27-годишен водач на ТИР е загинал на място при катастрофа, станала на пътя Пловдив -Садово тази сутрин. ТИР-ът се е завъртял на пътя, малко след Кемера, след което се е обърнал.
Движението в района е блокирано и се отбива през "Скобелева майка" - АМ "Тракия".
Източник: http://news.plovdiv24.bg/326302.html#ixzz1lUZDZbrK
Още един колега прекрачи прага ,,затвор-гроб,, с двата крака ,мир на праха му.
За жалост е младо момче .
Такава е таз наща .
Жалко за момчето, дано почива в мир.
В една публикация пише
Цитат
Все още не е установена самоличността му, намерени са документи, но те не са негови.
източник: inews.bg (http://inews.bg)
В четвъртък и петък имах нещастието да пътувам из този регион - от София до Пирдоп,от Пирдоп до Кричим и Пловдив,от Пловдив опитах през Асеновград да стигна до Кърджали - неуспешно,дори с вериги. Принудих се да се върна обратно през Асеновград и по някакви криминални пътища излязох на Пътя за Хасково и Свиленград.Необходими ми бяха повече от 4 часа,за да измина около 150 км.Познайте на колко места беше почистен пътя!Единствено на баира между Саранци и Долно Камарци се виждаше асфалта.Тъй нареченото околовръстно на Асеновград,задължително за камионите,изобщо не беше пипнато.Оглеждах се през цялото време да видя оня,дето лови снежинките във въздуха и оная,дето и при -30 градуса ще почисти пътищата,но освен глупаци като мен,други не видях.Около въпросното Садово пеша трудно се минаваше,камо ли с камиона.Тръпки ме побиват,като си помисля,че утре трябва да се върна там,за да си взема камиона и да пътувам.
Лека пръст на момчето и дано попадне на по-хубаво място от тая шибана България,сборен пункт на лъжци,крадци,лумпени и убийци!
Бог да го прости момчето :(.Сега гледах новините,камиона е на Н и Н транс-хладилник,те карат само нощно време,дано сега властите им направят пълна проверка,защото там се кара до припадък и то само през нощта >:(.Жалко за това младо момче и както каза колегата,дано е отишъл на едно по-добро място,от това наречено България.
Мъка, много ми е мъчно когато загиват млади хора. Бог да го прости момчето. Язък.
Познавам няколко колеги от тази фирма, добри момчета са. И аз работех на тази релация, само нощно време се кара там, и през деня не може да се почива. Много е напрегнато и лично аз няколко пъти съм бил на косъм от белята. Жалко е, че заради алчните търгаши и чорбаджии ние мрем по пътищата.
Да почива в мир ! Ето още малко информация със снимки :
http://www.novini.bg/news/47696-29-%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D1%88%D0%B5%D0%BD-%D1%82%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B6%D0%B8%D1%8F-%D0%B7%D0%B0%D0%B3%D0%B8%D0%BD%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%B8-%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B0-%28%D0%BE%D0%B1%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B0---%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%BA%D0%B8%29.html
Като чета коментарите за тази катастрофа в разни сайтове,оставам с впечатлението,че за някои българи е добра новина,че е загинал шофьор на камион.Журналистите казват,че камионът "летял" със 100 км в час - липса на ограничител или попътен вятър?Имайки предвид какво беше състоянието на пътищата в региона в петък,силно се съмнявам за посочената скорост.
И какво определение за професия е "тираджия"? Значи ли това,че тези,които не карат с ТИР карнети камиони,са в друга категория? Все още има знаци на места,че за ТИР-ове пътят е затворен,което ще рече,че,ако не си с отворени ТИР табели можеш да си караш оттам. Нека останалите българи,които не са "тираджии",не забравят,че на някакъв етап всяка стока,която купуват,е превозена с камион от някой "тираджия"!
Лека му пръст :'( :'(
http://vbox7.com/play:6332252c49
Мале мале ужас ... Лека му пръст на колегата да почива в мир ..
Цитат на: MagnuM - Неделя, 05 Февруари, 2012, 14:58:30Лека му пръст :'( :'(
http://vbox7.com/play:6332252c49
Лека му пръст и да почива в мир! Обаче продължавам да недоумявам как е възможно да не си извадим никакви поуки от всичко, което става по пътищата? Личното ми мнение е, че се кара изключително безобразно и за нещастие бедите не закъсняват.
Цитат на: admin - Неделя, 05 Февруари, 2012, 16:08:50Цитат на: MagnuM - Неделя, 05 Февруари, 2012, 14:58:30Лека му пръст :'( :'(
http://vbox7.com/play:6332252c49
Лека му пръст и да почива в мир! Обаче продължавам да недоумявам как е възможно да не си извадим никакви поуки от всичко, което става по пътищата? Личното ми мнение е, че се кара изключително безобразно и за нещастие бедите не закъсняват.
Шеф недоумявай в друга тема тук не е мястото да недоумяваш,тук вече сме минус един.Е форум голем ръцкай тема и зафатайте със софтуерно математическите формули и мое да я проумеете.
Цитат на: g_dandy - Неделя, 05 Февруари, 2012, 14:28:57И какво определение за професия е "тираджия"? Значи ли това,че тези,които не карат с ТИР карнети камиони,са в друга категория? Все още има знаци на места,че за ТИР-ове пътят е затворен,което ще рече,че,ако не си с отворени ТИР табели можеш да си караш оттам. Нека останалите българи,които не са "тираджии",не забравят,че на някакъв етап всяка стока,която купуват,е превозена с камион от някой "тираджия"!
Брат, отдавна съм се отказал да обяснявам на обикновенните хорица що е то ТИР и каква е разликата м/у товарен камион и ТИР-карнет. Те журналята не се научиха, та простите хорица как да се научат. Но не е там въпроса, тук отдаваме почит на нелепо загинал наш събрат, и според мен момчето няма вина кой каквото ще да пише. Аз работих на тази релацийка, и знам какво напрежение и нечовешка умора е там. Там се бачка цяла седмица без почивка, спи се по 3-4 часа на денонощие. Най-ме е яд че на шефовете не им пука за шофьорите които не спят по цели дни и изкарват парите за джиповете и любовниците им. Гадост тотална.
Дедо, каква е тази релация, за която говориш? Сутринта се чухме с един колега по скайпа и във връзка с тази катастрофа той изрази мнение, че е крайно време да бъде забранено движението на камиони през уикенда.
Част от парка на тази фирма се състои от хладилни композиции,които зареждат магазините на Лидл,Кауфланд,както и част от магазините на Билла.Кандидатствах там за работа,но условията не ми харесаха,каране само нощно време.Като мисля,че имаше само един почивен ден в седмицата.
Добре според вас е заспал ? Ами пътната обстановка не е ли тя един от факторите ? ::)
Цитат на: admin - Неделя, 05 Февруари, 2012, 16:41:58
Дедо, каква е тази релация, за която говориш? Сутринта се чухме с един колега по скайпа и във връзка с тази катастрофа той изрази мнение, че е крайно време да бъде забранено движението на камиони през уикенда.
Фирма N-N има контракт с Кауфланд и повечето камиони им работят за Кауфланд. За Кауфланд работят също така Биомет и СоМат. Та миналата година 9 месеца работих и аз там на тъй наречената от нас "вътрешна логистика". Предимно хладилни ремаркета са, товари се от с.Стряма централния склад на Кауфланд, и се кара из цяла България по магазините на Кауфланд. През ноща влизаш да товариш м/у 22:00ч и 01:00ч. шофьорите сами си товарят ремаркетата с палетни колички, като сами си сканираме палетата и внимаваме да не качим грешно пале. Понякога само докато натовариш ти свършва запаса от нерви. След като натовариш, газ за някой от Кауфландите някъде из България, 05:00ч трабва да си на рампата независимо от всичко, и пак сам се разтоватваш. После товариш амбалаж(пак сам) и се връщаш на с.Стряма. Ако няма амбалаж товари нещо друго пак за Стряма. На стряма разтоварваш и ако успееш да се справиш до към 17:00-18:00ч. може да дремнеш 4-5 часа. и така цяла седмица. Престави си на третия ден каква умора ти се трупа вече. Аз лично няколко пъти задремвах на волана от изтощение.
Но не можеш да пискаш, договора с Кауфланд е такъв. Всички шофьори там са пожелание защото се изкарват много добри парици, и се работи 15 дни в месеца само. Дано съм бил изчерпателен.
Бог да прости колегата, нищо чудно да го познавам.
P.S. Абсолютно същото е и за тези които карат за Лидъл и Пени. Педала до метала и никакво спане.
Лека му пръст на колегата.Нещо подобно беше и наща катастрофа само че кабината не беше толко смачкана за това сме живи.
Цитат на: georgi87 - Неделя, 05 Февруари, 2012, 17:07:48
Лека му пръст на колегата.Нещо подобно беше и наща катастрофа само че кабината не беше толко смачкана за това сме живи.
Ти беше писал някъде, че при вас скоростта е била към 80 км/ч. А пък сега казваш, че вашата кабина не е била толкова смачкана. Според теб този камион с каква скорост се е движил, за да се смачка до такава степен кабината?
Не знам как е карал ама ако наща беше така смачкана колегата от ляво да е загинал а аз да съм бил много повече потрошен от сега.
Цитат на: admin - Неделя, 05 Февруари, 2012, 17:10:36
Цитат на: georgi87 - Неделя, 05 Февруари, 2012, 17:07:48
Лека му пръст на колегата.Нещо подобно беше и наща катастрофа само че кабината не беше толко смачкана за това сме живи.
Ти беше писал някъде, че при вас скоростта е била към 80 км/ч. А пък сега казваш, че вашата кабина не е била толкова смачкана. Според теб този камион с каква скорост се е движил, за да се смачка до такава степен кабината?
Мхм, много е относително аз съм бил свидетел на катастрофа при която кабината не беше смачкана а колегата (бог да го прости Гената) почина на място. Също така съм виждал много смачкани кабини а шофьра без драскотина. Бали го, късмет ли е съдба ли е.
Бог да прости колегата.Това карането нощем само е еб..а работа,жалко за колегата :(
Кауфланд или други подобни клиенти може да са си прави за тях,но вината изцяло е на собствениците на транспортни фирми,за които е важно да вземат големите пари,независимо на каква цена! Обикновено тази цена се плаща от шофьорите - каране нощем и при лоши метео условия,висене до припадък в очакване на товари,нарушаване на всичко,което може да се наруши. Така че,каквито и пари да взимаш,разделени на напрежението и ядовете по време на работа,не си струват!
Цитат на: g_dandy - Неделя, 05 Февруари, 2012, 18:28:11
Кауфланд или други подобни клиенти може да са си прави за тях,но вината изцяло е на собствениците на транспортни фирми,за които е важно да вземат големите пари,независимо на каква цена! Обикновено тази цена се плаща от шофьорите - каране нощем и при лоши метео условия,висене до припадък в очакване на товари,нарушаване на всичко,което може да се наруши. Така че,каквито и пари да взимаш,разделени на напрежението и ядовете по време на работа,не си струват!
Така е за съжаление, и въпреки умората и напрежението колегите както и аз се натискахме да работим на Кауфланд. Много добри пари се изкарваха там, но това е друга тема. Почти съм сигурен че го познавам загиналия но не искам да ровя за да не ми стане още по-гадно.
Бог да прости шофьора,...момчето,...човека!
Каквото и да кажа или напиша няма да върна човешкия живот :'(
Като слушам новините и чета пресата сякаш "тираджииския" живот няма значение....
Защо бе момчета ви имат за някакви нечовеци и убиици по пътищата ???
Цитат на: FH16 - Неделя, 05 Февруари, 2012, 18:43:02
Бог да прости шофьора,...момчето,...човека!
Каквото и да кажа или напиша няма да върна човешкия живот :'(
Като слушам новините и чета пресата сякаш "тираджииския" живот няма значение....
Защо бе момчета ви имат за някакви нечовеци и убиици по пътищата ???
Винаги при нещастен случай трябва да има виновен,ако е замесен камион добре дошло.Полицая в репортажа нищо не казва за пътя,а само несъобразена скорост.
не знам кой как кара,но когато си ходя на село минавам през село Стряма,съответно през склада на кауфланд има ограничение по тези завой няколко пъти камиони ще се качат върху мен ограничението 40 аз с 50 и ще ме блъснат,има няколко завоя,които ако ги минеш нормално и караш на правите прилично забавя максимално 2-3 минути засичал съм го с дядо той не ми дава на магистралата стрелката да мине 90 и мисля че е прав,когато взех книжката му се сърдих,че не дава да карам с 100-120 един път направо вечерях с бог и от този път бавничко,и то лятото когато имах стаж с B около 4000-4500 километра когато изкарах C ноември осъзнах че шофирането не е детска игра и не само ръчни,напани и въртежи мисля,че ако се вкара закон да се сложат ограничения на колите на 100 на шофьори с под две години стаж ще е много добре и ще намали катастрофите и да се взима книжка на 16 да се кара с шофьор до теб
Универсалното обяснение - "несъобразена скорост"! И, донякъде са прави, не сме съобразили в коя държава да се родим,в коя държава да живеем,за какви баровци да работим,какви политици да си изберем!
Какво и да казваме,кълнем и тем подобни,жалкото е,че един човешки живот е безвъзвратно загубен,при това в началото на своя живот!!!!!!!!!!Бог да го прости!
Да почета и аз паметта на момчето, мир и покой на душата му ! Неведнъж съм разтоварвал в Стряма, възможно е и да го познавам. До такъв край води алчността на чорбаджиите, те в повечето случаи не се интересуват от състоянието на шофьора. Жалко за колегата.
Свеждам глава !
Абе не ви ли стана ясно, че за ченгетата ние сме черните овци, а баровците с джиповете са света водица. А и журналята нали лижат задниците на власта, само чакат да се обърне камион някъде и почват да ни плюват нас. А тапаците така и не се научиха аджеба що е това TIR, деба. ЕЙ пак започнах да откачам, побеснявам когато някой зализан педал журналист се прави на компетентен, и говори за несъобразена скорост, и как "тирджията" не е можал да овладее "тира" докато трупът на нашия колега и брат изстива в канавката.
ЩЕ УТРЕПАМ НЯКОЙ ЖУРНАЛЯСНИК та да свършим и аз едно добро дело.
Съжалявам ако ви прозвуча грубо, много се нервирах когато изгледах репортажите.
Тука вече си много прав,ври от гъзолисци у смотаната държава
Мир на праха му.
лека му пръст на колегата,наистина на чорбаджиите не им дреме за нас на мене ми се е случвало на няколко пъти да заспивам от даване на зор да съм навреме,давай вика румба ти си пекан недей да спиш че няма време,поемат наряди още преди да сме се прибрали в бг,или ако не дава зор да се наспиш вика хубаво 1,2 часа,недей вика да лягаш на леглото че ще се успиш спи на волана и като ти изтрапнат лактите значи си се наспал,еи затова стават белите от простотията и лакомията на собствениците на транспортни фирми още веднъж лека му пръст на колегата и мойте съболезнования на близките му!!!
И от мен: Лека му пръст на колегата! И сега пак него ще изкарат виновен!!!. Затова аз не правя "ЕВАЛЛА" на нито един "ефенди" по отношение на почивките - на неговите кандърми отговарям: " Ако искаш да ме разкараш, давай! Но по-добре жив в друга фирма, отколкото вечно мъртъв при теб!
Лека му пръст на колегата, аз работех 2 години там както Дедо пише. Дивотията е пълна, но парите бяха добри. От лятото работата стана бузук.
Причина за редакция: Предупреждение за правопис!!!
Лека пръст,на колегата и от мене за огромно съжаление много млад.И аз имах удоволствието да работя в тази фирма но в камионите за интернационал но много добре знам принципа на работа за хладилниците които работят нонстоп и мисля че е време тез нашите управници да вземат и да се замислят сериозно върху тези неща с контрол по фирмите очернили семейства,и не само г-н Борисов да се изтъква че ние сме виновни по пътищата (ХУБАВИТЕ) на милата ни родина.А сега просто като се замисля защо ли сме се качили на тез камиончета сигурно на разходка или пък да вдигаме прахуляк по пътищата.Съболезнования към семейството на нашия колега.
Kолеги,моето мнение е че е крайно време да напомним на всички защо Сталин се е отказал да се разправя със водителите!!!Мамка му по пътя измираме повече отколкото във военен конфликт,трепем се за едното парче хляб,а малоумния зрител има наглостта да настоява че ТИРОВЕТЕ са му виновни,вече и журналистки със категорий за лагерна количка почнаха да си дават мнението кой крив и кой прав.А бръснатия педал БОРИСОВ си ни хока на общо основание.И е време да се проверяват ФИРМИТЕ А НЕ КОНДУКТОРКИТЕ щото гумите на камиона са задължение на собственика не на работника драги ми журналисте,все едно да я накарам водещата да купи нова камера когато се развали нейната в студиото.Открай време секи тарикат с В категория се мисли за Шумахер.ЛЕКА МУ ПРЪСТ НА КОЛЕГАТА-И АЙДЕ ЖИВИТЕ ДА СВЪРШАТ НЕЩО НАЙ -НАКРАЯ!!!
Първо: това за Сталин и шофьорите е мит - ако е искал е можел да се разправи с когото си поиска. И го е правел.
Второ: ако се изправиш очи в очи с "бръснатия педал" вероятно ще напълниш гащите, така, както се случи с оня кретен, който и дума не обели пред Борисов.
Трето: до голяма степен отрицателното мнение за нашего брата се формира и от такива "колеги", които при ясно издадени разпореждания реагират типично по български с - "Я па, че си карам!"
Четвърто: всяка дума на журналята трябва внимателно да се преценява, както и медията от която е - всеки си бае по свой си начин и преследва някакви интереси.
Драйвър1, много защитаваш газдите и управляващите, май си от тях а? Какви разпоредби не е спазил ми кажи, не се сещам аз. Ако е имало забрана, къде са били куките да го спрат? Лека му пръст, онзи ден му бяхме на погребението, голяма трагедия от шефовете никой не дойде.
Причина за редакция: Последно предупреждение за правопис!!!
Цитат на: vaskris - Четвъртък, 09 Февруари, 2012, 18:57:08
Драйвър1, много защитаваш газдите и управляващите, май си от тях а? Какви разпоредби не е спазил ми кажи, не се сещам аз. Ако е имало забрана, къде са били куките да го спрат? Лека му пръст, онзи ден му бяхме на погребението, голяма трагедия от шефовете никой не дойде.
Причина за редакция: Последно предупреждение за правопис!!!
Управляващите подкрепям - ДА, защото съм гласувал за тях и знам какво искам. За разлика от оплюващите всьо и вся, без да имат идея кой може да оправи нещата след като смятат, че тези не стават.
"Газдите" не защитавам, но пък и се опитвам да погледна нещата от всяка гледна точка. Значи ли това, че съм чорбаджия-изедник? Много повърхностно е подобно мислене.
С конкретния случай, естествено, че няма как да съм запознат в детайли. Мисля, че и ти не си, въпреки генералните ти изводи. Знам обаче, че разпореждане на контролен орган се изпълнява без коментари, има го в закона. И е факт, че много колеги, пренебрегнаха указанията, където ги имаше. Опитай се да направиш същото в която и да е европейска страна...
Колеги, стига сте се дърлили като ученички в междучасие. Не уважавате паметта на момчето!!! Има други теми, в които да изясните възгледите си. >:( >:( >:(
Цитат на: Don_Bazilio - Четвъртък, 09 Февруари, 2012, 19:33:00
Колеги, стига сте се дърлили като ученички в междучасие. Не уважавате паметта на момчето!!! Има други теми, в които да изясните възгледите си. >:( >:( >:(
Така се получава заради непрочетени правила. Иначе - няма как, когато някой се обърне персонално към теб в една тема, да му отговориш в друга. И кълбото се затъркалва...
Големи хора сте - спрете го това кълбо. И пак казвам: Уважавайте паметта на момчето!
http://www.jobs.bg/f1352476 въпросната фирма търси отново шофьор
Цитат на: grebeca1912 - Петък, 10 Февруари, 2012, 18:46:48
http://www.jobs.bg/f1352476 въпросната фирма търси отново шофьор
Загиналият го няма вече, застрахователите ще изплатят щетите и композицията ще бъде възстановена, поредната потенциална жертва трябва да заеме мястото.
Интересното е,че е в множествено число,нищо чудно и други колеги да са напуснали.Дано им е дошъл акъла.
Мир на праха на колегата.....днес се връщам от бедстващата Румъния-пътищата чисти до сух асвалт....Бат Боико да вземе пример от тях...евала...нямам думи за нашата държава...сега поне затварят границите....крайно време е да се промени системата-никаде в европа не съм видял-ОПЕСЪЧАВАНЕ.........