Форум на българските шофьори

Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета => Микробуси => Темата е започната от: Trucker_Boy - Събота, 07 Януари, 2012, 20:21:57

Заглавие: Mercedes-Benz 4x4 – лекотоварни всъдеходи
Публикувано от: Trucker_Boy - Събота, 07 Януари, 2012, 20:21:57
(http://www.picvalley.net/u/2768/8647109664392315491325960411n67CH0OmspJEw2pBWv02.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2768/8647109664392315491325960411n67CH0OmspJEw2pBWv02.JPG)

Независимо дали става дума за Vito, Viano, Sprinter или Vario, всички те са на разположение и със системи за за­движване на четирите колела. Производствената гама включва елегантния и богато оборудван Viano 4Matic,
солидния Vito 4x4, многофункционалния Sprinter 4x4 и неразрушимия Vario 4x4. Като добавим към това многобройните им модификации с различни дължини, височини, теглови варианти, двигатели и трансмисии, ще получим трицифрено число, онагледяващо разнообразието на пълноприводните ванове Mercedes-Benz.
Това, което ги обединява, е тяхното изключително високо ниво на сцепление и безопасност при движение извън пътя, както и отличният комфорт, който е на нивото на базовите модели със задно предаване. Освен това те имат и много общи черти в технологично отношение: три от четирите модела са серийно оборудвани с електронна система за контрол на сцеплението 4ETS (Electronic Traction System), въпреки че понякога конфигурацията им е строго специфична според нуждите на различните приложения.

Viano 4Matic: елегантният

(http://www.picvalley.net/u/2761/33811905497647101913259604184a0i6AemYC0IxNrVq8kL.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2761/33811905497647101913259604184a0i6AemYC0IxNrVq8kL.JPG)

Комфортният Viano 4Matic е отлично транспортно решение за хората на бизнеса, големите семейства и феновете на къмпирането благодарение на функционалната модификация Ambiente, стилния вариант Viano Trend, свежото изпълнение Viano Fun и компактния кемпер Viano Marco Polo. Всеки от тях разполага с постоянно включено задвижване 4х4 със сериозен запас от сцепление в комбинация с максимален комфорт.Черната работа е поверена на съчетанието между система 4ETS и автоматична предавателна кутия. При движение в дъждовно време или върху снежна покривка е достатъчно водачът само да натисне педала на газта и да се концентрира върху пътната обстановка. Мощните и икономични двигатели CDI със 136 и 163 к.с. и серийният пакет BlueEfficiency са натоварени със задачата да се справят с всяка ситуация – от къси снежни преходи до дълги международни пътувания.


Vito 4x4: солидният

(http://www.picvalley.net/u/1769/8146373532507217271325960422BhJkIbBnY6Fs2BC9KTEh.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1769/8146373532507217271325960422BhJkIbBnY6Fs2BC9KTEh.JPG)

Въпреки че използваната при Vito 4x4 технология е същата като тази при Viano 4Matic, това е един съвсем различен тип ван, излъчващ здравина в опростен вид. Той е идеален за търговците и сервизните техници, както и за куриерите в по-отдалечените райони. Накратко, това е ван за работещите хора – компактен и маневрен. Електронен контрол на сцеплението 4ETS, дизелови двигатели CDI, автоматична предавателна кутия – това е всичко необходимо, за да се чувства водачът спокоен и да се фокусира над пътя пред него.

Sprinter 4x4: многофункционалният

(http://www.picvalley.net/u/2063/197642133519393639311325960427CQjIT4mCQ5vgwQZQQ3Wo.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2063/197642133519393639311325960427CQjIT4mCQ5vgwQZQQ3Wo.JPG)

Sprinter 4x4 също разполага със системата 4ETS, която разпределя автоматично въртящия момент между колелата. Тъй като е предназначен за напълно професионална експлоатация, пълноприводният Sprinter е оборудван и с няколко допълнителни функции. Например задвижването на четирите колела може да се изключва с помощта на бутон от таблото. Като опция се предлага и редуктор с понижаващи предавки, който намалява скоростта с около 40%, увеличавайки във същата степен и въртящия момент, което позволява на Sprinter да преодолява най-трудните препятствия по пътя и извън него.
Паралелно с пестеливите 4-цилиндрови редови дизели Sprinter 4x4 е на разположение и с впечатляващ V-образен шестак с мощност 190 к.с. и въртящ момент 440 Н.м. Двата теглови
варианта и многобройните изпълнения на каросерията (включително като шаси-кабина, удобна за монтиране на специализирани надстройки) създават необходимите условия за изработването му по поръчка.


Vario 4x4: неразрушимият

(http://www.picvalley.net/u/2806/1520818834186707170413259604353ClBUJQ7sewkLU4HocqH.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2806/1520818834186707170413259604353ClBUJQ7sewkLU4HocqH.JPG)

Най-големият сред големите ванове – Mercedes-Benz Vario, съчетава в уникална хармония елементи от конструкцията на лекотоварните автомобили и камионите. Най-забележителните характеристики на този модел са перманентното задвижване 4х4, възможността за механично отцепване на междуосевия диференциал и блокировките на междуколесните диференциали.
Здравата конструкция въплъщава най-добрите камионджийски технологии на Mercedes-Benz в областта на офроуда. Невероятният синхрон в работата на двигателя, трансмисията и окачването вече са превърнали ветерана Vario в жива легенда. Строителни предприемачи, общински служби, горски стопанства – всички тези специа­листи оценяват по достойнство всъдеходните качества на Vario 4x4. Славата на модела в бранша се дължи до голяма степен и на 7,5-тонната му версия с увеличена товароносимост.

(http://www.picvalley.net/u/1838/157370504719452537931325960444T0kUIgVXoDkPwUxW0YSr.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1838/157370504719452537931325960444T0kUIgVXoDkPwUxW0YSr.JPG)
Източник: www.kamioni.bg