Форум на българските шофьори

Автобуси, тролейбуси, микробуси и ремаркета => Автобуси => Темата е започната от: Trucker_Boy - Неделя, 22 Януари, 2012, 16:44:22

Заглавие: Автобус за 1 000 000 лева
Публикувано от: Trucker_Boy - Неделя, 22 Януари, 2012, 16:44:22
(http://www.picvalley.net/u/1503/120878663310820192191327243251GaOWRcqKaUfcmfimu51W.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1503/120878663310820192191327243251GaOWRcqKaUfcmfimu51W.JPG)

От компактния модел S 411 HD до двуетажния S 431 DT – всички версии, включени в лимитираната серия, се отличават с изключително богата екипировка, която обаче е строго индивидуална за всеки отделен автобус. Ние имахме възможността да изпробваме варианта S 416 HDH, оборудван с 48 тъмнокафяви кожени седалки Voyage Plus, табло с дървени апликации от явор, стъклен покрив и промазан под с вграден натрошен камък (!).Тъй като целта ни не е да изреждаме безкрайния списък с екстри, тук ще пропуснем ,,подробности" като сгъваемите монитори, комбинираната водно-химическа тоалетна или пък всевъзможните камери, следящи всеки сантиметър около автобуса, а ще се спрем само на най-важното. Всяка двойка от въпросните седалки Voyage Plus например е разположена с отстъп между седалките (6 см в надлъжно направление), с което се предотвратява близкият контакт на по-едрите пътници.

(http://www.picvalley.net/u/2363/13843481079568335211327243268xxF4rWgO4uU9TbK1dg3p.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2363/13843481079568335211327243268xxF4rWgO4uU9TbK1dg3p.JPG)

Двигателят Mercedes-Benz OM 457 LA може и да не е достатъчно корав за икономичното задвижване на 40-тонна товарна композиция, но е тъкмо на мястото си в един 24-тонен автобус. Всъщност нашата тестова Setra беше натоварена ,,само" до 21,2 тона с помощта на пластмасови манекени, пълни с пясък, плюс няколкостотин 10-килограмови торби в багажника, благодарение на които имахме възможността да проверим пътното поведение и разхода на гориво в напълно реални условия.Накратко, няма друг автобус, който да се управлява толкова леко – ефект, постигнат с помощта на изключително интелигентна ,,машинация" от страна на инженерите от Улм. Превъзходна шофьорска позиция, впечатляваща ергономия на таблото, екстремно бързо и плавно автоматично превключване на предавките с PowerShift, фантастично меко и в същото време доста стабилно окачване – тази комбинация все още не е по силите на който и да е от конкурентите на Setra.Ако сте прочели внимателно всичко, написано дотук, вероятно вече се досещате, че последното желание на германските конструктори е било да икономисват от каквото и да било. Ние също се държахме като разсипници по време на теста – максимално бързо ускорение при потегляне и изпреварване, климатикът ,,на шест" и в крайна сметка: 29,1 л/100 км

(http://www.picvalley.net/u/1797/4440499523803612301327243355HbimeGt3IkAKfIq4MxG5.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1797/4440499523803612301327243355HbimeGt3IkAKfIq4MxG5.JPG)

Setra Special Edition накратко
– Червено лого ,,K" на колелата и кормилото
– Порцеланова ваза на лявата колонка на челното стъкло
– Седалки Voyage Plus
– Надлъжен отстъп от 6 см между съседните седалки
– Табло с дървени апликации от явор
– Система за автоматично поддържане на безопасна дистанция
– Светещ надпис ,,Setra" на стъпалата на предната врата
– Табелка с поредния номер от лимитираната серия
– Връзка iPod/USB
Източник: www.kamioni.bg


(http://www.picvalley.net/u/1609/12368177469655650613272434425QUK7mU5CEZd3LvLhFaC.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1609/12368177469655650613272434425QUK7mU5CEZd3LvLhFaC.JPG)

(http://www.picvalley.net/u/2756/183352253911086745591327243446t752jNU52arZh6H16Hi2.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2756/183352253911086745591327243446t752jNU52arZh6H16Hi2.JPG)