Колеги реших да питам,никога през живота си не съм дърпал ,,буре,, интересуваме ако има някой колега възможност да обясни с 2-3 думи при разтоварване какво се случва и как например се избягва ,,тапата,, и друго за каквото се сети,питам за обща култура не съм решил да закачам такова,но пък знае ли човек,какво ще ми поднесе живота.
Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Неделя, 23 Януари, 2011, 11:37:41
Колеги реших да питам,никога през живота си не съм дърпал ,,буре,, интересуваме ако има някой колега възможност да обясни с 2-3 думи при разтоварване какво се случва и как например се избягва ,,тапата,, и друго за каквото се сети,питам за обща култура не съм решил да закачам такова,но пък знае ли човек,какво ще ми поднесе живота.
Какво имаш в предвид под буре :),цистерна ли?
Буре за цимент
Не съм те разбрал колега :),за съжаление и аз не съм карал такова нещо,ако е за цистерна мога да ти кажа някои работи.
Цистерна съм влачил и аз,мерси за отзива
Здравей, колега. Аз съм влачил 4 години няма нищо сложно. Запалваш камиона,пускаш компресора който се намира зад кабината и чакаш да вдигне минимум 1 атмосфера. На бурето има манометър - следиш него. Преди това трябва да си отворил крановете за разрохването. След като вдигне 1 атм. отваряш малко крана за избутването и пускаш крана за цимента. След като падне налягнето на 0 значи си разтоварил. Това е общо казано.
Мерси колега за инфото,само да питам требва ли отначало да пускам по -малко та да не задръсти маркучите
Отначало пускаш по вече въздух за избутването и няма проблем.
Искренни благодарности колега.
Аз пак да питам.
Значи появи се теч от масления филтър моя милост пита трябва ли да се смени масления филтър или може да се смени само гумичката?
За кой точно маслен филтър става дума?
Цитат на: admin - Събота, 07 Май, 2011, 22:51:31
За кой точно маслен филтър става дума?
Масления филтър на двигателя.
Освен да те попитам сега и за какъв точно двигател става дума и ще разбереш, че въпроса ти беше зададен доста опростено и се затрудних да се ориентирам.
Цитат на: admin - Събота, 07 Май, 2011, 23:15:08
Освен да те попитам сега и за какъв точно двигател става дума и ще разбереш, че въпроса ти беше зададен доста опростено и се затрудних да се ориентирам.
Шеф без значение аз питах по принцип иначе става въпрос за МЕРЦЕДЕС 1820 на въпрос,но питах пак казвам принципно,аз го отвъртях и смених гумичката и теча спря,но правилно ли съм постъпил?
На този модел филтъра в цял метален корпус ли е или е само елемент? Аз съм се занимавал преди години със смяна на масла и разбирам от тези неща. Но въпроса ти е някак подвеждащ. Ако теча се е появил малко след смяната на филтъра, нормално е да не го сменяш и да смениш само уплътнението. Но ми се е случвало на хубав автомобил да сменям маслото и собственика да ми каже, че филтъра го сменя на всяка втора смяна на маслото. Това просто не го разбирам. Да не говорим, че слагахме лепенки с информация за датата на смяната и за пробега, и са идвали след това автомобили с пробег по близо 20 000 км от смяната. Иначе често сменях маслото на един Мерцедес 711Д и на него беше цял метален филтър.
Филтъра е метален и в него се поставя елемент,иначе да след скорошна смяна на масло е теча няма и 1000км от както е сменено.
Ами значи няма никаква нужда да сменяш и филтъра. Смени му само уплътнението и готово. Много рядко се случва, но понякога сълзи от там. Може би малко си го пренатегнал и се се смачакало уплътнението и е опряло метал в метал.