Просто това са автомобили,които карат сърцето ми да препуска, особено моделите на Алфа Ромео със задно задвижване-ALFETTA,JIULIETTA,90,и не на последно място- последната истинска АЛФА-75 :)
ооо 75-цата е много яка кола особенно ако е 3.0 В6 ;D навремето алфа са били много напред с материала, но след като ги купи фиат им е*а майката с извинение..
Не само 3.0-литровия v6 двигател...Дори и малките 1.6-1.8,ако са в добра кондиция доставят истинско удоволствие :)
да те са с по 2 карбуратора и си вървят няма спор... аз 3.0 го казах заради звука и усещането :)
Както с по два двоини карбуратора,така и инжекцион ;)Даже 1.8 има и турбо инжекция :)
Да така е. Аз в момента съм с Алфа Ромео 156 2.4 JTD и съм много доволен. Ти с каква си ?
FIAT CROMA 1.9TD.i.d-Много доволен ;)Другата е ALFA ROMEO 75 1.8-с двата карбуратора-DELLORTO-120ps.Tя ми е само за кеф,но от известно време не я карам-месец,на този сняг и лугата,където хвърлят...мани :)Нали знаеш конструкцията на 75-цата,неината механика,тоест къде е мотора съединителя и тн. ;)
Иначе ще е забавно с нея на снега ;D
Да наистина,като с всяка друга кола със задно,с тази разлика,че тука скорости,диференциял и дори съединител са на задния мост ;)Така е и при ALFETTA,GIULIETTA и 90-ката.Тези три модела заедно с 75-цата са абсолютно еднакви и идентични откъм шасита окачване,мотори скорости,различават се само откъм външен вид-дизаин,като 75-цата е с наи тясното купе от тях :)
През 2008г бях общ работник в един пункт за вторични суровини във Враца.В един прекрасен ден докараха Алфа Жулиета бензинова с махагонов вулан и скоростен лост.Като я вдигнах с мотокара останах потресен,за първи път видях Алфа със задно и най-интересното скоростната кутия беше отзад при диференциала.Скрих я да я не видят колегите и се почна едно ловене на басове за тая скоростна кутия че е отзад.Бая бира и газиран пелин изпихме заради Алфата за сметка на колегите.
Да и съединителя е там,трябвало е да попиташ колегите си да ти покажат и задните спирачни дискове :D
Също много жалко за Жулиетата,че е свършила така,да си знаел да я оставиш,все ще да е имало нещо полезно-части от нея,ако не е ставала за реставрация,тези коли вече почти изчезнаха :'(А на запад запазени екземпляри струват доста пари,просто там хората оценяват тази уникална и сложна техника за времето си,дори и сега една такава кола в добра кондиция би засрамила доста от по новите и масови коли :)
Цитат на: ivopifeca - Петък, 03 Февруари, 2012, 20:34:30
Да и съединителя е там,трябвало е да попиташ колегите си да ти покажат и задните спирачни дискове :D
Имам някакъв смътен спомен, че на някаква италианска кола спирачните дискове не бяха там, където са обикновено на другите коли. Или някъде на полуоските се намираха, или близо до диференциала.
Да,на полуоските,до диференциала са :)
Цитат на: ivopifeca - Петък, 03 Февруари, 2012, 20:34:30
Да и съединителя е там,трябвало е да попиташ колегите си да ти покажат и задните спирачни дискове :D
Баце нямаш си на идея как дръти мъже шофьори и професионални от Ровотел.След като се хванем на бас убедени че си приказвам през главата,като идем да им я покажа как почват да гледат като телета и да се вайкат че за пръв път виждат такова нещо.Иначе Алфата я дотеглиха нямаше удари беше сива,махагоновия волан го свалих и подарих на един приятел че имаше 155ца да го сложи.А тъпанара го беше продал понеже на неговата волана бил с еърбег.Накрая се оказа че тъпанара съм бил аз че му го подарих.
Колега,ако има някоя подобна някъде,свиркаи :)VOLVO 345-скоростите са пак отзад,но съединителя си е отпред :)
Цитат на: RFF - Събота, 25 Август, 2012, 10:32:23
Без коментар! ;) ;) ;)
Така наречените по онова време Арезе мотори,на Алфа ромео...много години назад,от тях са копирали доста от инженерите от други националности,като немци и французи,англичани....тези мотори са извора на всички съвременни двигатели откъм инжинерна мисъл...два разпределителни вала-гире и т,н.По онова време немците са се борили на пистата с 1.5,2 пъти по големи двигатели отколкото на жабарите,иии пак са били след тях ;)