Трябва ми много време да опиша отношението към работника във тази фирма. Но тъй като не разполагам с такова ако някой иска по-точно инфо мога да дам на скайп "kapitanite".Съвет - пазете се от тази фирма!!!!!!
Колега че тази фирма фантом още ли е жива ?Как тъка не е фалирала до сега?А и нищо ново не казваш за тази фирма то се знае всичко това от години!Дори и от БТВ е известана тази фирма!! ;D ;D ;D
Ем , не се ли носеше мълва че са започнали да плащат там някакви пари 30-40 евро на ден?А иначе чакането за товари , поголовното рязане на нафта и магистрални такси си ги знаем.Пиши колега , тука ще ти е по-лесно отколкото да речем по скайп да пишеш отделно на 5 човека да речем ???Ти колко време си работил там и на камион ли?
Не знам още ли има идиоти с испити от чафка мозъци дето почват работа при бившия СоМат-ски бригадир Илия Трендафилов.
Има , доста хора започват там но изкарват по курс-два и не издържат.При тази схема курса е направен , но не се плаща а чак след 3тия-4тия рейс.Като знам какви хора започват там , направо ме хваща страх но има и много стабилни или имаШЕ.
Значи от каде да започна от обещанията или от нарушенията? Да започнеме с обещанията 10 цента на километър,33e на ден при престои по тяхна вина,10е на чмр, и дотук добре.Започва ме с проблемите, чакането по паркингите, ако имш пари да платиш естественно :за пари за гориво и за товари, понеже в спедицията спят вместо да работят, когато получиш товар тои обикновенно е адр да не говориме, че оборудването за АДР почти няма, но на всичко одгоре ако се опълчиш нарочно те държът по една седмица и като за капак на поредния такъв курс ме накараха да докарам товар по АДР клас 1 без да имам клас.Предполагам всички знаят за какво става дума. Да оставим настрана анексите за 5 месеца, 10 пазя и поне 5 съм унишожил, не стига това ами и смяна на строго определен маршут от ГДБОП да не говориме, че охрана само сам я сънувал. И всичко това за какво, за да ми се задржът отчетите с месец и повече и понеже напуснах аз съм виновния. Щях да забравя трудовия договор на 270 лв за шофьор-международни превози, а доколкото съм запознат трябва да бъде 380 Има още много, но нямам място, колкото по- надълбоко, толкова по- мръсно, и да мога да докажа всичко с документи, а не само на думи. ЗА парите ви е ясно на всички ДВОЙНО счетоводство, не съществуващ преразход, рязане от смяна на валута, рязане от такси и мн. други и накрая равносметката е проста Дължиш им ти като за Хотел в камиона.Ако на някой още не му е ясно да пита...
Баце пролетта за последно бях по Европа. И ми напрай впечатление като карах по тройката в Германия , че от моста на Дунав при Дегендорф се виждаха на пристанището много ремъркета на Фанти Г. Имаш ли инфо защо бяха там?
Имам тези ремаркета идват с кораб по дунава понеже не могат да минат кантарите никаде, от там по разпределение из европа ама не ме питай за срок доставка. ::) ::) ::) ::)
Цитат на: Boroman21 - Сряда, 21 Декември, 2011, 20:47:12
Има , доста хора започват там но изкарват по курс-два и не издържат.При тази схема курса е направен , но не се плаща а чак след 3тия-4тия рейс.Като знам какви хора започват там , направо ме хваща страх но има и много стабилни или имаШЕ.
извиняваи колега но тук не си прав много от колегите които са там са свесни друг е вапроса че ги третират като ............. а те търпят защото нямат избор и наи -интересното е ,че още идват от други фирми
Нямам лоши чувства към колегите ест. но дразня се от това че се подлъгват от обещания и сваляне на звезди.Защо се получава това ?Това с ремаркетата е голяма глупост , не знам защо го измислиха а и преправяната рама на рампа е мани-мани.Извинението на техните спедитори е чисто и просто че са те ЗАБРАВИЛИ , е как става да забравиш цяла композиция някъде по Европа аз не знам.Още ли си бъркат сами АдБлу за волвата?
Колега не ме караи да се смея Волво с работещо Ад-Блу във FANTY-G такова животно нема..................... :D :D :D :D :D
Не е ли ви страх да ги карате по Германия така с неработещо ад блу?
Мда не се съмнявам , те избушиха катализаторите още на 2рия месец от закупуването на влекачите.
Аз карах редовно евро 3, а тези с евро 4 ........ и тук е другата измама плащаш такса за евро 4 а дефакто караш евро 3 да не коментирам разхода на камиона след тази манипулация. Сега когато съм на компа откривам и друга Фалшификация във трудовия договор регистриран съм по шифър от нкп 833222006 което ще рече оператор на пътно строителна техника по точно Валяк а с думи си пише шофьор-международни превози шифара на тази професия е 8324-2006 и разликата в мин. заплата е около 180лв.Taка стигаме до основното ОСИГОРОВКИ!!!!!!!!!
Работете ,работете...
И кучетата знаят далеко да бегат от Фанти-г ,вие немахте ли от кой да чуете бре ,че там не е за хора?
Цитат на: kaloyan Mladenov - Четвъртък, 22 Декември, 2011, 19:39:12
Работете ,работете...
И кучетата знаят далеко да бегат от Фанти-г ,вие немахте ли от кой да чуете бре ,че там не е за хора?
Колега , ти къде работиш ако не е тайна де ?
Цитат на: Boroman21 - Понеделник, 02 Януари, 2012, 21:04:28
Цитат на: kaloyan Mladenov - Четвъртък, 22 Декември, 2011, 19:39:12
Работете ,работете...
И кучетата знаят далеко да бегат от Фанти-г ,вие немахте ли от кой да чуете бре ,че там не е за хора?
Колега , ти къде работиш ако не е тайна де ?
Що пъ да е тайна.
От 18 месеца не практикувам професията...работя за Винпром Пещера...не съм шофьор,в момента ,ма като глеам на къде вървят нещата ,май ,май ...скоро ,че заващам пак геврека.
А иначе що питаш?
Цитат
А иначе що питаш?
Просто от любопитство и да разбера има ли още "стабилни" Видински фирми.
Причина за редакция : Коригиран цитат
Има разбира се ,ма нали се сещаш ,че там треа се спомине некой ,та да се доредиш.
Има много сериозни фирми и във Видин и въобще в България,но никой не ги знае щот хората там си бачкат и всичко им е наред.Ти от Видин ли си?
Знам за некъква Софийска фирма с неколко Манове дето домуват във Видин защото шофьорите са Видинчани и се хвалят че е добре но не и знам името.
В края на миналото лято Фанти-Г бяха направили кампания за набиране на шофьори и спедитори. Аз понеже отбирам и от второто кандидаствах за спедитор. Лично боса ми се обади на телефона и ме покани на среща. На такава покана си длъжен да идеш просто.
След като си изпих кафето и го изчаках да си направи оперативката в ресторанта, най-накрая ми обърна внимание, а бях на полусъединител да си тръгна. Почна да ми обяснява надълго и на широко за фирмата, отговори ми на въпросите и накрая го попитах съвсем директно за това което се говори за фирмата му и аз какво да очаквам, като съм чел само оплаквания. Дори познавам хора на които дължи. Той ми отговори цитирам "Прът се хвърля по плодно дърво". Един вид той е плододаващ за работниците, пък някой го очерня. Има го и това разбира се. Но има и доста от другото.
Казват, че напоследък бил коректен.. ама кой знае. Мой познат наскоро почна там работа, ако има издънка ще ви пиша/
Пак им бягат хората , постоянно има обяви.А и са затегнали изискванията искат стаж , препоръки ако има и не правят обучение вече .
ПП.Тая кампания е винаги при тях.
Цитат на: kkkvd-Krasimir Todorov - Петък, 02 Март, 2012, 09:25:48
В края на миналото лято Фанти-Г бяха направили кампания за набиране на шофьори и спедитори. Аз понеже отбирам и от второто кандидаствах за спедитор. Лично боса ми се обади на телефона и ме покани на среща. На такава покана си длъжен да идеш просто.
След като си изпих кафето и го изчаках да си направи оперативката в ресторанта, най-накрая ми обърна внимание, а бях на полусъединител да си тръгна. Почна да ми обяснява надълго и на широко за фирмата, отговори ми на въпросите и накрая го попитах съвсем директно за това което се говори за фирмата му и аз какво да очаквам, като съм чел само оплаквания. Дори познавам хора на които дължи. Той ми отговори цитирам "Прът се хвърля по плодно дърво". Един вид той е плододаващ за работниците, пък някой го очерня. Има го и това разбира се. Но има и доста от другото.
Казват, че напоследък бил коректен.. ама кой знае. Мой познат наскоро почна там работа, ако има издънка ще ви пиша/
Здравей колега, дай инфо за твоя познат, че ме интересува. Мисля да работя във въпросната фирма.
Причина за редакция: Коригиран цитат!
Чух че са ги купили ТИМ-Варна и са им оправили заплащането,но колко е вярно,не знам.
Напоследък колеги, работещи там, се хвалят. Но това е малко недостоверна от моя страна информация, това са думи на колеги.
Мненията са противоречиви , едни казват че са се подобрили нещата а други че са си същите .Също така има голям подбор на шофьори , търсят такива със стаж и режат на воля кандидати .Най-добре е да се потърси мнение директно от хора работещи там , но пак ще има различни мнения заради факта че човек знае 2 и 200.
Здравейте, колеги. Днес по тел. получих покана за работа от фирма " Ф.Г". Жената която се обади ми обясни подробно условията в фирмата. Много- любезна и изчерпателна беше, направи ми добро впечатление подходът и отношението. Другата седмица ще ходя до Видин, искам око да види, ръка да пипне, но условията който научих от разговора ме устройват напълно. Леки пътища.
Баце девойката или жената е служител у фирмата ,какъвто мислиш и ти да ставаш ,според теб как да ти звучи по телефона кат надута кака с високо токче ли?
Сори баце ма припалих ,да ти каем честно не мога да разбера как мислите .
Няма вълк де да си е променил нраво,относно ТИМ,че купил тва онова ми те са у цела северна България ,та даже вече и у Големо село,мноо са арни и те.
Баце Лианна транс ти беше по-наблизо бре от ти е да биеш път до Видин ?
П.П. Успех баце в новата фирма.
Не е така бичкия , в тая фирма има и много добри хора дето ти влизат в положение .Шефа на транспорта там също е стабиляга , малко трябва да си търпелив с него но е чук.
ПП.Колега пиши по подробно след "интервюто" в ФГ.
Задължително ще пиша след посещението и уточняване на всички въпроси,лице в лице.
Някой знае ли има ли някакъв Валери не знам точно какъв се явява във фирмата?Питам ако някой знае понеже още през февруари ми звъня да ме кани да работя там и след като му отказах ми каза да му намеря двама шофьори че има два натоварени камиона и нямало кой да ги кара.
Шеф транспорт е г-н Йонов.
Здравейте колеги...Искам да взема отношение по темата,от позицията на човек с 30 годишен стаж като шофьор интернационал....Въпреки опита си,направих грешката и за кратко време се запознах отблизо и с фирма Фанти-Гей и с администрацията и с някой от работещите шофьори и монтьори там...Бързо разбрах че чувството ми за мазохизъм не е на толкова високо ниво че да работя в нещо като пародия на ДАП,ТКЗС и лудница за валутно болни(последното се отнася за администрацията,която е от 30 човека)...Още пърият ден разбрах че цирка който се играе в Фанти-Гей е от висока класа,но нещо ми говореше че аз няма да бъда добър зрител на разиграващото се на манежа намиращ се на входа на Видин....За колегите няма какво да пиша,(в един тиган се пържиме),за това не искам да взимам отношение..повечето идват правят по един два курса,и бьрзо изтрезнели от еуфорията на новата работа,бьрзо бягат кой на където му видят очите само и само да са по далеч от жалкото подобие на транспортна фирма.....По ми се иска да взема отношение по начина на работа на администрацията....Там има толкова много началници,и зам.началници,и зам.началници на зам.началниците,че има само по трима монтьора в смяна,който имат да получават по 6-8000 лева....но иначе си имат и майстор смяна и механик и шеф на сервиза и шеф по стройтелството....(това някак си не ви ли кара да се почувствате в средата на 80 год.на миналия век)...Някак останах изненадан като разбрах че все още нямат партиен секретар и проф.председател,а така хубаво са се научили да се наяждат от трапезата на шофьорите и монтьорите...А как режат само....да ти е мило да ги гледаш....такива норми са измислили на горивото,че с електромобил не можеш да ги покриеш...а камионите са всичко друго но не и за предназначението си...вътре само боб не е никнал а технически са по зле гледани от цигански кон...а ако нещо се случи по пътя,некой от началниците по дългата верига от специалисти ти казва ....Абе виж там направи нещо...и те зарязват сам да се оправяш....за чакането за пари всички знаете,за чакането по паркинги за нафта също....По интересното обаче е когато отидеш да си направиш справка защо от това което си мислиш че имаж да взимаш,са ти изрязали почти половината че и повече.....Тогава започва шоуто Студио Х...Явява се една госпожа и като деветокласничка която е абортирала за трети път и е сърдита на всички батковци от по горните класове че не знае от кой е хванала....Та започва да ти обясняват колко си лош шофьор,колко икономий е давал предишният, а ти виждаш ли какъв преразход даваш,как тук е трябвало да минеш по този национал,а не по аутобана и това ти е отрязано,не трябва да минаваш през тунел Монблан а там има едно пътче по което може да се мине....и т. н.За шефа няма какво да кажа,сами знаете че да се прави така в това ТКЗС не е без негово знание....Рибата замирисва от към главата....Мисля че бях изчерпателен...Ако с нещо ще помогна някой човечец да не търпи униженито,мизерията и мъките по пътищата за нищо...ще бъда истински доволен....Успех по пътищата ви пшожелавам и Бог да ви пази.....
Благодарско, колега, за информацията-точно и подробно.
И от мене Благодарско колега ( ако си такъв де ) , за общите приказки и плявата ...... Много ни помагаш ...
Мерси и от мен. ::)И аз къде съм тръгнал, мани.
Цитат на: Иво19667 - Петък, 18 Май, 2012, 19:18:53
Мерси и от мен. ::)И аз къде съм тръгнал, мани.
Ти колега кажи някакви отзиви от срещата с началството на ФГ , как премина "интервюто".
Здравейте, нещо се услушвам , до момента не съм ходил на среща. Като се разчетох, отзивите за ФГ. са доста лоши. Все още нямам твърда позиция, карам ADR и ще видя. А и картата за квалификация ще стане към края на месеца. Лек ден на всички.
Здравейте колеги ;D. Много компетентни мнения четох ;D.към Георги87/тва с изпиването на мозъците от чавка беше мн. остро,съобразявай се малко.
В фг има доста шофьори които работят повече от 7год. Към Бороман-от теб разбирам че Валери е шеф транспорт, а работя там доста време .
Към Джигата-нещо не си разбрал за ремаркетата, не е защото не могат да минават кантарите. Бетц и той ли затова вози ремаркета с катамарани.
Ливайн, брато ти си объркал професията,трябвало е да станеш писател. За 30год поне 2 бестселъра щеше да имаш,понеже нямам дар да съм толко изразителен и обстоен в писмото като теб ще обобщя-малко ви е старо инфото.както някои писа всеки си знае и 2 и 200.
В момента в фг се връщат доста от старите шофьори,казвате има мълва че са ни купили тим,илия какво прави в фг.и колко фирми фалираха в тая рецесия.е към колегата които пише-тоя фантом не е ли фалирал-не е и няма скоро.
всичко в тоя форум е ешк. Ако сте шофьори знаете кво означава,както и 60 процента от разговорите които водиме по паркинзите.желая ви успех в търсенето на фирма в която шофьорите си правят квото искат и взимат 2000е.Айде и извинявайте ако има нещо. ;D
Има нещо ;D - 6 не е Ш и 4 не е Ч
Виждам, че си се регистрирал тук специално да осветлиш простолюдието относно "работодателя" си ;D
За да стане ясно, обясни малко по подробно защо фирмата преди е била кенеф, и какви са причините поради която си работил там по него време.
И понеже трудно ще ти върже някой, за по сигурно сканирай няколко фишчета със заплатки, ако си толкова загрижен за реномето на "шефа". ;D
Абе пич,
Ще ме сориш, ама си единствения който ни отвори очките по темата!
Явно те влече мазохизмът и до такава степен, че си заслепен!
Бачо ти Илия ще си седи там докато прехвърли всичко на новите собственици-доколкото и аз знам са ТИМ!
Кога е дърпал ,,стинките" от банките, дали се е запитвал как ще се върнат? ??? Както излиза в последствие е, че е объркал местото. :D!
Скоро очаквам да гепят четките и метлите. че много работа ги чака бат'Илия и сие ::)
Тоя е баси и дивия чорбаджия >:(..Или е той самия или е накарал кандидат началник некакъв да плюе по колегите >:(
А, какво ще кажете, за записите на заповед, с които се манипулират шофьорите. Може би, затова са се върнали някои от старите. Защо не се обедините срещу това, а си мълчите.
шофиорите
варнали
малчите
Не съм срещал скоро тук, така написан "шофьорите".
Извинявам се за правописа, но обикновено пиша на латиница,а сега използвах фонетичния вариант и не ми се търсеха букви Ь и Ъ. Наистина е смешно и съжалявам за проявеното нехайство,но няма да се повтори.По важна е същността на въпроса .
Опа кой съзира бацко. ;)
Не се тормози българският шофер обича да му е гадно,ако не е запис на заповед ще е нещо друго,но винаги се намират хора да си усложняват живота.
Ако имаше задруга сред бългериен драйвър ,нямаше да ги има такива теми,но факта,че ги има говори много.
Изтрита публикация, поради неграмотно писане и обиди!!!
Цитат на: Иво19667 - Петък, 04 Май, 2012, 19:34:32
Задължително ще пиша след посещението и уточняване на всички въпроси,лице в лице.
Ти глей да уточниш всички питанки у договоро, оти а не стане жмел... Оно на маса нъл знаеш - никой не може да ти даде туй де я моем ти обещаем... ;)
И тва... много ми е чудно, къ че ме накара некой, да нат'варим взрив без да съм квалифициран. :o И тва къ са го натварили па ми е чудно, ма у България и за бг-драйвъра, нема невъзможни неща...!
Все едно ми опАшат два заредени калашника и едно РПГ и а ме накарат а марширувам на полянката у началото на "Дундуков"... ::)
Колеги,аз нямам кой знае какъв стаж като международен шофьор,но когато отида в една фирма и ми кажат,че няма да имам карта за гориво от сорта на Шел или ДКВ,просто никога няма да се захвана на такова работно място.Ако фирма голяма колкото ФГ ме приеме и ми даде една Виза карта,просто ще им пожелая успех!!!
Здравейте, няма да съм полезен с информация за ФГ. Започнах в Мегатранс , та въпроса с Видин няма да е сега.
Цитат на: nasrs - Събота, 11 Август, 2012, 20:34:58
Колеги,аз нямам кой знае какъв стаж като международен шофьор,но когато отида в една фирма и ми кажат,че няма да имам карта за гориво от сорта на Шел или ДКВ,просто никога няма да се захвана на такова работно място.Ако фирма голяма колкото ФГ ме приеме и ми даде една Виза карта,просто ще им пожелая успех!!!
Колега я обясни по-подробно какъв е проблема да ти издадат такава карта или visa. Не за друго ама ако има уловка да се пазя от нея.
Цитат на: Tihomir78 - Събота, 11 Август, 2012, 21:57:15
Колега я обясни по-подробно какъв е проблема да ти издадат такава карта или visa. Не за друго ама ако има уловка да се пазя от нея.
Уловката е, че ако ти превеждат парите за гориво и за други разходи на твоя лична карта, в един бъдещ съдебен спор относно неизплатени трудови възнаграждения биха могли да представят тези преводи пред съда като преведени пари за заплата.
Админче, не става въпрос за лична карта. ФГ дават карта на името на фирмата.. не на името на шофьора
Цитат на: kkkvd-Krasimir Todorov - Четвъртък, 23 Август, 2012, 19:28:15
Админче, не става въпрос за лична карта. ФГ дават карта на името на фирмата.. не на името на шофьора
Напротив,картата е на името на шофьора.Много са зле,чиста подигравка с хората,не дават пари,имат лошо отношение,особено оня румънскоговорящ(влах),който се изживява като бригадир.Не знам докога ще има хора,които да им се връзват,всички от Видин(и не само) знаят какви........са!!!!!Да се работи там е самобичуване направо.
Цитат на: niki145 - Петък, 26 Октомври, 2012, 20:04:40
Напротив,картата е на името на шофьора.Много са зле,чиста подигравка с хората,не дават пари,имат лошо отношение,особено оня румънскоговорящ(влах),който се изживява като бригадир.Не знам докога ще има хора,които да им се връзват,всички от Видин(и не само) знаят какви........са!!!!!Да се работи там е самобичуване направо.
;D ;D ;D ;D ;D
Това ,че картата е на името на шофьора е на 100 % доказуемо.Пишете ,че работата там е самобичуване,но си мълчите и криете един от друг как ви "изработват" по всякакви начини.Докато безропотно си плащате пари,които не дължите,а на вас ви дължат,това никога няма да се промени.То просто се е превърнало в стил и метод на работа на тази "фирма",но не без помощта на пълното покорство и безхаберие.
Доста шофьори осъдени от тази фирма видях.
И още ще има,ако продължават да не си търсят правата в съда ,а вдигат ръце и плащат.
Цитат на: Boroman21 - Петък, 26 Октомври, 2012, 20:46:08
;D ;D ;D ;D ;D
Недейте веднага да нападате без да знаете нищо.Поста го публикувах,защото видях,че е имало хора,които мислят да ходят на интервю там,мислейки че нещата там са се оправили,което изобщо не е вярно.Просто исках да кажа как са нещата и ако може това да помогне на някого.Иначе съм напълно съгласен,че не трябва да се мълчи и хората трябва да си търсят правата,ако са направили грешката да започнат работа там.
Цитат на: biberon - Неделя, 28 Октомври, 2012, 12:43:17
Това ,че картата е на името на шофьора е на 100 % доказуемо.Пишете ,че работата там е самобичуване,но си мълчите и криете един от друг как ви "изработват" по всякакви начини.Докато безропотно си плащате пари,които не дължите,а на вас ви дължат,това никога няма да се промени.То просто се е превърнало в стил и метод на работа на тази "фирма",но не без помощта на пълното покорство и безхаберие.
Извинявам се,това исках да направя
Изведнъж се появиха страшно много ужилени и неподозиращи "длъжници" на тази фирма.Явно господина яко го е закъсал ,щом се е сетил за шофьори,работили преди 2-3 години.Как не се сеща ,че той самият им дължи пари?Дали пък Прокуратурата и медиите да не му опреснят паметта.
Преди няколко дни спрях да видя колега от ФантиГ, зарязан да мръзне 4 дена с гръмнало турбо в Румъния на 70 км от Видин. Предложих му да си го прибера до вкъщи, но той не посмя да остави камиона, горкия, от страх че Илия щял да го съди...
Цитат на: kkkvd-Krasimir Todorov - Вторник, 18 Декември, 2012, 10:10:50
Преди няколко дни спрях да видя колега от ФантиГ, зарязан да мръзне 4 дена с гръмнало турбо в Румъния на 70 км от Видин. Предложих му да си го прибера до вкъщи, но той не посмя да остави камиона, горкия, от страх че Илия щял да го съди...
Дано печката е работила. Лошо за колегата аз ако съм първия колега минал и си тръгвам...
Дано е успял да се върне за банкета,че "добрият" му работодател раздава с шепи благотворителност.Делата му са достойни да му издигнат във Видин паметник.Ще вземе да си помисли човек,че по Коледа наистина стават чудеса,щом престъпници стават герои в телевизионни предавания.Ха,ха.
Търся служители на "Фанти-Г", които имат неполучени заплати. Не пиша с рекламна цел и не цитирам имена, надявам се, че мога да помогна. Моля, ако някой иска да се свърже с мен, да ми изпрати лично съобщение или да пише във форума как мога да го намеря.
Здравейте!Съпругът ми има "късмета" да работи във въпросната фирма около 3 месеца. Напусна, без да има претенции, въпреки, че по негови сметки трябваше да взима около 300 Е, а по техни - да дава около 400 Е. Започна веднага работа в друга транспортна фирма, където работи и в момента.Три седмици след напускането му от Фанти Г на домашния ни адрес се получи от Управителя Заповед на основание чл.193 от КТ /отнася се за това, че е напуснал без предупреждение/, с която го уведомяваха, че е започнало дисциплинарно производство за неявяване на работа в течение на два последователни работни дни.. Понеже тези събития бяха в рамките на изпитателния му срок във ФантиГ, не обърнахме внимание, а и той не се замисли за последствията. Към днешна дата, след повече от една година,с изненада научихме, че И.Йорданов е завел дело във видински съд /предстои да разберем на какво основание и в кой съд - АС или РС-Видин/,и то срещу повече от 70 души бивши негови работници. Подозирам, че всички, в т.ч. и съпругът ми, /въпреки, че той не си спомня/, са подписвали Записна заповед за 5000 лв /такава е практиката на фирмата по отношение на всички новопостъпили работници, доколкото се говори в града/. Та- чакат ни неприятности и големи разправии. Ангажирахме адвокат и чакаме призовка. Ще изпратя това съобщение във Форума на БГ шофьори, да знаят хората какво може да се случи на всеки и да си отварят очите какво подписват, защото предоверяването и небрежността могат да вкарат всеки от нас в големи проблеми... Ако някой има желание, може да сподели опита си от подобни взаимоотношения...Успех на всички, лека и безаварийна!
Радвам се.че полека-лека хората започват да се осъзнават.По- добре късно.отколкото никога.Уверявам ви.че това е стил и метод на работа на тази фирма.Има страшно много осъдени шофьори за записи на заповед.Ако не бяха безропотно си мълчали.това отдавна да е история.Това не се практикува само с новопостъпилите.а с всички.Това е престъпление.защото тези записи на заповед тайно се пробутват между другите документи..Крайно време е и съответните органи да си влязат в ролята.а не да си затварят очите и да оставят обикновения човек да се гърчи пред този измамник.Ако всички пострадали от тези измами се обединим.сигурно ще имаме успех.защото никой в тази държава не защитава обикновените хора и ако те не вземат нещата в свои ръце.горко им.
Не че нещо, ама интересно, колко ли му струва маслото на въпросния... бая народ сте.
Веселане, писал съм ти на емейла, моля те да пишеш.
Какво да се каже за фирма,която изпраща покана за работа на домашните адреси на хората и дори обещава бонуси от порядъка на няколкостотин евра.Не е ясно обаче дали ги дава като подарък,или под формата на запис на заповеди.Големи смешници.
Здравейте колеги,някой има ли информация дали са се пооправили нещата във фирмата или си е все още същата дивотия...гледам в обявата в джобс пише,че щяли да закопуват нови композиций...?
Цитат на: Scania Power - Събота, 15 Юни, 2013, 00:35:35
...Питали го за какво му е и той им казал че щял да го смесва със нафтата защото преценил че тази нафта която му е във резервоара нямало да му стигне.Знам че не му е мястото на въпроса ми тук но няма ли да се получи някаква повреда в самия камион от това изгоряло масло(все пак в маслото имаше и даже буклуци)?
Четох наскоро, че може да се кара с отработено масло, особено ако се прецеди. Иначе знам за тези масла с по-малък вискозитет - трансформаторно и хидравлично. И леки коли добре вървят, а и те не са подложени на високи температури (част от тях да е "изгоряла").
И все пак инициативата от кого е? Фирмата ли препоръчва така?
Цитат на: МИНКО ИЛЧЕВ - Събота, 15 Юни, 2013, 00:46:52
Четох наскоро, че може да се кара с отработено масло, особено ако се прецеди. Иначе знам за тези масла с по-малък вискозитет - трансформаторно и хидравлично. И леки коли добре вървят, а и те не са подложени на високи температури (част от тях да е "изгоряла").
И все пак инициативата от кого е? Фирмата ли препоръчва така?
Колега, наистина може, даже преди години старата ни семейна кола(и моя 1-ва :D ) се караше с нафта+трансформаторно масло + понякога и малко керосин ;D и така поне 250 000 км. без дертове(но беше с роторно ГНП), докато не я продадохме за после нямам данни. А сега от 5г. карам комън-рейл 1-во поколение ,но с пиезо активатори на дюзите и въобще не ми минава и през ум за тази комбинация защото комънрейла въобще не са му по "вкуса" тази комбинация-при тази горивна система нагалягането е 8-10 пъти(1350 до 2500 бара при последните комън рейли) по-голямо от роторните ГНП и има толкова много датчици по горивната система, които с в пряк контакт с горивото и могат да бъдат повредени от "мръсна" нафта(регулатор за
дебит помпата за високо налягане, регулатор за
налягане на помпата за високо налягане, датчик за свръх налягане на рампата(реийла), при някой доставчици на горивни с-теми и са даже 2 бр, датчик за темп. излишната нафта, който също е много важен.), а няма да споменавам цените на тези датчици доста са солени при леките автомобили(представям си какви са цените във Волво Truks, защото камионите на тази фирма май бяха Волво) , не сме споменали ремонта(ако въобще ремоната е рентабилен) на помпата за високо налягане, дюзи и а при леките коли не само ремонта на дюзата е скъп е самия "труд" по демонтажа и монтажа на дюзите(при повечето съвременни коли половината от двигателя е под челното стъкло и познайте как се вади спекла дюза под предното стъкло, понякога при ванове и бусове
само с демонтаж на главата, на "място" е невъзможно без да не повредиш алуминиявия капак на клапаните .Общо взето след краткия ми и скромен опит при работа с леки коли с комънреил горивни с-теми според мен не е препоръчително и рентабилно(цена на спестена нафта/ремонт) да се слагат отработени масла, трансформаторни, хидравлични и всякакви други в нафтата особено в големи количества(50:50, а пък някой даже 30:70 нафта/ "масло" ).
А защо като не ви докарват стоката в не нормален вид все още работите с тях!?!? И това хилбер не го знам , но и аз няколко пъти товарих групаж разни масла във варел , туби и малки бутилки от друго място и мога да кажа че докато не укрепихме товара заедно с мотокариста няма тръгване от завода. То не бяха възглавници , то разпънки за големите варели , големи ъгли за палетата и 2 допълнителни групажни дъски към моята дадоха. Всичко се стяга и укрепва както пише в дебелите книги. Консумативите дето ми ги дадоха се плащат (е не на място а си пускат фактура на фирмата) след това като се върнат с изключение на (надуваемите възглавници ) се връщат някакви пари и пак се ползват от товарещата фирма. Но въпроса е друг , как и товарача е допуснал да се отдели ремаркето от рампата без укрепване и най-важно правилното такова.
ПП.Моя групаж не беше мръднал за 1200километра каране .
Цитат на: Boroman21 - Петък, 12 Юли, 2013, 18:42:13
ПП.Моя групаж не беше мръднал за 1200километра каране .
Бря, бря, бря...то па как да мръдне за 1200 км....ТщНе е имало време и да се намести даже. :)
Колеги ,тези фирми съществуват "благодарение" на компромисите , които правят голяма част от нас . ЗАМИСЛЕТЕ СЕ....
Последната оферта на въпросната фирма споделена с мен на паркинг в Будапеща-7.5Евро на час каране за вътрешно... ???Само че колегата не можа да си спомни дали някой му е обещал всеки ден да има по 9ч каране.И пари за пътни такси пак на личните дебитни карти....
П.п. човека беше на първи курс сам,преди това правил два курса на двойка.Иначе пък му бяха сложили машинка за Унгария.
Колеги,в тази фирма все още е така,както споделят колегите!