Форум на българските шофьори

Леки автомобили => VW, Audi, Seat, Skoda => Темата е започната от: tcvetan161 - Събота, 18 Февруари, 2012, 18:20:04

Заглавие: Това ли е Golf VII?
Публикувано от: tcvetan161 - Събота, 18 Февруари, 2012, 18:20:04
 (http://www.picvalley.net/u/2606/205925560418867960251329581864l5c7A1Alb8ifIMH3rUsE.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2606/205925560418867960251329581864l5c7A1Alb8ifIMH3rUsE.JPG)
Британското сп. Autocar публикува компютърно генерирано изображение на следващото поколение Volkswagen Golf, което ще дебютира наесен в Париж. Изданието е известно с точните си прогнози и в специализираните среди вече се коментира, че снимката най-вероятно отразява точно външността на автомобила. Англичаните са се добрали и до интересна конкретика за техническите параметри на колата.

Сред най-любопитните новини за модела е хибридната силова установка, чиито доскорошни противници бяха инженерите от Волфсбург. Версията на Golf VII с комбинирано задвижване ще бъде оборудвана със система, която ще може да се захранва от битовата мрежа. Сумарната й мощност ще достига 246 к.с., а средният разход ще бъде в границите на 5.7 литра.

Модификациите с традиционно задвижване ще се оборудват с ново семейство бензинови мотори с намален работен обем и кодово име EA211 и изключително икономични дизели (EA288). Основен коз сред нафтовите агрегати ще бъде двигател с мощност 184 к.с., а версията GTD ще крие под капака си два турбокомпресора и табун от 223 коня.

Най-наточената версия на малките 1.4-литрови бензинови турбомотори ще разполага със 140 к.с. и система за изключване на два от цилиндрите за намаляване на разхода. Разбира се, във Volkswagen не смятат да се отказват и от по-големите 1.8- и 2.0-литрови двигатели (кодово име EA888).
(http://www.picvalley.net/u/1669/41167981615744720411329581869aFVunFr7JqGJ1IE40XO7.JPG) (http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1669/41167981615744720411329581869aFVunFr7JqGJ1IE40XO7.JPG)
Следващият GTI ще бъде оборудван именно с двулитров агрегат с 264 коня. Модификацията ще разполага с диференциал с електронно управление VAQ. Autocar цитира информатор от Волфсбург, който твърди, че наследникът на първия наточен хечбек в историята завърта обиколка на Северната дъга на "Нюрбургринг" с 8.0 секунди по-бързо от останалите прототипи именно благодарение на VAQ.

Както и досега, в гамата ще присъства и модификация на новата платформа MQB с четири задвижващи колела. Сред опциите ще има и модернизирана версия на активните амортисьори Dynamic Chassis Control.

Сред най-интересните новини от Autocar е специалният олекотен вариант на платформата MQB, над който работят инженерите на Volkswagen. Нейният под, нишите за краката на водача и пътника до него и основата на предното стъкло ще бъдат от пресован алуминий. Хибридната структура най-вероятно ще бъде предназначена за изцяло електрическа модификация и GTI.
Източник:www.mobile.bg