Форум на българските шофьори

Разни => Майстори => Темата е започната от: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Неделя, 23 Януари, 2011, 11:37:41

Заглавие: Питане от техническо естество
Публикувано от: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Неделя, 23 Януари, 2011, 11:37:41
Колеги реших да питам,никога през живота си не съм дърпал ,,буре,, интересуваме ако има някой колега възможност да обясни с 2-3 думи при разтоварване какво се случва и как например се избягва ,,тапата,, и друго за каквото се сети,питам за обща култура не съм решил да закачам такова,но пък знае ли човек,какво ще ми поднесе живота.
Заглавие: Re:Питане от техническо естество
Публикувано от: imter - Неделя, 23 Януари, 2011, 11:46:59
Цитат на: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Неделя, 23 Януари, 2011, 11:37:41
Колеги реших да питам,никога през живота си не съм дърпал ,,буре,, интересуваме ако има някой колега възможност да обясни с 2-3 думи при разтоварване какво се случва и как например се избягва ,,тапата,, и друго за каквото се сети,питам за обща култура не съм решил да закачам такова,но пък знае ли човек,какво ще ми поднесе живота.
Какво имаш в предвид под буре :),цистерна ли?
Заглавие: Re:Питане от техническо естество
Публикувано от: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Неделя, 23 Януари, 2011, 11:48:18
Буре за цимент
Заглавие: Re:Питане от техническо естество
Публикувано от: imter - Неделя, 23 Януари, 2011, 11:50:46
Не съм те разбрал колега :),за съжаление и аз не съм карал такова нещо,ако е за цистерна мога да ти кажа някои работи.
Заглавие: Re:Питане от техническо естество
Публикувано от: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Неделя, 23 Януари, 2011, 11:52:38
Цистерна съм влачил и аз,мерси за отзива
Заглавие: Re:Питане от техническо естество
Публикувано от: bobisilata - Неделя, 23 Януари, 2011, 22:23:19
Здравей, колега. Аз съм влачил 4 години няма нищо сложно. Запалваш камиона,пускаш компресора който се намира зад кабината и чакаш да вдигне минимум 1 атмосфера. На бурето има манометър - следиш него. Преди това трябва да си отворил крановете за разрохването. След като вдигне 1 атм. отваряш малко крана за избутването и пускаш крана за цимента. След като падне налягнето на 0 значи си разтоварил. Това е общо казано.
Заглавие: Re:Питане от техническо естество
Публикувано от: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Неделя, 23 Януари, 2011, 22:36:18
Мерси колега за инфото,само да питам требва ли отначало да пускам по -малко та да не задръсти маркучите
Заглавие: Re:Питане от техническо естество
Публикувано от: bobisilata - Понеделник, 24 Януари, 2011, 01:01:50
Отначало пускаш по вече въздух за избутването и няма проблем.
Заглавие: Re:Питане от техническо естество
Публикувано от: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Сряда, 26 Януари, 2011, 19:58:20
Искренни благодарности колега.
Заглавие: Re:Питане от техническо естество
Публикувано от: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Събота, 07 Май, 2011, 22:41:22
Аз пак да питам.
Значи появи се теч от масления филтър моя милост пита трябва ли да се смени масления филтър или може да се смени само гумичката?
Заглавие: Re:Питане от техническо естество
Публикувано от: admin - Събота, 07 Май, 2011, 22:51:31
За кой точно маслен филтър става дума?
Заглавие: Re:Питане от техническо естество
Публикувано от: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Събота, 07 Май, 2011, 23:05:12
Цитат на: admin - Събота, 07 Май, 2011, 22:51:31
За кой точно маслен филтър става дума?
Масления филтър на двигателя.
Заглавие: Re:Питане от техническо естество
Публикувано от: admin - Събота, 07 Май, 2011, 23:15:08
Освен да те попитам сега и за какъв точно двигател става дума и ще разбереш, че въпроса ти беше зададен доста опростено и се затрудних да се ориентирам.
Заглавие: Re:Питане от техническо естество
Публикувано от: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Събота, 07 Май, 2011, 23:18:29
Цитат на: admin - Събота, 07 Май, 2011, 23:15:08
Освен да те попитам сега и за какъв точно двигател става дума и ще разбереш, че въпроса ти беше зададен доста опростено и се затрудних да се ориентирам.
Шеф без значение аз питах по принцип иначе става въпрос за МЕРЦЕДЕС 1820 на въпрос,но питах пак казвам принципно,аз го отвъртях и смених гумичката и теча спря,но правилно ли съм постъпил?
Заглавие: Re:Питане от техническо естество
Публикувано от: admin - Събота, 07 Май, 2011, 23:24:51
На този модел филтъра в цял метален корпус ли е или е само елемент? Аз съм се занимавал преди години със смяна на масла и разбирам от тези неща. Но въпроса ти е някак подвеждащ. Ако теча се е появил малко след смяната на филтъра, нормално е да не го сменяш и да смениш само уплътнението. Но ми се е случвало на хубав автомобил да сменям маслото и собственика да ми каже, че филтъра го сменя на всяка втора смяна на маслото. Това просто не го разбирам. Да не говорим, че слагахме лепенки с информация за датата на смяната и за пробега, и са идвали след това автомобили с пробег по близо 20 000 км от смяната. Иначе често сменях маслото на един Мерцедес 711Д и на него беше цял метален филтър.
Заглавие: Re:Питане от техническо естество
Публикувано от: НЕКАДЪРЕН ТРАКТОРИСТ - Събота, 07 Май, 2011, 23:27:16
Филтъра е метален и в него се поставя елемент,иначе да след скорошна смяна на масло е теча няма и 1000км от както е сменено.
Заглавие: Re:Питане от техническо естество
Публикувано от: admin - Неделя, 08 Май, 2011, 00:05:57
Ами значи няма никаква нужда да сменяш и филтъра. Смени му само уплътнението и готово. Много рядко се случва, но понякога сълзи от там. Може би малко си го пренатегнал и се се смачакало уплътнението и е опряло метал в метал.