се върна да работя в ПИМК като межд.шофьор. Обаждам се аз по телефона в ПИМК за работа като обяснявам,че съм работил преди година във фирмата и искам пак да работя, а от фирмата ми отговарят,че вече имало нови условия за бившите техни шофьори които са напуснали и искат пак да се върнат във фирмата. Трябвало да се подпише 3 годишен Договор за работа с тях,със Неустойка на Договора от 5000 лева като също и трябвало да се подпише Записна заповед за тези 5000 лева Неустойка. :o ;D След като ми казаха тези нови условия аз само им се изсмях по телефона и прекратих разговора. Тези хора са изпушили тотално,та кой трезво мислещ бивш техен шофьор ще подпише такъв Договор. Това не прилича на Договор за работа а на "Предбрачен Договор". ;D Явно поради голямото текучество на шофьори от ПИМК са решили по този начин да си задържат шофьорите със "Предбрачни договори". ;D Само не знам дали ще има балъци да им подпишат такива договори... ???
Има балъци...аз го подписах. Кажи какво те притеснява в договора? Хората ако имаха 5000 лева да ги дадат, нямаше да търсят работа. На интервюто изрично ми се намекна няколко пъти с по-висок тон 5000 лева. Да си кажем честно, по този начин могат да изплашат някое лапе отишло за стаж там. Аз когато реша, тогава ще напусна.
Колега, 5000 лв хич не са малко пари. Поне за мен....
Цитат на: mancho_0 - Понеделник, 17 Октомври, 2011, 09:51:25
Има балъци...аз го подписах. Кажи какво те притеснява в договора? Хората ако имаха 5000 лева да ги дадат, нямаше да търсят работа. На интервюто изрично ми се намекна няколко пъти с по-висок тон 5000 лева. Да си кажем честно, по този начин могат да изплашат някое лапе отишло за стаж там. Аз когато реша, тогава ще напусна.
Би ли обяснил кое точно налага подписването на подобни записни заповеди? И в коя друга държава трудово-правните взаимоотношения се уреждат по този начин?
Цитат на: admin - Понеделник, 17 Октомври, 2011, 11:13:02
Цитат на: mancho_0 - Понеделник, 17 Октомври, 2011, 09:51:25
Има балъци...аз го подписах. Кажи какво те притеснява в договора? Хората ако имаха 5000 лева да ги дадат, нямаше да търсят работа. На интервюто изрично ми се намекна няколко пъти с по-висок тон 5000 лева. Да си кажем честно, по този начин могат да изплашат някое лапе отишло за стаж там. Аз когато реша, тогава ще напусна.
Би ли обяснил кое точно налага подписването на подобни записни заповеди? И в коя друга държава трудово-правните взаимоотношения се уреждат по този начин?
Ще кажа или по точно ще цитирам г-н.Христо Христов
-Фирма пимк не е школа омръзна ни да учим хората и да ги подаряваме на други фирми.
Интересно беше че от 11 човека на интервюто само 2-3 бяха шофьори.Другите мъже бяха бояджии,пазачи и т.н. и ги вземаха на работа защото не са школа за шофори.
Цитат на: BoBy_BoY - Сряда, 13 Април, 2011, 17:46:56
Цитат на: Niko60 - Събота, 26 Март, 2011, 10:40:49
Колега,Турция се явява трета страна,защото,когато пьтуваш с TIR карнет а камиона е БГ,товара е от Испания,и.. разтоварваш в Турция.Затова казва,че пьтуват за трети страни.Ти можеби,не си работил с карнети,затова не знаеш какво е определението за "трета страна".Човек се учи цял живот.Не е срамно да не знаеш,срамно е да не питаш,нали
Колега ли си-незнам, а и не знам до колко си учил и ти! Дали си шофьор или някое спедиторче с объркана фантазия. Сега да мъцнем и аз с моята мъглява престава за транспорт нещичко:
Според мен, ,,трета страна" е онзи свят където икономиката и жизнения стандарт е на друго ниво. Сиреч това в Азия, Африка и други страни.
Аз не съм чувал и ТИР карнет за трета страна. Виж, ако става въпрос за разрешително, да! За това се издава СЕМТ или се взема разрешително за трета страна на разтоварване ;), мислим!
Хайде със здраве!
Абе, чай и аз да мъцна, нищо че е стара тема ;D
От международен транспорт не разбирам, ама според мен, "трета страна" си е "трета страна".... виж, страна от третия свят е съвсем друго...
Май говорите за едно и също с различни думи ;D
Така название "трета страна " има ,ТИР карнет за тях има ,наричасе 4листов карнетTIR-EU .
Този тип карнети се използват когато се товари от страна която е от Европеиската общност и карнета се задеиства от тяхна митница , а товара е за Турция.Като се натовари от страна която е в Европеиския съюз камиона които се движи с 4листов карнет не трябва да минава през страна която не е членка на Европеиския съюз докато стигне до Турция където се затваря карнета.В случеят Турция се явява "трета страна".Като "третата страна задължително трябва да граничи с страна която е членка в Европеиския съюз.При работа с 4листов ТИРкарнет трябва да има само едно задеистваща и една завършваща митници."Трети страни" са Турция,Сърбия,Хърватия,Русия и др.Предполагам ,че това е имам предвид колегата Niko60.
А не съм спедиторче (да не ме помислите за такъв) шофиьор съм.
Не мога да се начудя защо още се спори и се говори за ТРЕТА СТРАНА, това не е за ТИР-карнет название,никъде в ТИР не се споменава "ТРЕТА СТРАНА",без ТИР карнет можеш да пътуваш където си поискаш(Турция,Сърбия,Хърватска,Норвегия,Швейцария). За целта се правят декларации,препратници и др.Трета страна се използва само за РАЗРЕШИТЕЛНО,дори и да имаш ТИР-карнет и товариш от Германия за Турция ти трябва разрешително за ТРЕТА СТРАНА или се прави реекспорт(обмитява се в България и се задейства нов Тир за Турция,Русия и т.н),но тогава на ТИР карнета се пише България страна получател.Когато се пътува със СЕМТ,СЕМТ-а е разрешителното за ТРЕТА СТРАНА.
Абе, колеги! Темата ако ме не лъжат очите не е ни за карнета, ни за третата или четвъртата страна.
Едно време учителката по български щеше да ви изрисува по една чиста двойка, с послеслов "не си попаднал на темата".
.........И цело лето щехте да четете за АЙ ПИ ТРАНС. ;D ;D ;D
Цитат на: комбайнер - Вторник, 18 Октомври, 2011, 21:33:14
Абе, колеги! Темата ако ме не лъжат очите не е ни за карнета, ни за третата или четвъртата страна.
Едно време учителката по български щеше да ви изрисува по една чиста двойка, с послеслов "не си попаднал на темата".
.........И цело лето щехте да четете за АЙ ПИ ТРАНС. ;D ;D ;D
Ама много си прав,за това реших да обясня какво е и да се говори по темата,а не с лирични и други отклонения.
В спора, който се водеше в по-горните постове, никъде не се споменаваше за СМR, а беше за това, че нямало название "трета страна" при ТИР-карнетите и затова реших да дам пример с предишния си пост. Поразрових се из гугъла днес и ето показвам неща ненаписани от мен. http://mitnici.eu/?action=n&id=10615
Цитат на: LKW - Сряда, 19 Октомври, 2011, 02:42:45
В спора които се водеше в по горните постове никъде не се споменаваше за СМR, а беше за това ,че нямало название "трета страна" при ТИРкарнетите и затова реших да дам пример с предишния си пост. Поразрових се из гугала днес и ето показвам неща не написани от мен http://mitnici.eu/?action=n&id=10615
Дори и да имаш такъв Тир той не ти върши работа без СЕМТ,или разрешително за трета страна.
1."Двустранен превоз" – превоз от/до Република България и до/от друга страна;
2."Транзитен превоз" – превоз, при който се преминава през територията на страна без да е извършено товарене или разтоварване в същата страна;
3."Превоз за/от трета страна":
3.1. превози за/от Общността - извършване на превоз от български превозвач до/от страна-членка на ЕС(вкл. Швейцария и Норвегия) от/до страна извън ЕС;
3.2. За всички останали случаи за/от трета страна означава превоз между две страни различни от Република България;
4."Еднократно разрешително" – разрешително, валидно за един превоз в двете посоки за един автомобил. Носител на разрешителното е моторното превозно средство;
5."Многократно разрешително" – разрешително, валидно за неограничен брой превози, валидно за всички автомобили на превозвача на когото е издадено. Носител на разрешителното е моторното превозно средство, като разрешителното може да се предава на друг автомобил само след напускане на територията на Република България, през останалото време разрешителното се ползва само от един автомобил.
6."Каботаж" – извършване на превоз, при който пункта на натоварване и пункта на разтоварване се намират на територията на една и съща страна.
7. Български превозвач може да извършва международни автомобилни превози на пътници и товари срещу заплащане съгласно Наредба № 11 за международен автомобилен превоз на пътници и товари, само когато притежава лиценз на Общността и заверени копия на лиценза.
Лиценз на Общността не се изисква за извършване на международни превози на товари с моторни превозни средства с товароносимост до 3,5 т или допустима максимална маса до 6 т и за извършване на превози за собствена сметка.
При извършване на международни автомобилни превози на товари от български превозвач на борда на автомобила задължително трябва да се намира заверено копие на лиценз на Общността издадено на името на превозвача извършващ превоза.http://www.rta.government.bg/rejimi.html (http://www.rta.government.bg/rejimi.html)
Превозите на пътници и товари се регламентират от Спогодбата между България и Латвия, подписана в Брюксел на 28 септември 1995 г.
Разрешителните са:
- за/от трета страна
Превозите за/от трети страни могат да се извършват и с ЕКМТ/СЕМТ разрешително.
Hе се изискват разрешителни при:
1. превоз на товари с моторни превозни средства, за които допустимата с товароносимост, включително и ремаркета, не надвишава 3,5 т или допустима максимална маса, включително ремаркета, до 6 т;
2. превоз на домашни вещи при преселване;
3. превоз на животни, технически съоръжения и аксесоари, спортен инвентар, предназначени за спортни прояви;
http://www.rta.government.bg/rejimi/latvia.html (http://www.rta.government.bg/rejimi/latvia.html)
Цитат на: mancho_0 - Понеделник, 17 Октомври, 2011, 09:51:25
Има балъци...аз го подписах. Кажи какво те притеснява в договора? Хората ако имаха 5000 лева да ги дадат, нямаше да търсят работа. На интервюто изрично ми се намекна няколко пъти с по-висок тон 5000 лева. Да си кажем честно, по този начин могат да изплашат някое лапе отишло за стаж там. Аз когато реша, тогава ще напусна.
Колега , струва ми се , че си постъпил меко казано лекомислено - дано не те обиждам! Искам да ти обясня , че с тази записна заповед могат да предявят претенции за възстановяване на сумата , в който и да е момент / ако няма посочен срок / или във всеки последващ такъв / на посочения срок / Пет хиляди наистина са сериозна сума и дано не ти се налага да ги търсиш екстрено ! Разбира се ти пожелавам да не се стига до там ! Успех! PS А това , че под различен предлог някой те принуждава да подпишеш подобен документ се явява престъпление по два члена от НК- Принуда , съставяне на документ с невярно съдържание , а при ползването му също - така , че съставите са общо 3 !
Цитат на: O4ilatia - Неделя, 26 Февруари, 2012, 23:33:28
А това , че под различен предлог някой те принуждава да подпишеш подобен документ се явява престъпление по два члена от НК- Принуда , съставяне на документ с невярно съдържание , а при ползването му също - така , че съставите са общо 3 !
Никакво престъпление не е, напротив перфектен инструмент е - ако е съставен грамотно директно си отива този документ при съдия изпълнителя, и ти се усещаш чак когато вече си с запор на нещо. Самия документ няма никакви условия да влезе в сила, стига да е в падеж, и да е предявен. Предполагам датата на падежа е ден след датата на подписване, и се подписваш че ти е предявен.
За по ясно - ако нанесеш вреда на работодателя, той ще те осъди на общо основание и ще ти прибере кинти, а съвсем отделно може да си предяви и менителницата и да си му я осребриш и нея. Отделно, по негово усмотрение може да ти предяви винаги менителницата, в всеки момент в койтому скимне че си му навредил с нещо, може и неправилно дишане да е ...
Никой с нищо не го е принуждавал шофьора да подписва ... ама дето има една приказка, докато има балъци, ще има и тарикати. Даже може тарикатите да свършат - балъците няма да изчезнат никога, ще останат сами на света и ще трябва се премятат тогава един друг.
...
Както казваше един мой познат адвокат "Подписването на запис на заповед по скоро е един вид показване на готовност и добронамереност от страна на длъжника, че ще върне получените пари в уговорения срок и при уговорените условия, отколкото документ който ще го принуди да върне същите пари, в случай че той няма това намерение". По просто казано, колкото и перфектна да е заповедта, с нея не си тича при съдия изпълнител, а първо се завежда дело в съда, което по принцип се печели от кредитора, НО длъжника има право да обжалва, като в мотивите си е достатъчно само да посочи, че не дължи пари на кредитора. И от тук на татък кредитора трябва да представи на съда неопровержими доказателства (записа на заповед не е сред тях) с който да убеди съда че длъжника наистина му дължи пари. Ако това се случи, чак тогава се търси съдия изпълнител за издаване на изпълнителен лист ..... изобщо цялата процедура е много тромава и свързана с много тичане и разправии и като цяло кредитора е в по кофти ситуация.
Цеко, Цеко....Умник е този, който съумява да избегне неприятностите. А будала е тоз, който се мъчи да излезе от батака, в който сам се е набутал! Ти подпиши заповедта на ПИМК, а после иди доказвай, че нямаш сестра, която е к*рва...Ами ако се окаже, че договорените условия не се изпълняват от ПИМК - кво прайм тогава? Вечно вързани за малката заплата, нали?
Цитат на: ceko1969 - Понеделник, 27 Февруари, 2012, 13:27:26
Както казваше един мой познат адвокат "Подписването на запис на заповед по скоро е един вид показване на готовност и добронамереност от страна на длъжника, че ще върне получените пари в уговорения срок и при уговорените условия, отколкото документ който ще го принуди да върне същите пари, в случай че той няма това намерение". По просто казано, колкото и перфектна да е заповедта, с нея не си тича при съдия изпълнител, а първо се завежда дело в съда, което по принцип се печели от кредитора, НО длъжника има право да обжалва, като в мотивите си е достатъчно само да посочи, че не дължи пари на кредитора. И от тук на татък кредитора трябва да представи на съда неопровержими доказателства (записа на заповед не е сред тях) с който да убеди съда че длъжника наистина му дължи пари. Ако това се случи, чак тогава се търси съдия изпълнител за издаване на изпълнителен лист ..... изобщо цялата процедура е много тромава и свързана с много тичане и разправии и като цяло кредитора е в по кофти ситуация.
Не, не изобщо не е така, нито смисъла на документа е такъв, нито процедурата.
Ще се постарая да напиша малко по подробно, за да не изпадне някой в заблуждение
Записа на заповед е документ с който издателя безусловно се задължава да плати.Според своята правна същност Записът на заповед е формална, едностранна и безусловна сделка.Като ценна книга записът на заповед материализира права,може да бъде залаган и служи като изпълнително основание
В закона има определени задължителни реквизити, които трябва да са оформени по надлежния ред
НАИМЕНОВАНИЕ - самият документ трябва да е назован ,,запис на заповед"
ИЗДАТЕЛ - вписват се името, адреса и ЕГН на лицето което поема задължението.
БЕЗУСЛОВНО ОБЕЩАНИЕ - да се плати определена сума - задължението може да бъде само в пари и без условия.( условие "ще се плати", ако настъпи някакво събитие води до нищожност)
СУМА - конкретно определена, без значение в каква валута
ПАДЕЖ - ако не е посочен, записът на заповед се счита платим на предявяване . ( обикновено издателя се подписва при издаването , че записа на заповед му е и предявен - не е редно, но по този начин получателя си спестява процедурата по предявяването)
МЯСТО НА ПЛАЩАНЕ - ако не е посочено такова, мястото на издаването се смята за място на плащането и за местожителство на издателя
РЕМИТЕНТ - името на лицето, на което или на заповед на което трябва да се плати
МЯСТО И ДАТА НА ИЗДАВАНЕ - Ако не е посочено място на издаване се смята, че е издаден в местожителството на издателя
ПОДПИС НА ИЗДАТЕЛЯ - без подписване от страна на издателя документа няма сила
Ако някои от реквизитите са объркани, или липсват - записа на заповед е нищожен. ( това не означава, че сте се отървали изцяло - тогава този документ може да се ползва като разписка, но вече трябва да се води гражданско дело по общия ред и при общите условия)
След като записа на заповед е в падеж, и е предявен процедурата е много проста
Най сложното е да се разбере какви имоти, коли, банкови сметки има издателя, работи ли някъде на трудов договор, получава ли наеми и т.н.
След като се установи това се прави едно искане до съда да направи запор върху тези неща във връзка с предявяване на бъдещи вземания, след това се завежда едно изпълнително дело, в което няма никакви тънкости - установява се само валидността на записа на заповед, издава се изпълнителния лист и съдия изпълнителя прави последна покана да се плати и след това почва с мародерствата, като не пропуска да събере и всички такси по делата и безумно звучащи хонорари .
В общи линии това е, издателя няма кой знае какви права.
И е безумие да се подписва при постъпване на работа.
Това с 3 годишния договор и 5000 лева са пълни глупости. Аз бях там на такъв договор ( ако изобщо може да се нарече договор ) и си напуснах без проблеми с изключение на това, че последната заплата не ми я платиха ама вече съм ги прежалил тези пари толкова не ми пука. Ако някой е решил да напуска никой не може да го държи на сила с някакви измислени договори. Това според мене е по скоро да плашат новобранците, които тепърва навлизат в професията и доста от тях им се връзват на глупостите.
5 страници писано и нищо не е казано, само порядъчен СПАМ, чрез който се губи смисъла. В началото някой каза че е почнал,пък после не писа. Разбирам че след като фирмата е учебна , то там е пълен осарник и всеки шлосер може да започне.Сигурно е добър старт, но за нищо пари. Този си извод вадя от подобна фирма от Перник с трите букви, където бе моят старт. Сценарият същия, започнал от един Камаз и станал милионер. Честно, не бих изтърпял отново подобна фирма, в която нищо не се знае какво се случва. Съвет към начинаещите, не се учете на далавери като някои "големи тарикати шофери" и ще пробиете на западния пазар :)
... като чета мненията тук си мисля, че коректните работодатели не, че са намалели, а въобще ги няма никакви в България. Коя професия да захванеш, винаги излиза нещо черно! Вчера по новините(04.02) казаха за работещите в държавните фирми и тези в частния сектор. Освен, че за 2012 държавата е назначила много повече служители, но и им плаща по - добре от тези другите. Излиза, че държавата е може би най - коректният работодател.
Не съм съгласен с Вашето мнение, че единственият коректен работодател е държавен собственик. Има и фирми, които не са държавни, но всичко се прави както трябва. Моят баща работи в такава фирма - всичко се плаща точно и навреме, километрите се броят реално, условията на труд са сравнително добри (предвид спецификата на работата), като съвсем наскоро се закупиха нови композиции, всички с климатична инсталация. Работен процес, извършван по време на национални празници се заплаща двойно, а годишният отпуск е по-голям от предвиденото в "Кодекс на труда", освен това могат да ползват и няколко дни профилакториум. Вероятно има и други положително страни, но е видно, че може да съществува транспортна фирма, която не е държавна собственост, но е напълно коректна.
... мисля, че не един и двама ще вдигнат и двете си ръце и ще ме подкрепят, че фирмата в която работи баща Ви(гледам, че на Вие стана разговора..) е някакво изключения. Нещо като, стрък цвете сред цялата плевел! А и си мисля, че фирмата може би не се управлява от българи или е чуждестранна компания, която работи и в БГ.
...нещо извън темата...като за доказателство за думите ми! Аз имам малко стаж в тази професия, но косвено и в действителност видях, поне така ми се струва, много неща. Човек се учи непрекъснато и има още кой знае какво друго да се знае, но... Трябва да си работил в такава обстановка за да разбереш за какво иде реч. Видях как някой работят и им се плаща, други работят и нищо. Тези последните пък, по принуда са се превърнали в дребни кокошкари, които всеки ден точат от горивото. Видях и един човек, който и идея си няма какво е това... да речем мениджънт, или маркетинг, управление на човешки ресурси и т.н Нещо като да назначиш пилот изтребител за главен готвач, а готвача за пилот. Някакъв парадокс, абсурди и какви ли не други простотии се случват в тази държава. За това мисля, че фирмата в която работи баща Ви е за завиждане. Работил съм в частна фирма, но и съм работил и в държавна. Разликата от земята до небето. Частните фирми, до един работят с т.нар черна каса, няма допълнително заплащане за работа по празнични дни, да не говорим някой да те пусне в отпуск. Можеш ли да повярваш, че за цяла седмица, някой може да получи заплащане от 4.50лв!? Сития на гладния не вярвал.... истината е, че държавата е най - коректният работодател сред всичката тази помия тук!
Всъщност фирмата е общинска, затова и в мнението си влагам определение, че не е държавна или частна. Едноличен собственик е Столична община и дружеството извършва пътнически превози на територията на град София.
С мненията Ви съм съгласен, към момента държавният и общинският собственик са най-добрите работодатели и винаги са за предпочитане.
Ай пи адреса ли са си сменили ? ;D
Кажи колега ИванТ коя е тази фирма гласно нека се знае ::)