Здравейте, на всички колеги хрумна ми едно въпросче да изкоментираме тук из форумчето.Какво според вас ще стане ако ние изгладуваме 5 или 6 месеца и спрем да пътуваме кой ще е по на зор ние шоферите или чорбаджиите за лизингите които ги притискат всеки месец.Та ако ние златните кокошчици не им снасяме яйчица кой ще да им плаща дръгелите (да копирам бригадиро).Айде лека и спорна на всите и чакам коментарчета.........
Сития на гладния не вярва , ама в този твоя случай е знам кой е сития , щом можеш да си позволиш да стачкуваш 5-6мес.
Абре хора в кой свят живеете не мога да разбера, или само си чешете езиците.
Та чорбаджията спи по-малко и е по притеснен 10 пъти от теб за ситуацията в момента, какво ти пука ако ти плаща редовно и си доволен.
Представи си ,че си на негово място- дори да върне камиона и банката го продаде , запитай се на каква цена ще го продаде и кой ще покрие разликата.
Защото съм свидетел на взети къщи заради камиони и майка му на "чорбаджията" спи в гаража на комшийката.
Има една тема с главен участник "Хан Крум" и макар и да не го понасям заради високомерието, надменността и обидите, не мога да не се съглася за много от нещата който казва.
А на въпроса ще ти отговоря -нищо няма да стане , защото е невъзможно за изпълнение.
Дано да не съм те засегнал, но това си е моето мнение и не си длъжен да го взимаш под внимание, ако не си съгласен с него.
При една "стачка " за 5-6 месеца , ще се намерят хора да заместят стачкуващите и за по 25 лв на ден. Винаги има и ще има предатели . И наистина чорбаджията не може да спи нощно време, че не се знае какво става с камиона му на път, цял ли е или се е развалил, обърнат някъде, доставена ли е стоката на време и т. н.
loshdancho Да ти кажа честно колега,знам че просто си чешем езиците и не ти се обиждам за каквото и да е но съгласи се че има фирми в БГ които не знам как да ги нареча може би глисти които просто трябва да се отстранят от този бранш.Тяхната цел от една страна е да пречат на останалите от друга да си сменят шофьорите като и не им плащат.И така те си се издигат ние пак си гладуваме а те стават чорбаджии..... ::) ::) ::)
Цитат на: doncho79 - Сряда, 22 Февруари, 2012, 00:35:06
Здравейте, на всички колеги хрумна ми едно въпросче да изкоментираме тук из форумчето.Какво според вас ще стане ако ние изгладуваме 5 или 6 месеца и спрем да пътуваме кой ще е по на зор ние шоферите или чорбаджиите за лизингите които ги притискат всеки месец.Та ако ние златните кокошчици не им снасяме яйчица кой ще да им плаща дръгелите (да копирам бригадиро).Айде лека и спорна на всите и чакам коментарчета.........
Аз мисля че са много пет или шест месеца, лошото е че не сме организирани.Да предположим хипотетично че всички са съгласни какво правим по нататък, нали всичко трябва да е организирано да бъдат единни исканията, да бъде всичко законно защото като е по единично не смяташ ли че и съдебните искове за пропуснати ползи няма да закъснеят.Някъде из форума четох за опити за организиране на събрание, ми то още от коментарите си личи че нищо няма да се получи.Не може някой да се е навил на добра воля да прави организация а някой да му подмята че когато на него му било удобно си избрал дата.Трудна ни е организацията на нас, може и някой да ме нападнат но организатора ако беше споменал само за кебапчета и винце събиране щеше да има.Така мисля аз. ;D ;)
Цитат на: Стоян - Сряда, 22 Февруари, 2012, 15:02:57Аз мисля че са много пет или шест месеца, лошото е че не сме организирани.Да предположим хипотетично че всички са съгласни какво правим по нататък, нали всичко трябва да е организирано да бъдат единни исканията, да бъде всичко законно защото като е по единично не смяташ ли че и съдебните искове за пропуснати ползи няма да закъснеят.Някъде из форума четох за опити за организиране на събрание, ми то още от коментарите си личи че нищо няма да се получи.Не може някой да се е навил на добра воля да прави организация а някой да му подмята че когато на него му било удобно си избрал дата.Трудна ни е организацията на нас, може и някой да ме нападнат но организатора ако беше споменал само за кебапчета и винце събиране щеше да има.Така мисля аз. ;D ;)
Ами колега то събиране си имаше и аз бях там и да съгласен съм с тебе много трудно може да бъде организирано каквото и да е мероприятие щом става от страна на шофьори.Не искам да обидя никого но съм се наслушал и нагледал на такива неща че ум да ти зайде.Но аз все още мисля че така само бихме си помогнали и на нас и на добросъвестните фирми.....
Като откажеш да пътуваш шефа ще се обърне към теб със следните думи:"Ти като не искаш за твоето място реват двайсет човека най-малко пред вратата"
Ще те изгони и на твоето място ще дойде някой изгладнял,който ще се навие да работи за половината на твоите пари.А иначе до някъде си прав.
Цитат на: doncho79 - Сряда, 22 Февруари, 2012, 15:33:22
Ами колега то събиране си имаше и аз бях там и да съгласен съм с тебе много трудно може да бъде организирано каквото и да е мероприятие щом става от страна на шофьори.Не искам да обидя никого но съм се наслушал и нагледал на такива неща че ум да ти зайде.Но аз все още мисля че така само бихме си помогнали и на нас и на добросъвестните фирми.....
За събирането щеше да е добре някой да драсне че е имало, щото такива като мен които са сега регистрирани няма от къде да знаят а от написаното оставаш с впечатление за нещо не завършено.А що се отнася за това че можем по този начин да си помогнем спор няма и пак въпроса опира до организация и единство.Ама не трябва да се забравя и това че глада е по силен от тока и има колеги които не работят от много време и едва ли ще има организация която да ги убеди че не трябва да започват да работят по време на стачката.
Цитат на: rosen79 - Сряда, 22 Февруари, 2012, 16:32:32
Като откажеш да пътуваш шефа ще се обърне към теб със следните думи:"Ти като не искаш за твоето място реват двайсет човека най-малко пред вратата"
Ще те изгони и на твоето място ще дойде някой изгладнял,който ще се навие да работи за половината на твоите пари.А иначе до някъде си прав.
Е точно за това говорим де,че некой по гладен ама нали по същата процедура може всичко да се обърне и в наша полза.То ние богати няма да станем това е факт но поне да получаваме това което ни се полага и да сме заобиколени с нужните документи които би трябвало да ни назначават а не с приказките МИ НИЕ ТОВА ПРЕДЛАГАМЕ АКО ТИ ОТТЪРВА ЕЙ ТИ КАМИОНА ОДИ СИ БЛЪСКАЙ ГЛАВАТА,А АКО ЛИ НЕ СЛЕД ТЕБЕ ИМА ДРУГИ.Трябва да се научим че независимо от това че ни назначават на да не казвам силна дума хвърчащи листове,ние пак можем да си търсим правата по съдебен ред.Много ми се иска да им видя физиономиите ако дойде такъв момент в който ние да се организираме и да откажем да пътуваме какво ли ще стане с тези лизинги?????/
Аз за това съм се отказал да карам за неадекватно заплащане.Тук в Испания гледам всякаква паплач Руснаци, Румънци, Украинци, Българи.А бе хората карат за по 1300-1500 евро месечно и ще се избият за работа.Човека ти казва толкова давам, ако не си ти 20 човека чакат за твоето място.Ми да бачкат, аз не обаче.Гладен ще стоя, ама нема им робувам за без пари.Боли ме че било криза и не знам си какво.
Цитат на: doncho79 - Сряда, 22 Февруари, 2012, 17:18:05
Е точно за това говорим де,че некой по гладен ама нали по същата процедура може всичко да се обърне и в наша полза.То ние богати няма да станем това е факт но поне да получаваме това което ни се полага и да сме заобиколени с нужните документи които би трябвало да ни назначават а не с приказките МИ НИЕ ТОВА ПРЕДЛАГАМЕ АКО ТИ ОТТЪРВА ЕЙ ТИ КАМИОНА ОДИ СИ БЛЪСКАЙ ГЛАВАТА,А АКО ЛИ НЕ СЛЕД ТЕБЕ ИМА ДРУГИ.Трябва да се научим че независимо от това че ни назначават на да не казвам силна дума хвърчащи листове,ние пак можем да си търсим правата по съдебен ред.Много ми се иска да им видя физиономиите ако дойде такъв момент в който ние да се организираме и да откажем да пътуваме какво ли ще стане с тези лизинги?????/
Нали ти казах какво ще стане.А лизингите ще си ги разсрочват до последно.Последния ми шеф така направи.
Цитат на: rosen79 - Сряда, 22 Февруари, 2012, 18:30:05
Нали ти казах какво ще стане.А лизингите ще си ги разсрочват до последно.Последния ми шеф така направи.
Надявам се да не си прав колега
Момци я не мое да уденем у таз тема ква е идеята.Значи рипнахте на въстание от къв зор не Ви плащат ли или малко Ви плащат ли оти ако е тва да ви питам чий к.р дирите у таквиз фирми бря,че чак ви фана и страх,че кат въстанете щели да ви манат.
Некой мое ли ме светне ква е идеята у таз тема,че нещо яко изтрещех ,то че си бавно сгрявам по рождение си е факт,ма тука ми сбрахте погледу у икс,баси идеите баси логиката. ??? ??? ??? ??? ??? ???
При последния ще ти кажа какво стана.Работеха три камиона.И трите не спираха.Той обаче започна да задлъжнява всеки изминал ден.Накрая стана така,че не може да ни плаща и ние се махнахме.Първо аз след това и другите двама.Затлачи и лизинга на камиона който карах аз.Тези неща не ни развалиха отношенията.С него бяхме повече приятели от колкото шеф и работник.Та мина се малко време и ми звъни:"Искаш ли да те водя с мене до лизинговата къща и после да пием кафе.Аз викам еми добре."
Ходихме до там мотахме се после и така.Какво направи тогава той.Отдаде камионите под наем на този който ни даваше курсовете,за да може да си плаща дълговете и да взима някви пари.Та така колега.Ако не си намери шофер,ще ги даде под наем и пак ще се оправи.А ти ще стоиш кат мен без работа и ще си гризеш ноктите.
Цитат на: rosen79 - Сряда, 22 Февруари, 2012, 18:45:49
При последния ще ти кажа какво стана.Работеха три камиона.И трите не спираха.Той обаче започна да задлъжнява всеки изминал ден.Накрая стана така,че не може да ни плаща и ние се махнахме.Първо аз след това и другите двама.Затлачи и лизинга на камиона който карах аз.Тези неща не ни развалиха отношенията.С него бяхме повече приятели от колкото шеф и работник.Та мина се малко време и ми звъни:"Искаш ли да те водя с мене до лизинговата къща и после да пием кафе.Аз викам еми добре."
Ходихме до там мотахме се после и така.Какво направи тогава той.Отдаде камионите под наем на този който ни даваше курсовете,за да може да си плаща дълговете и да взима някви пари.Та така колега.Ако не си намери шофер,ще ги даде под наем и пак ще се оправи.А ти ще стоиш кат мен без работа и ще си гризеш ноктите.
Да ще ги отдаде под наем ама ако има на кой да се навие да ги вземе ако няма колеги за тези камиони които си има за кво са му други....... ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
Цитат на: doncho79 - Сряда, 22 Февруари, 2012, 00:35:06
Здравейте, на всички колеги хрумна ми едно въпросче да изкоментираме тук из форумчето.Какво според вас ще стане ако ние изгладуваме 5 или 6 месеца и спрем да пътуваме кой ще е по на зор ние шоферите или чорбаджиите за лизингите които ги притискат всеки месец.Та ако ние златните кокошчици не им снасяме яйчица кой ще да им плаща дръгелите (да копирам бригадиро).Айде лека и спорна на всите и чакам коментарчета.........
Да се започне с нещо лесно, тези фирми които не плащат. Ако фирмата е читава. Защо?
Какво значи да не плаща - сложен въпрос. А по този начин с фирми за обучение, хем се учиш, хем понякога взимаш пари.
Напълно сам съгласен с колегата лошданчо,лесно е на чорбаджийте перачи всички знаете кой са в бг,а малките в бранша берат душа.Цялата изтина е че доволен шофьор няма и като гледам няма и да има,повечето колеги трябва да видят какво са дали и какво са получили за труда си,но е факт че има доста неоценени подобаващо колеги
Това дето го говорите няма да стане никога обаче!!!!! Никога !!!!! Защото всички са силни само след 3-4-та ракийка иначе са по мишки от най-страхливите мишки по ниски от окосена трева и по тихи от недокосната вода ;)
Тъжната истина е, че вече куцо, кьораво и сакато стана дривер и то от тия тираджиите,,, едно време при Тато съм учил 4 години за да взема С категория,,,после 2 години у ДАПо и после в Инжстрой заради пуста безплатна Е категория. Сега за 2 месеца стават ПРОФЕСИОНАЛИСТИ оти са чули, че тираджиите вземали яко кинти,,,,, 2004 година един испански работодател дойде в България да ни избира от Бюрото по труда, че има недостиг на шофери в Испания ,,,,, всички зидаро мазачи и берачи на портокали за няколко години станаха дривери,,,,, и тук овчари, комбайнери и трактористи се преквалифицираха у тираджии ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, е нема да има кинти и тва за което е темата нема да стане.... едно време у Транскапитал ревехме, че са малко кинтите и пристигна един овчар де пред мен каза на Чакъров, че щел за 300 лева да му кара тойо нов камион.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Цитат на: rider777 - Понеделник, 21 Май, 2012, 14:43:45
Тъжната истина е, че вече куцо, кьораво и сакато стана дривер и то от тия тираджиите,,, едно време при Тато съм учил 4 години за да взема С категория,,,после 2 години у ДАПо и после в Инжстрой заради пуста безплатна Е категория. Сега за 2 месеца стават ПРОФЕСИОНАЛИСТИ оти са чули, че тираджиите вземали яко кинти,,,,, 2004 година един испански работодател дойде в България да ни избира от Бюрото по труда, че има недостиг на шофери в Испания ,,,,, всички зидаро мазачи и берачи на портокали за няколко години станаха дривери,,,,, и тук овчари, комбайнери и трактористи се преквалифицираха у тираджии ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, е нема да има кинти и тва за което е темата нема да стане.... едно време у Транскапитал ревехме, че са малко кинтите и пристигна един овчар де пред мен каза на Чакъров, че щел за 300 лева да му кара тойо нов камион.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
И го кара 3-4 курса и напусна,защото му малко парите.Не знам да ли е същия човек за който казваш,защото имаше доста такива случай.Ти щом си работил там знаеш каква фирма беше,а сега идват карат 2-3 курса потрошат камионите и си заминават,все се чудя защо е такава политиката на чорбаджиите от това сменяне на шофьори,парите им отиват за части.
Те чорбаджиите добре си правят сметката,,,колкото по-голямо текучество има толкова по-богати стават. Лятото срещнах Вожда,, той добре е направил,,, петнайсетина години в Транскапитал ама и той е напуснал и сега си е взел таксита дава под аренда и едно заведенийце за сандвичи нещо и сека вечер си спи вкъщи.
То Вожда отдавна напусна поне 7-8 години. Ти кога си работил в Транса,че не си те спомням.
Цитат на: rider777 - Понеделник, 21 Май, 2012, 14:43:45
Тъжната истина е, че вече куцо, кьораво и сакато стана дривер и то от тия тираджиите,,, едно време при Тато съм учил 4 години за да взема С категория,,,после 2 години у ДАПо и после в Инжстрой заради пуста безплатна Е категория. Сега за 2 месеца стават ПРОФЕСИОНАЛИСТИ оти са чули, че тираджиите вземали яко кинти,,,,, 2004 година един испански работодател дойде в България да ни избира от Бюрото по труда, че има недостиг на шофери в Испания ,,,,, всички зидаро мазачи и берачи на портокали за няколко години станаха дривери,,,,, и тук овчари, комбайнери и трактористи се преквалифицираха у тираджии ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, е нема да има кинти и тва за което е темата нема да стане.... едно време у Транскапитал ревехме, че са малко кинтите и пристигна един овчар де пред мен каза на Чакъров, че щел за 300 лева да му кара тойо нов камион.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Колега, учил си 4 години за да вземеш С, а сега само за 1 месец и 500лв пак се става шофьор :)))) Има много шофери уличи по 4 г и пак немога да карат. Днес гледахме един дападжия на гондола как кара назад. Изпитват го човека, дали става , уж има книжка от 30 г . Е този човек се обръща назад надясно и гледа към леглото и кара над. Голям смях, паднахме. Е одра друга гондола.
И е вярно , че овчарите изкараха С+Е и Д за да се очочечат, да са сред хора,че тези кърища да обикалят цял ден с лаптопа за 600 лв , май не искат вече.
Актрос,,,, и аз не мога да те позная на снимката ама може да сме се засичали в гаража, когато не бях на курс идвах в гаража със сако и риза,,, напуснах когато казаха да сме боядисвали стаята горе дето си пушехме и повече нямало да се пуши там и всички, които тогава не бяха на курс хванаха четките да боядисват,,,аз казах, че не съм бояджия и предложих и на другите да платим на бояджии да я свършат тая работа ама тва племе с тая робска психика започна да цапоти по стените,,,, написах си молба за напускане и като отидох при Бай Пешо той ми я скъса и каза да съм се приберял вкъщи да размисля, на другия ден тия продължаваха да боядисват и не издържах и написах втора молба и нея вече я подписа като му казах, че така или иначе повече няма да стъпя в гаража,,,,, много време след това половината Транскапитал се засекохме в Испания,,,с Янко и Илийката от Врачеш Ботевградско бяхме в една фирма ,,,в сегашната ми фирма бачкаше Стоян ако го помниш с дългата коса,,на него сгазиха дъщеря му преди година тук в Памплона един пиян венецуелец я е помлял на пешеходна пътека.