Истинска сухоземна яхта представи Cadillac в Монтерей, Калифорния. Грамадният кабриолет с дължина 5.08 метра, четири врати и също толкова места носи името Ciel ("небе" на френски). Мнозина тълкуват прототипа като знак, че марката се завръща към корените си и запапред ще атакува сериозно суперлуксозния клас с подобен продукт.
(http://www.picvalley.net/u/2220/967987352137157796713290453772t8hBYpUaHEJo3nLsV0m.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2220/967987352137157796713290453772t8hBYpUaHEJo3nLsV0m.JPG)
Ciel се задвижва от 3.6-литров V6 с два турбокомпресора и директно впръскване на горивото. Мощността му е 425 к.с. Подпомага го електромотор, захранван от йон-литиеви батерии, чиито спецификации не се съобщават.
(http://www.picvalley.net/u/1757/854523955200954741329045381vFXwPRbXwQ2lGBrgq0Zw.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1757/854523955200954741329045381vFXwPRbXwQ2lGBrgq0Zw.JPG)
Концептът е "качен" на 22-цолови колела, чиито размери обаче не се натрапват заради габаритите на самия кабриолет. Междуосието му е по-дълго с 30.5 см от базата на флагмана на марката CTS.
(http://www.picvalley.net/u/1547/177568485513683065341329045387Onu7bfL7elZTs6HGqFce.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1547/177568485513683065341329045387Onu7bfL7elZTs6HGqFce.JPG)
Дизайнът на колата бележи известно отклонение от концепцията Art than Science, на която бе подчинен стилът на Cadillac в последните години. Формите на кабриолета за по-загладени и не така синтетични, както в сегашната гама на производителя.
(http://www.picvalley.net/u/1567/11193782404570666721329045392CrjgdOu5okMdbsA7OAma.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1567/11193782404570666721329045392CrjgdOu5okMdbsA7OAma.JPG)
Интериорът глези пътниците с четири индивидуални кресла, в чиито подлакътници са инсталирани уреди за ароматерапия. Всяко от местата разполага с "чекмедже" за слънчеви очила, хавлиена кърпа и други необходими за плажа вещи.
(http://www.picvalley.net/u/2200/13988890134171205001329045404CieqIRsb2a0RFS2Mf0Tf.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2200/13988890134171205001329045404CieqIRsb2a0RFS2Mf0Tf.JPG)
Източник : www.mobile.bg
Единственото кето му липсва е един огромен V8 .
Цитат на: Teodor - Неделя, 12 Февруари, 2012, 13:19:27
Единственото кето му липсва е един огромен V8 .
Оти бре V10 не е ли за него или па некой W12 ,манете го туй V8 куца работа е нема никва еластичност.
Да ама няма друг двигател с такъв звук като V8 а като карам кабрио ще искам ушите ми да са във възторг .
Цитат на: Teodor - Неделя, 12 Февруари, 2012, 13:26:30
Да ама няма друг двигател с такъв звук като V8 а като карам кабрио ще искам ушите ми да са във възторг .
Баце па на запис си го спущаш от ЦД-то бре ,туй да ти е проблема.
Е*ти пича ;D и така става ама W12 как ще го храниш .... аз като гледам VW тата с W8 харчат по 20-и нещо пък си представям W12 от Cadilac .
Цитат на: Teodor - Неделя, 12 Февруари, 2012, 13:32:04
Е*ти пича ;D и така става ама W12 как ще го храниш .... аз като гледам VW тата с W8 харчат по 20-и нещо пък си представям W12 от Cadilac .
Баце щом си ръгнал да седаш у 5 метров круизен кораб при туй кабрио едва ли требва да мислиш ,че некоя надуваема лодка била по екоикономо по съобразна за 1-2 000 лева по висок данък не би требвало да са ти проблемация нумеро уно у живота,винаги моеш го пишеш на баба,която е инвалид и оттам данъко тънее при горивото е съяо колко поече гори толко поече ДДС ,че ти приспаднат бре. ;)
Много е важно мотора да е ТДИ.
Е как ли пък няма да си взема ДИЗЕЛ Cadilac па и кабрио .