Здравейте!
Служител съм в сайт за онлайн застраховане. От съвсем скоро предлагаме нова услуга - "Оферти за Автокаско по телефона". Тъй като в този форум се интересувате от автомобили и тяхната поддръжка, предполагам, че имате (добър или лош опит) с проучването на оферти за Автокаско. Съответно, предполагам, че имате мнение какво може да се подобри в предлагането на тази застраховка. Затова бих желала да ви помоля за вашите коментари и критики за тази нова услуга, която пускаме.
Целта на услугата е максимално да улесни сравняването на офертите от различните застрахователни компании и да се спести време. Можете да я погледнете на адрес: https://24ins.bg/kasko-tel.php .
Ще ви бъда изключително благодарна, ако попълните тази кратка анкета: http://www.zoomerang.com/Survey/WEB22EUKABDZM8
Ако пък ви е по-удобно, защо да не споделите идеи и забележки, тук във форума.
Ще се радвам искрено, ако с вашите отзиви създадем една удобна услуга, в полза именно на клиента.
Погледнах сайтчето Ви за цели 10 секунди ,много джиджано ,естественно не съм спец по въпроса с автокаското оти си не ползвам,но да мъцнем .Забелязах,че повечко е наблегнато да се офертира и ориентира клиента колко ще му излезе каското и къде .Забелязах също и разменки на телефони и скайпове до припадък с цел пестене на време,но мислим (макар че няма с кво)една услуга онлайн свързана по един или друг начин по някое време с плащане е хубаво да има и онлайн метод за плащане ако ориентираният клиент вече е решил да се възползва от офертите.
Само не знам разходката за снимане на МПС-то и връчването на електронната полица как да се случат онлайн. ;)
За Гражданска пък трябва и картонче и стикерче да се пуснат из кабела на нета ,тъй че на такива услуги им викам онлайн офертиране,за да се възползваш сака се търчи.
Мое мнение де,то мойто мнение на нийде не оди ,тъй че заобиколете и ни извинете.
Прав си, Бригадирю. Улесняването на сравнението и самото офериране е едно, а останалата част-съвсем друго. Ако направят така, че втората част да се случва при клиента ( в удобно за клиента време и място), удобството за клиента ще е факт. Чувал съм от познати ласкави отзиви за Евроинс в смисъл, че за тях клиента е бог. За разлика от почти всички застрахователи, които смятат клиента за говедо, което трябва да излъжат и да му вземат парите.
Цитат на: Don_Bazilio - Петък, 24 Февруари, 2012, 09:11:34
Прав си, Бригадирю.за Евроинс в смисъл, че за тях клиента е бог. За разлика от почти всички застрахователи, които смятат клиента за говедо, което трябва да излъжат и да му вземат парите.
Хаха, клиента е бог, докато му вземат парите, ако трябва да плащат - става говедо.
Цитат на: Уди кълвача - Петък, 24 Февруари, 2012, 11:01:21
Хаха, клиента е бог, докато му вземат парите, ако трябва да плащат - става говедо.
Прав си! Онзи ден един приятел ми се оплака, че застрахователна компания му е отказала изплащане на обезщетение. Във въпросното ПТП той няма вина, с виновния водач са попълнили двустранен констативен протокол и са го заверили в полицията по надлежния ред. Отказът обаче е заради липса на обаждане до 112. Под вола теле търсят, само и само да не платят.
Tова за Евроинс ли се отнася? Дори и за тях да е-кой Ви е виновен, че не сте попитали какво трябва да правите при ПТП? Лошото е, че не четете! Както повечето недоволни от нещо, каквото и да е то... Най-лошото се получава, когато си мислиш, че всичко знаеш и само се подписваш, без да четеш. Аз лично не съм техен клиент, само споделих впечатленията си.
Здравейте Бригадир, благодаря за мнението!
Прав сте, като казвате "на такива услуги им викам онлайн офертиране,за да се възползваш сака се търчи".
За съжаление, законите и условията на самите застрахователни компании изискват да се разнасят различни бумаги. Тези книжа, макар да са документи, с нищо не правят процеса на застраховане по-сигурен.
Ярък пример за това е Гражданска отговорност. Полицата вече е електронна, валидността й се проверява чрез проверка в системата на Гаранционния фонд. (Може да ви бъде полезно да знаете, че адресът е: http://eisoukr.guaranteefund.org/). И въпреки че полицата е електронна, все още се изисква стикер. Това ни принуждава да намесваме доставка с куриер в цялата услуга. А стикерът, в случая, по никакъв начин не е необходим и не добавя никакво предимство.
Така че, това което ни остава, е да се опитаме да улесним офлайн частта от услугата ни, колкото е възможно.
Доставяме полиците безплатно с куриер във всяка една точка от България. Полицата може да се приеме и от друг човек. Някои хора намират за удобно куриера да дойде на работното им място. Поддържаме и онлайн разплащания.
Специално за Автокаско, идеята е да ви вземем данните за МПС по телефона, за да не минавате през огромно количество падащи менюта.
Информацията, която се изисква, за да дадем оферта за Автокаско е страшно много и предполагаме, че най-"безболезнено" ще бъде по телефона.
След като ви запишем данните, ще ви върнем имейл, в който ще ги има обобщени и данните на МПС-то ви, и офертите. Няма значение дали сте запомнили всичко, каквото сме говорили. Имате си нагледно информацията и можете проверите дали не сме записали грешно някой параметър на МПС-то.
Също мислим, ако сте пред компютър, да можете да гледате, в реално време, как попълваме данните ви, в нашия компютър (това е е лесно осъществимо, не се налага да инсталирате нищо).
(Относно огледите на автомобила - те се извършват, след като вече решите от коя компания да сключите Автокаско. Тоест през този етап се минава независимо дали ще поръчате вашата застраховка от личен агент, от офис, от формите на нашия сайт или на нашите телефони. Ние сме лицензиран брокер, т.е. ние предлагаме застрахователните продукти на различните компаниии и ви консултираме за условията им. След като поръчате полица, вече "минавате в ръцете" на компанията. Разбира се, ние продължаваме да ви консултираме, особено ако има някакъв спор при изплащане на щета и това е една от най-съществените ползи, които осигуряват застрахователните брокери.)
Въпросът е, дали намирате всичко това, за достатъчно улеснение, за да предпочетете да оставите телефона си или ние да ви звъннем, отколкото да ходите до офис? Има ли нещо друго, което можем да направим, за да стане процеса още по-бързи удобен?
Да, на клиентите да давате една малка бумажка, на която да са изписани стъпките(една по една - като за българи), които трябва да направят, за да си получат обезщетението след ПТП. Например:
1. Ако сте жив и трезвен направете следното...
- при леко ПТП...
- при тежко ПТП...
2. Ако загинете, жена Ви (родител, деца и др) да направят следното...
Елементарна грижа за клиента, която догодина пак ще го докара при Вас!
Don_Bazilio, благодаря ви, предложението е много на място и ще го вземем под внимание!
Може да изпращаме такава книжка с полиците и отделно да направим електронна (.pdf) версия на сайта. Като я направим, надявам се да не забравя да сложа линк в този форум и още веднъж да ви благодаря. :)
Ако забравите - ще Ви напомня! ;)
Охо па ми фанахте част от мъцането.
Г-жа Йорданова в моя тъо пост можеше да откриете,че независимо дали услугата Ви според мен е онлайн или офлайн или комбинация от двете,че рано или късно сака се плаща,а на сайта не видях да има електронен вариант за разплащане.
Както мъцнах отделих му 10 секунди ако има такъв екскюзми. ;)