Анкета
Въпрос:
Какво ви е мнението за местоположението на акумулаторите от снимката?
Опция 1: Харесва ми
гласа: 11
Опция 2: Не ми харесва
гласа: 5
Опция 3: Нямам мнение
гласа: 3
Дали не сме жертва на конструкторска недомислица в случая?
Как се правят манипулации по поддръжка и смяна на акумулаторите на показаната снимка
Не е ли опасно при авария от спукана гума?
(http://media.snimka.bg/9935/026124823.jpg?r=0)
(http://media.snimka.bg/9935/026124833.jpg?r=0)
:D :D :D Баце определено не скивах де са акумулаторите на снимката,но ако са в шасито най-отзад,мани го тоя филм с гръмналата гума ,нема шанс гума да прецака шаси не мислиш ли?
Като откачиш ремаркето и става. Това поне се планира. Преди имаха модел, на който резервната гума беше там. А тя обикновено трябва на пътя.
На повечето Мерцедеси дето съм карал, са там акумулаторите. Докато е закачено ремарке не могат да ги откраднат.
Цитат на: georgi87 - Понеделник, 16 Януари, 2012, 17:29:23На повечето Мерцедеси дето съм карал са там акумулаторите.Докато е закачено ремърке немогат да ги откраднат.
А ти как ще ги подмениш ако е закачено ремаркето???
Трябва или да го откачиш или да го счупиш на 90 градуса.При права композиция само може да отвориш капака и да го затвориш същевременно и да се изцапаш.
Ами ако са напълно скапани и няма ток,дори таблото да светне,как ще разкачиш за да ги смениш?Мисля че е невъзможно дори не може и да се издърпа влекача,поради ред причини,като например паднал въздух,невъзможност да се надуят възглавниците,което е необходимо при разкачане и други тем подобни.
Според Скания :
Със стартирането на новата R-серия максималнита вместимост за гориво е увеличен до 1500 л за влекачите 4x2. Възможността за монтаж на акумулаторните батерии отзад на шасито ви позволява да освободите ценно пространство отстрани на шасито. В зависимост от междуосовото разстояние и спецификацията, Скания предлага различни варианти за монтаж на горивни резервоари и сандък за багаж. Най-големите резервоари разполагат с вградени стъпала към платформата. Монтираните отзад акумулатори увеличават тежестта върху задната ос, което повишава сцеплението при шофиране без товар.
А ако е свършил тока на акумулаторите , има бързи зарядни през запалката и пак през нея за подаване на стартов ток. Вярно е че трудно се крадат. Някъде гледах и на друга марка камиони акумулаторите са така и имаше клип как се изваждат и поставят , но сега немога да го намеря :(
Някой камиони на Волво батерийте са на опашката на шасито,зависи колко литрови са резервоарите.При изтощени акумулатори има изведени кабели под предния капак за подаване на ток.Сори,темата беше за Скания,а пак почнах за Волво!!!
Арно де аз до са видеждам само един недостатък от целата работа и той е прекалено дълги жици,не съм инженер,но ток минаващ по дълга жица получава трайни увреждания.
Иначе как викат некой ора ,каква я разница? Влече ги там да са, там да ги бутат.
Кат требва се сменят варианти много.
Четох по -нагоре,че възглавниците на влекача требвало да има въздух та да се разкачи полуремаркето,тва не го вденах освен,че въздух е нужен дотолкова доколкото да напълни системата и да разблокира спирачките,макар че и тва не е нужно има и механични начини за разблокиране.
Бе решили са хората слагат ги там тва е друзя.
Идеално е мястото - трудно за кражба, при смяна кършиш композицията и е лесно, ако има изведен кабел за подаване на ток - перфектно
Цитат на: kkkvd - Петък, 02 Март, 2012, 13:40:06
Идеално е мястото - трудно за кражба, при смяна кършиш композицията и е лесно, ако има изведен кабел за подаване на ток - перфектно
Ако се загледаш ще видиш два пластмасови капака с по два болта .
Те се свалят за да се сменят акумулаторите, не е нужно да се кърши композицията, кражбата е също улеснена.
Мисълта ми беше- ако гръмне гума протектора ще удари акумулатора със сигурност.
За това ми се струва ,че мястото е неудачно.
Според мен трудно.. но не невъзможно, на диференциала винаги едната гума държи, и няма тегло, което да разбрида гумата.
Освен това, гуми гърмят като са некачествени, на диференциала теглото е най-голямо, примерно 11.5 тона, но имаш 4 гуми. Трудно е да гръмне