Мнение за ЕТ "Прима - 91 - Желязко Панков"? Благодаря предварително!
Чух, че плащат на км, а се кара само по национал във Франция и в Испания. Айде в Испания както и да е, ама как се правят километри по френски национали? Любопитно ми е. Някой има ли впечатления от тази фирма?
Работят към SESE и вярно само национал се кара. п.с. и много пият.
Какви камиони карат, потдържатли се.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
IVECO, MAN поддържат ги в Испания най често на Фигуерас в сервиза.
Как е заплащането,бавятли заплатите.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
В тая фирма ако си нов започваш на 700 евро 1-ия месец кара се предимно на двойки 7 цента на км.единичките са на 11 цента км.кара се предимно за се се по национали където е възможно .качат те за три месеца а те свалят на 4 месец.Ако си на линията сеат марторел е невъзможно да си направиш добри километри а повечето камиони на фирмата са там.камионите са предимно ивеко 1 ман 2-3 дафа .нови камиони няма.ако се счупи нещо по камиона се прави преценка дали е виновен шофьора и го отнася евентуално.заплащането-до 500евро на месц по карта останалите като се прибереш до 4-5 дни.режат ти около 1000км - се се не ги признавало понеже плащало за магистрали а вие карате национали??!! къде е логиката не знам!удържат за осигуровки и ти спират около 200евро - дават ти ги като тръгваш или напускаш-много шофьори там не се задържат.или както казва самият шеф - моята фирма е школа за шофьори!Успех на новопостъпилите!
в Прима ако си нов 1-ви месец 600евро, ако си нов но имаш стаж 1-месец 700евро,,,връзкарите карат на твърдо 1300-1350евро Англия-Германия те са към ВАЛТЕР,,, към СЕСЕ основно се кара на двоики 1-ва година 10 цента, 2година 11цента,3 година12цента но нети ги дава защото станало много трудно и нямало вече работа и му намалили навлото,,, задължително реже около 2500-3500 км. основно се кара ИВЕКО има няколко МЕРЦЕДЕСА,ДАФ,И 2 МАНА общо около 40 камиона,,,,аванс всяка седмица, после като те пребере след около 10дневно пътуване с бус на фирмата те викат за останалите пари удържа за осигуровки нямаш бг заплата нямаш платена отпуск....у-ще за новобранци това е фирма Прима 91
Или е едно добро начало за начинаещ водач на международен транспорт :) За 700Е хем ти плащат , хем трупаш стаж за следващата голяма фрма, където ще те вземат, само ако имаш стаж в ЕС.
Това си е чисто извращение , да се трошите по 3-4 месеца за 700-800 евра . Толкоз ли няма из България някоя фирма дето да започнете , а ще се трошите по Испания.
... нищо лично към някой от тук пишещите, но реалността в БГ леко Ви убягва ми се струва! Ще сподели ли някой от Вас как е започнал като новобранец в тази професия... с наистина нормална заплата и нормални работодатели. Сложете ръка на сърцето и признайте, че БГ всичко се случва по втория начин. Също така, не всеки е имал роднина(баща или друг)който да му покаже тънкостите и да го въведе в професията. Нищо лично, пак повтарям към някой от Вас. За жалост, не страната ни е лоша, а хората, самите българи са лоши, да не кажа по - тежка дума.
... истината е, че няма ни една транспортна фирма в БГ, в която един начинаещ да стартира с нормална заплата и наистина да го обучат такъв. На 90% от транспортните фирми са малки и са собственост на бивши шофьори, които хал хабер си нямат на идея например от това какво е мениджмънт на транспортна фирма. Ако това е да се държи само телефона на ухото и да се псува като начин на управление.... всички го можем.
....малко извън темата! Малко стаж направих на самосвал и макар, че бях начинаещ, станах свидетел на именно това за което говоря горе. Именно, т.нар управител на транспортна фирма да се заяжда и да се разпорежда с шофьорите да гасят двигателя на камиона, когато се спускали по наклон за да, забележете, да пестят от гориво. Добре го е казал народа - до казана където са българите, не стоял дявола, защото те сами се тикат един друг вътре!
Евала за думите! Написал си всичко,както си е!
Цитат на: LightOff - Понеделник, 09 Септември, 2013, 11:44:52
... На 90% от транспортните фирми са малки и са собственост на бивши шофьори, които хал хабер си нямат на идея например от това какво е мениджмънт на транспортна фирма.
Цитат на: LightOff - Понеделник, 09 Септември, 2013, 11:44:52
Именно, т.нар управител на транспортна фирма да се заяжда и да се разпорежда с шофьорите да гасят двигателя на камиона, когато се спускали по наклон за да, забележете, да пестят от гориво.
Противоречиш си май. ;D ;D
Никой,който поне веднъж е карал камион, няма как да каже подобно нещо.
Не вярвам и да има луд,който да го изпълни.
... явно не съм се изразил добре! В предишния си пост говорех изобщо за ситуацията в БГ транспорта и за един конкретен случай на който съм бил свидетел. Фирмата е реална, управителят е реален и думите казани от него са съвсем реални. Примерът беше ярък пример на думите ми, че бг транспортната дейност се управлява не от професионалисти, които именно за това са учили в университетите. Едните са бивши шофьори, а други бг управители на транспортни фирми избощо нямат досег до тънкостите на тази сфера, не "тапия" от където и да било за това, но все пак сме в БГ и шуробаджанащината и "батко и братко" действа в пълна степен и този човек става управител на транспортна фирма.
... а, и какво ще спечеля да празнословя, ако не беше така!? Човекът, изрекъл конкретните думи е бивш военен, който никога през живота си не е карал камион. Военен с инженерна специалност. За не запознатите, трябва да направим изключителното уточнение, че придобитата инженерна специалност, като такава почти няма нищо общо с военната инженерна специалност. Именно заради което, военните инженери нямат реализация извън военното дело поради тясната им специализация.
... и така, още мислиш ли, че няма такъв тъпигьоз, който би изрекъл думите " изключвайте двигателите на камионите за да пестите гориво"!?
... макар, че имам само някакви си месеци стаж и от приказките на други вече "изпекли се" в професията, мисля че съм чул достатъчно за нравите и характера на бг транспорта.
Със здраве!
Правят се километри бе колега, ама две мнения няма. По аутобан е по-удобно и най-вече може да спиш на паркинг, а не на джоб, както е по национала.
Колеги,
нека направя пояснение по темата.
Работя във фирмата от една година. Това е първата фирма, в която работя, където срещам толкова коректно заплащане. Всяка седмица ти се пращат пари, а ако имаш проблем или нужда от пари, ти пращат и през останалото време. Като се прибереш и отчетеш, до седмица, в някои случаи и на същия ден, получаваш останалата част от заработените пари.
Това за 700 Евро, първо важи само за първия месец във фирмата и второ, за шоф. без стаж. Аз лично започнах на 2ка по 7 цента на километър. Изкарах една 2ка от 3 месеца и след това вече карам сам. Камионите са Ивеко, Мерцедес и Даф. Като в последно време забелязвам, че най-много са мерцедесите. Аз карам Актрос 2010 година.
Работил съм в много фирми, включително и испански. До момента съм доволен. Заплащането не е най-голямото, което се предлага, но знаеш, че ще си вземеш парите.
Работи се по 3 месеца, около месец се почива. Транспорта до камионите е за тяхна сметка. Е, по - добре щеше да бъде, ако всеки път тръгвах с влекач от БГ ама не винаги се получава.
Това са ми впечатленията до момента, виждам, че някои от колегите се оплакват, но естествено е че като не си гледаш работата съвестно и отношението на работодателя да е различно (както и заплащането).
Относно рязането на километрите,такива нямаш в случай, че имаш поне малко акъл в главата си и слушаш и изпъняваш коректно нещата, които ти казват от офиса. Естествено е, че ако са ти казали да минеш по определен маршрут, а ти решиш да се правиш на остроумен, съответно вероятността да ти отрежат от километрите е напълно основателна...
А, и още нещо за адресите. Ако имаш проблем с намирането на адресите за товарите, от офиса ти пращат точка през навигацията, което лично на мен, ми улеснява много работата.
Имаш активен бутон "Промени", един час!!!
Ти май си от лизачите в офиса ако не си и от офиса.Аз лично съм спазвал маршрути и след като се върна не ми признават 2500-3000 км и казват Сесе не ги признава и само това да е ама има и др. неща. Пресен пример колега напуска преди седмица и го режат 380 Е и му казват ако тръгне ще му ги преведат а кажи това коректно ли е?и не са му платили както им е уговорката а са го прецакали на 32 Е командировачни на ден Нали за това си тръгнал да изкараш някой лев за теб и семейството си а не за него
Тук имаше публикация на латиница!!!
Колеги не си губете времето с тази фирма.
Като се прибереш и се отчиташ, шефа вади тефтерчето и започва да реже: "Тези часове не ти ги признавам за това и това, тази глоба ти ще си я платиш защото.... и т.н." и накрая вземаш 200-300 евра + парите които ти е превеждал всеки месец (600-700 според уговорката) а може след сметките в тефтерчето да реши и нищо да не ти даде защото виждаш ли си правел гаф след гаф.
Тук може да работите единствено за да натрупате стаж и за трамплин в по-голяма фирма.
А и един съвет към шефа ако чете форума:
Не си мисли че като крадеш от нас по този измекярски начин ще просперираш, и ние сме хора и имаме семейства затова се бъхтим месеци по чужбина, не е от хубаво. Няма нищо ненаказано в този живот, не те знам имаш ли жена, деца, но "ШЕФА" от горе гледа и не се чуди ако след време страда семейството ти заради твоята алчност и мошенничество.
Успех на всички колеги!
Дано случите на коректен работодател
.... доста време е минало от последното мнение за тази фирма, но исках да питам нещо! Фирма с същото име, доста често виждам в района от където съм - Варненско, та за същата фирма ли говорите!?
То навсякъде е така.