Здравейте , някой има ли информация за Rudolph Logistik ?
В интернет намерих информация, че имат офис в Русе.
Предлагат ли работа на шофьори или имат само офиса ?
Здрасти, Рудолф имат и офис и камиони в Русе но до колкото знам се кара по двойки карат сини мерцедеси може да си ги виждал ;)
Цитат на: Rucko - Понеделник, 03 Декември, 2012, 10:12:29
Здрасти, Рудолф имат и офис и камиони в Русе но до колкото знам се кара по двойки карат сини мерцедеси може да си ги виждал ;)
И сини MAN TGX XXL ;)
Чувал съм, че дърпат и шейна с дебелак в червено зад волана.
Цитат на: Mr.Balkanski - Вторник, 02 Юли, 2013, 11:52:05
Чувал съм, че дърпат и шейна с дебелак в червено зад волана.
:D Значи другия офис им е в Лапландия. >:(
Преди около 10-на дена ходих на интервю в Рудолф Логистик (българското им поделение се казва РЛГ България ООД, адрес Русе, Дав-3, ул. Янтра 9, вх. А, ет.1, тел.: 082 84-77-55/-56).
Отидох във фирмата, защото им казаха, че наемат шофьори току-що завършили категория С+Е и единственото условие да те вземат е, да минеш прост тест от някалко маневри на заден ход, основно паркиране на 90 градуса на рампа.
Разбира се, оказа се, че не е точно така: възможно е да нямаш опит на седлови влекач + прицеп, но искат поне 3 месеца като шофьор. Посоченият изпит се явява най-вече застраховка, че няма да вземат някой, който да е съвсем в гъбите.
Условията за опитен шофьор са доста лоши: около 1200 евро месечно, от които трябва да се покриват глоби и щети по композицията. Застраховката им е с 2500 евра самоучастие, т.е. при щета от 5000 евро половината се покрива от фирмата. Делът от щетата, която се поема от фирмата, задължително се прехвърля на водача, който на практика винаги е виновен, независимо от обстоятелствата, при която е настъпила щетата.
Кара се само двойки при максимално натоварване (т.е. на интервали от по 30 часа с 9 часа обща почивка за двамата водачи). Изискват поддържане на 90 км/ч през голяма част от превоза.
По мое впечатление имат регистрирани с български номера около 25-30 влекача и малко повече прицепи.
Говорих с управителя на българското поделение, човек на възраст с много опит в бранша: очевидно добър човек, който обаче ще-не-ще изпълнява поставените му от немските шефове задачи.
Казано накратко: Рудолф Логистик е подходяща за шофьори без опит, които искат да се научат да работят. След това неизбежно ще трябва да потърсят по-подходящо място.
??? И последно става ли тази фирма ? Аз съм карал авточасти за сеат, ауди, фолцваген към испанска и немска фирма. как се работи на км или на твърдо? и какви са тия изпити и пари за глоби :-\
Хора,.,.,не ходете да си губите времето и нервите в Рудолф Логистик Груп Русе дори и да нямате опит или нещо друго.. Едно ви обещават в офиса в Русе при интервюто за работа съвсем друго става когато отидете в Германия в офиса там. В Русе нямат думата и са само пионки на конци, защото каквото им кажат руснаците мафиоти от Германия това става. Кара се по двойки и то ако ви дадат без рушвет камион като отидете в Германия. Карат с чужди карти като се изваждат вашите карти и после не ви дават уж до 24 часа анекс и сигурно ще ви глобят за това и то много, и ще ви изкарат некадърници че не можете да работите с тахограф и няма да ви признаят глобите а те са големи. после се кара 24 45 24 часа почивки което е нарушение на правилника 561 и пак глоба за ваша сметка. В къщата в Касел няма условия за живот защото там има постоянно повече хора отколкото легла и се спи на земята буквално, ако въобще се спи след каране от 18 часа се ходи с чужда карта да се разтоварва ремаркета и така нататък. парите ги дават само ако нямате никакви проблеми по камион или нещо друго чак след 1 месец за предния и сте вързани така. Имат постоянно сменят камиони с целия багаж от него постоянно качваш и сваляш. ненормална работа.. Не се лъжете това което съм писал не е всичко,,там работят почти само простаци и опиянчени селяни повечето турци които се мислят за най добрите..
Не ходете там ,.,,това еееее!!!!!!
Не се разбира как ви плащат на километър ли или на твърдо уж 40 евро не се разбира,.,.ако им кажете че напускате няма да ви платят нищо ,.,все ще измислят хиляди неща за да не ви платят. има наши и ваши вие със сигурност няма да сте от нашите, на тях се дават само хубави камиони и маршрути за повече пари уж, а вие да духате супата. Постоянно се правят интриги там от хората , които са в къщата и ви изкарват некадърни и не им пука че спите на земята или ако въобще спите. Пълно разочарование.......
Напълно вярно, но пък по паркингите има кощего дето си вярват какво говорят.
Колеги от РЛГ не приемайте да карате с чужди карти, защото има подадено оплакване към немското ДАИ и нищо чудно да има постоянно проверки по пътя до ОТЦ ата. Не се навивайте да карате без да ви дадат справки за времето , за което сте вадили дигиталните карти дори и за 1 час, уверявам ви, че глобите са за ваша сметка и са астрономически.
Как познах, че това го е писал Люцкан от Сливен , макар че почти всичко е вярно, не стоят точно така нещата. При мен например нещата стоят така че се доказах с работа и ме уважават, друг е въпроса че не попадам на колеги и мисля да сменям фирмата -никога повече на 2-ка.Доколкото за обещанията ,някои хора слушат през ред-първите три заплати има удръжки за всички нови и аз минах от там не съм много стар на 1 година съм-удръжките са три основни заплати и 3 пъти по 50 евро-тоест например превеждат ти 80 евро основна заплата за 12 дни следващия месец тия удържат +50 евро от командировъчните които вече не са 40 а 42 евро на ден та за 1 нов водач ако почне в средата на месеца още на 1-вата врътка от 2 месеца е приключил с удръжките които общо са около 340 евро заплати и 150 евро аварийни и получава около 1200 евро чисто за 1-вата врътка. ПАК КАЗВАМ АЗ НЕ МИСЛЯ ДА РАБОТЯ ДЪЛГО В ТАЯ ФИРМА НО ЗАРАДИ КАРАНЕТО НА ДВОЙКА. ИНАЧЕ КОЙТО НЯМА ОПИТ И ИМА МАЛКО НЕРВИ МНОГО МОЖЕ ДА НАУЧИ ИМА ДОСТА МОМЧЕТА НА КАКВО ДА ГИ НАУЧАТ. УСПЕХ НА ВСИЧКИ ВОДАЧИ-КЪСМЕТ ПРИЯТЕЛИ
Причина за редакция: Изключително неграмотно писане!
Здравейте, темата е стара но въпроса е все още актуален. И аз минах от там. Работох година и половина. Докато бях там 2015г. заплащането беше редовно. Караше се и с чужди карти. Като се прибереш в базата често и вземат камиона да го ползват за маневрен или до близка дестинация. През това време стоиш в къщата където може и да няма свободни легла за почивка. Който е късметлия с легло пък трудно може да се наспи заради алармата на останалите колеги. Новобранците сменят и камионите. Напоследък бяха много зле с бройката на шофьорите и "молеха" всички да остават 10-20 дни повече на работа а, до 10 дни задържаха без да питат- "шефа така казал". Наистина в къщата е мизерно- никой не пази чисто а почистването е символично. Като цяло изнеадата дойде като напуснах. Казаха че ще ми преведат само по 21евро на ден след като си пуснах молбата. Парите ми ги преведоха след 3 месеца ОБАЧЕ по 12 евро на ден. Така казал шефа. Абе... като напускате не чакайте пари. Мога да пиша и още но смятам че това ще ви е достатъчно. Лек път на всички колеги.