Спах скоро на OMV преди тунела на Бренеро и се получи проблем с печката. Навън беше към -4 градуса. Печката постоянно изключваше и на другия ден един българин, който работи на OMV ми каза, че повечето колеги имали проблеми с печките там и избягвали да спират. Според него причината е надморската височина, а тя е към 1350 метра. Вие какво мислите за тази загадка?
Малко фантастично ми се струва! :D Какво е влиянието на надморската височина върху работата на пеката? Имахме в старата фирма проблем с един Мерседес-кога е студено почваше да си спира кога и скимне. От ,,хубавата" нафта е бил проблема. Ама при -4 грдуса,..незнам! ???
Зареждано е само в Люксембург и не вярвам да е от нафтата. Но човека каза, че там на всички им правят проблеми печките и никой не спира повече на това OMV.
Възможно е! Аз преди много често минавах през Иселе-(Италия–Швейцария) над Милано. Там надморската височина е около 2000м. Виждал съм да правят пауза на билото,където е много красиво!
Ами моя шеф да чете за тези височини и да организира някое минаване през тези места. :)
Aко си по АДР няма от къде другаде да минеш от Германия за Италия през Швейцария(пиримерно входно Basel и си за Milano,Torino).